Please allow me to introduce myself...
Ik lees al enige tijd mee op dit forum en heb reeds veel nuttige informatie mogen ontdekken. Graag zou ik me daarom even willen voorstellen.
Ik ben 26 jaar oud en woon in Londen waar ik werkzaam ben als investment banker. Ik houd van "the finer things in life", waarbij je mag denken aan kunst, reizen, kleding, horloge's, eten en drinken. Qua kleding loop ik vijf dagen per week in pak rond, waarbij ik vanzelfsprekend de bij mijn professie horende das en zwarte oxfords draag. Misschien leuk om even een klein overzichtje te geven van mijn smaak hierin:
- pak: single breasted, donkerblauw/donkergrijs (Caruso, Scuderi van bij Pauw, Kilgour, Ede & Ravenscroft)
- overhemd: wit/blauw/roze/witblauw stripes (Barba, Finamore, Hilditch & Key, Thomas Pink)
- schoenen: zwarte oxfords (C&J, Church's, Salvatore Ferragamo)
- das: verschillend (Hermès, RL Purple Label, Salvatore, Ferragamo, Brioni)
Bij mijn casual kleding is er een redelijke verscheidenheid met daarin merken als Ralph Lauren, Tod's, Barbour, etc.
Mijn username slaat overigens niet op de co-founder van Microsoft, maar op het personage uit de hier welbekende 'American Psycho' film. Overigens heet dit personage in het zeer aan te raden boek 'Paul Owen'.
Groet,
Paul Allen