Na heel wat te hebben rondgekeken en bijgeleerd op dit forum, stel ik me ook graag even voor.
Ik ben neerlandicus en taaladviseur bij een Belgische overheidsinstelling (in Brussel). Daarnaast geef ik nog een college aan de universiteit van Antwerpen.
Ik hou van mooie, klassieke kleren (wat een verrassing, hier...) en ook van vulpennen en van wijn (ben lid van een wijnproeversclub).
Ik draag elke dag een pak en een das, en heb een redelijke collectie hemden en dassen (zo'n vijftig stuks van elk) en een vijftiental pakken. Meestal echter niet van merken die hier meteen in de smaak zullen vallen (Prada, Gucci, Zegna, Ralph Lauren, Boss

, Paul Smith, altijd wel vrij klassiek) maar ook SuitSupply en zelfs van H&M #-o (vroeger dacht ik: als iets goed past, neem ik het gewoon mee, al is het maar voor één seizoen). Stilaan ga je meer op kwaliteit letten en daarvoor is het Stijlforum een uitstekende leerschool. De aangename toon die hier heerst en het inhoudelijke niveau zijn daarbij echte pluspunten.
Ik hoop hier nog veel te kunnen bijleren, maar ook het gat in mijn portemonnee dat door SF steeds dreigt te onstaan, binnen de perken te kunnen houden.