Hallo iedereen,
Laat ik mezelf ook voorstellen. Zoals mijn "nickname" al laat zeggen is mijn naam Bernard, 2e naam Désiré. Maar ik vind mijn 2e naam zo mooi dat hij er overal bijmoet!
Ik ben 16 en wie weet maakt dit mij wel het jongste lid van dit forum tot nu toe..
Ik woon in België, in de buurt van Gent en ben al op vrij jonge leeftijd geďnteresseerd geraakt in mode. Volgend jaar moet ik naar de hogeschool in Gent en dan zou ik er ook graag dagelijks piekfijn bijlopen en met jullie ervaring en levenskennis zal dit heus geen probleem vormen. Ik ga soms ook wel eens naar Amsterdam om te winkelen, mijn tante en nonkel wonen daar trouwens dus dit maakt het voor mij echt wel makkelijk. Ik neem de Thalys, ga even bij hen langs en dan doe ik alle winkelstraten van Amsterdam aan om dan 's avonds uitgeput terug te keren bij mijn tante en nonkel.
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik naar een jeans van Jacob Cohën zocht, ik hoop dat de nieuwe collectie hier bijna is, want dan koop ik me er onmiddelijk 2!!
Hier sluit ik dan maar is af, en dat we nog velen mogen helpen of geholpen kunnen worden met stijltips en/of advies!