Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027786 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VIII
Reactie #2790 Gepost op: 21 juli 2008 - 13:37:51
Welkom alle leden van de afgelopen maanden.

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #2791 Gepost op: 22 juli 2008 - 11:42:56
Hallo iedereen,

Laat ik mezelf ook voorstellen. Zoals mijn "nickname" al laat zeggen is mijn naam Bernard, 2e naam Désiré. Maar ik vind mijn 2e naam zo mooi dat hij er overal bijmoet! :D
Ik ben 16 en wie weet maakt dit mij wel het jongste lid van dit forum tot nu toe..  :D
Ik woon in België, in de buurt van Gent en ben al op vrij jonge leeftijd geďnteresseerd geraakt in mode. Volgend jaar moet ik naar de hogeschool in Gent en dan zou ik er ook graag dagelijks piekfijn bijlopen en met jullie ervaring en levenskennis zal dit heus geen probleem vormen. Ik ga soms ook wel eens naar Amsterdam om te winkelen, mijn tante en nonkel wonen daar trouwens dus dit maakt het voor mij echt wel makkelijk. Ik neem de Thalys, ga even bij hen langs en dan doe ik alle winkelstraten van Amsterdam aan om dan 's avonds uitgeput terug te keren bij mijn tante en nonkel.  :)
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik naar een jeans van Jacob Cohën zocht, ik hoop dat de nieuwe collectie hier bijna is, want dan koop ik me er onmiddelijk 2!!
Hier sluit ik dan maar is af, en dat we nog velen mogen helpen of geholpen kunnen worden met stijltips en/of advies!

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2792 Gepost op: 22 juli 2008 - 11:53:07
Welkom, Bernard en de andere nieuwe leden.

Citaat van: "Bernard Désiré"
Volgend jaar moet ik naar de hogeschool in Gent en dan zou ik er ook graag dagelijks piekfijn bijlopen

Uitstekend, dacht iedereen er maar zo over. Armoe troef hier op de uni.

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #2793 Gepost op: 22 juli 2008 - 12:01:29
Ja, het is toch zoveel aangenamer als je er dagelijks goed verzorgd uitziet?
Nu zit ik nog in de humaniora, ga nu naar mijn 6e jaar en dan trek je je al wat minder aan van de commentaar. Ik kwam is op een dag toe op school met m'n schoenen van Fratelli Rossetti, je moest ze zien kijken hebben zoals dwazen!  :lol: nujaa, ik voel me daar heel goed bij, bij zo een kledings-en levenstijl en het zal er gelukkig niet op verbeteren, integendeel!  :D

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2794 Gepost op: 22 juli 2008 - 12:02:45
Welkom Bernard!  :D
Quotidie potest esse ultimo die

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2795 Gepost op: 22 juli 2008 - 12:08:42
Ja, het is toch zoveel aangenamer als je er dagelijks goed verzorgd uitziet?
Nu zit ik nog in de humaniora, ga nu naar mijn 6e jaar en dan trek je je al wat minder aan van de commentaar. Ik kwam is op een dag toe op school met m'n schoenen van Fratelli Rossetti, je moest ze zien kijken hebben zoals dwazen!  :lol: nujaa, ik voel me daar heel goed bij, bij zo een kledings-en levenstijl en het zal er gelukkig niet op verbeteren, integendeel!  :D

Da's ASO :lol:

algemeen secundair onderwijs (aso)

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #2796 Gepost op: 22 juli 2008 - 12:12:38
Nu eigenlijk doe ik Boekhouden-Informatica en dat valt onder TSO.  :D

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2797 Gepost op: 22 juli 2008 - 12:34:26
TOD's toch?
 :lol: Welkom.

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #2798 Gepost op: 22 juli 2008 - 12:41:11
Ja, mijn allereerste paar mooi schoenen was van Tod's!  :P

En volgende zomer ga ik me een paar suede loafers kopen van Tod's. Deze zomer hadden ze m'n maat niet meer in het paar dat ik wou.. Ik kan je wel zeggen, de loafers voelen net aan alsof het pantoffeltjes zijn.  :D

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2799 Gepost op: 22 juli 2008 - 13:26:37
Citaat van: "Bachelor"
Welkom Bernard Désiré!
Altijd leuk, een Belg erbij.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2800 Gepost op: 22 juli 2008 - 13:38:36
Belgje.

Atomic

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aangenaam allemaal!
Reactie #2801 Gepost op: 22 juli 2008 - 14:07:28
Hallo,

Wil me via deze weg even voorstellen aan alle forumleden. Ben Eddy, 29 jaar, (nog een week:P) ondernemer en zee geinteresseerd in "mooie" kleding en schoenen. En sinds kort ook een zwak voor horloges..

Ken nog weinig technische vak-termen, met name op schoenen gebied. Ben van plan mij daar in te gaan verdiepen, draag tot nu toe alleen Van Bommel. Maar wil mijzelf iets opwaarderen :P

Groeten uit t hoge noorden..

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #2802 Gepost op: 22 juli 2008 - 14:30:13
Citaat van: "Carwo"
Belgje.

Maar is hij nou de jongste?

Welkom in iedergeval allen.....
"Style is not fashion, it's something we have inside"

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2803 Gepost op: 22 juli 2008 - 14:34:13
Hallo iedereen,

Laat ik mezelf ook voorstellen. Zoals mijn "nickname" al laat zeggen is mijn naam Bernard, 2e naam Désiré. Maar ik vind mijn 2e naam zo mooi dat hij er overal bijmoet! :D
Ik ben 16 en wie weet maakt dit mij wel het jongste lid van dit forum tot nu toe..  :D
Ik woon in België, in de buurt van Gent en ben al op vrij jonge leeftijd geďnteresseerd geraakt in mode. Volgend jaar moet ik naar de hogeschool in Gent en dan zou ik er ook graag dagelijks piekfijn bijlopen en met jullie ervaring en levenskennis zal dit heus geen probleem vormen. Ik ga soms ook wel eens naar Amsterdam om te winkelen, mijn tante en nonkel wonen daar trouwens dus dit maakt het voor mij echt wel makkelijk. Ik neem de Thalys, ga even bij hen langs en dan doe ik alle winkelstraten van Amsterdam aan om dan 's avonds uitgeput terug te keren bij mijn tante en nonkel.  :)
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik naar een jeans van Jacob Cohën zocht, ik hoop dat de nieuwe collectie hier bijna is, want dan koop ik me er onmiddelijk 2!!
Hier sluit ik dan maar is af, en dat we nog velen mogen helpen of geholpen kunnen worden met stijltips en/of advies!

Welkom.
Zeg...zijn de jeugdlonen in BE zodanig dat je rustig een dagje kunt gaan shoppen in A'dam?
Niets zo veranderlijk als de mens

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Aangenaam allemaal!
Reactie #2804 Gepost op: 22 juli 2008 - 14:35:37
Citaat van: "Atomic"
Hallo,

Wil me via deze weg even voorstellen aan alle forumleden. Ben Eddy, 29 jaar, (nog een week:P) ondernemer en zee geinteresseerd in "mooie" kleding en schoenen. En sinds kort ook een zwak voor horloges..

Ken nog weinig technische vak-termen, met name op schoenen gebied. Ben van plan mij daar in te gaan verdiepen, draag tot nu toe alleen Van Bommel. Maar wil mijzelf iets opwaarderen :P

Groeten uit t hoge noorden..

Welkom.
Wat onderneem je zoal?
Niets zo veranderlijk als de mens