Hi,
Ik ben inmiddels student af (27) en werkend en lees al een tijdje met veel interesse dit forum.
k Houd zelf er van mooie schoenen van bijvoorbeeld loake, maganinni, crockett & jones.
De wat klassiekere engelse stijl vind ik erg mooi.
Groet
Indeed Mammoet, Engeland heeft zoveel te bieden. Een BBC docusoap over Saville Row heeft mij de ogen geopend na vele jaren in de stylistische wildernis te hebben doorgebracht.
Samen met het doorlezen van Kelder's Man & Pak plus websites en blogs als o.a. AskAndy, Properly Askew en An Affordable Wardrobe, heb ik een beter idee gekregen over wat ik kan combineren of niet en waar ik op moet letten qua kleurcombinaties, pasvorm, maakwijze, afwerking enzo. Dat had ik 25 jaar geleden moeten weten! (Nieuw topic: mijn miskopen?

. Zal groot zijn.) kWas er bijv. van overtuigd dat Large overal altijd wel zo'n beetje goed was. :-$
De juiste kleding voor de juiste gelegenheid; de regels en hoe deze te breken; je kunt maar 1 keer een eerste indruk maken, enz. SF is behulpzaam bij het invullen van de laatste lacunes zoals daar zijn lederwaren, pochets en schoenen.
Sinds een half jaar ben ik bezig met het compleet vernieuwen van mijn garderobe, geheel gefundeerd op goede kwaliteit vintage kleding en uitverkoop. Alles nieuw wordt een beetje erg prijzig. De wielrennerij en de fotografie vergen nl. ook af en toe investeringen.

Ben 47 jaar en werkzaam in het onderwijs in de hoofdstad, gelukkig tot dusver een niet bepaald veeleisende omgeving wat stijl betreft.