Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027815 keer gelezen)

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3405 Gepost op: 31 mei 2009 - 13:48:31
Hallo,

Ik heb over 2 weken een pak nodig en ben dus aan het rondkijken voor wat ik wil. Nu is mijn oog gevallen op een navy gestreept pak, wat mij wel mooi lijkt. Nu heb ik hier voor geen verstand van, dus is mijn vraag,

wat voor soort en welke kleur overhemd hier het beste bij past, Eentje met lange mouwen. Begin met wit of lichtblauw.
welke kleur schoenen en riem, Bruin of zwart. Riem in (ongeveer) dezelfde kleur als de schoenen.
en wat voor das? Een zijden.

Alvast bedankt voor de moeite Graag gedaan.  :mrgreen:

Mediaman

• Gast
Reactie #3406 Gepost op: 31 mei 2009 - 14:19:30
Typisch geval van hit & run, ik verwacht geen verdere reactie. Well, I tried,.... :lol:

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3407 Gepost op: 04 juni 2009 - 15:27:13
Leuk om te horen, een Luc Tuymans ligt al wat eerder in het verschiet dan een Rothko, denk ik zo  :-^
Als je gecharmeerd bent van Tuymans kan je ook eens kijken naar Borremans ook erg goed.
Volgens mij zijn beide kunstenaars nogal kostbaar :-). Maar als ik het goed onthouden heb bleef laatst in New York een Rothko onverkocht, maar het kan ook elders zijn.
En als je maar goed genoeg bent als investment banker, komt een Rothko na enkele decennia vast wel in het verschiet te liggen.

tjerkblom

• Bekijk profiel
Reactie #3408 Gepost op: 04 juni 2009 - 17:46:29
hallo,

Gedreven door een enthousiaste broer ben ik op deze site gekomen. Mijn smaak wat kleding betreft is langzaam aan het veranderen naar wat meer stijlvol in plaats van "modemerkjes".
Ik ben momenteel 18 jaar oud en zit op de middelbare school. Ik zit in het 5de jaar van het vwo.

Lappeleer

• Bekijk profiel
Reactie #3409 Gepost op: 09 juni 2009 - 11:08:14
Met vooràl dank van MC :-).
Zuid-Beveland is dus voor mij wel "de overkant" :-).
En die klederdracht: ach. Overigens heb ik het in mijn  jeugd nog vaak meegemaakt dat in de kerk van mijn grootouders heel wat mensen in klederdracht zaten. Vooral de oorijzers waren / zijn een gewild erfstuk, net als de bijbehorende bloedkoralen en granaten kettingen; voor de heren dan natuurlijk de zakhorloges en de (gouden) knopen.
Van mijn  familie bestaan ook redelijk wat 'poseer'-foto's in klederdracht.
De Zeeuwse klederdracht voor vrouwen is erg onpraktisch voor deze geemancipeerde tijden. Dikke stoffen, rugplooien. onderrokken, hoofdkap en ik zie mijn oudtantes nog voor me met een omslagdoek in dikke grijs glanzende fluwelen stof over de verder altijd blote armen. :-k
De mannendracht zou, mits uitgevoerd in lichtere stof dan het zware zwarte ribfluweel, 'Manchester', misschien nog wel kunnen. Hoge broek met bretels en een paar enorme zilveren sierknopen op de buik. Graag wel een modernere snit. De ronde zwarte hoed (soort verlaagde bolhoed) erbij en een paar DocMartens ipv klompen. :P
Laatst bewerkt op: 09 juni 2009 - 11:10:46 door Lappeleer
What hempen homespuns have we swaggering here,
So near the cradle of our Fairy Queen?
(A Midsummernight's Dream)

Castor

• Bekijk profiel
Reactie #3410 Gepost op: 16 juni 2009 - 11:20:09
Ik heb mij ingeschreven op dit forum omdat in tegenstelling tot veel studenten; ik mijn geld uitgeef aan kleding / persoonlijke verzorging. Ik vindt het dan ook erg belangrijk dat je als (jonge)man er verzorgd bijloopt. Iets dat tegenwoordig ver te zoeken is in mijn woonplaats Utrecht.

Gr.

Tim

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3411 Gepost op: 16 juni 2009 - 11:22:02
Ik zegt niks, behalve: welkom, Tim.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3412 Gepost op: 16 juni 2009 - 11:22:37
 :mrgreen:

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3413 Gepost op: 16 juni 2009 - 11:23:29
Impliceer jij soms een spelfout, Carwo ;)
In ieder geval, wederom een lid uit Utrecht, hulde. Wie weet heb ik ooit nog eens een SF-spot.
Welkom Tim.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3414 Gepost op: 16 juni 2009 - 11:26:53
Ik vindt dat er wel veel studenten zijn op het forum. :mrgreen: Desalniettemin, welkom.

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3415 Gepost op: 16 juni 2009 - 11:42:01
Ik zegt niks, behalve: welkom, Tim.

... dan denk je eerder Rotterdam dan Utrecht (1e persoon enkelvoud met een T) ...

Welkom Tim!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3416 Gepost op: 16 juni 2009 - 12:15:34
Welkom..

Utrecht is af en toe bedroevend inderdaad, doe er op sommige dagen ook aan mee :mrgreen:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3417 Gepost op: 16 juni 2009 - 12:49:17
Welkom Castor & tjerkblom en andere leden van afgelopen maand
Quotidie potest esse ultimo die

SjoerdK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3418 Gepost op: 16 juni 2009 - 14:20:16
Welkom Tim! Veel van mijn inkomsten geef ik ook uit aan kleding, nu je ook lid bent van het Stijlforum zal het alleen maar meer gaan worden!  :D

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3419 Gepost op: 16 juni 2009 - 14:31:22
Zolang je maar niet méér dan je inkomsten uitgeeft aan kleding ...  :wink:

Gegroet!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven