Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027807 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2730 Gepost op: 19 juni 2008 - 23:46:38
Welkom, Joeri.
Onderschrift komt me bekend voor (Kiton zoekt nog steeds een fotograaf, denk ik.)

Skillz81

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2731 Gepost op: 20 juni 2008 - 15:35:17
Dank je wel.

Wellicht dat iemand hier een open sollicitatie kan doen?  :wink:

Onderschrift is idd het betere copy paste werk refererend aan het feit dat geduld een schone zaak is..  :lol:
n po' di pazienza, per favore ;-)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2732 Gepost op: 20 juni 2008 - 15:58:10
Citaat van: "Skillz81"
Wellicht dat iemand hier een open sollicitatie kan doen?  :wink:

Ze bellen maar.

pavdberg

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2733 Gepost op: 21 juni 2008 - 14:16:32
Goedemiddag,

Ik ben Patrick van den Berg, 26 jaar oud, projectleider bij een aannemersbedrijf / bouwbedrijf.

Zelf ben ik besmet met een 'schoenen tik' met bijzondere voorkeur voor: Magnanni, Santoni, Van Bommel. (Waardeer ook zeker alle andere merken).

Lees al een tijdje mee hier en daar op dit mooie forum, en besloot nu maar eens te registeren.
Verder hou ik ook van mooie kleding, maar ben minder toegespitst op de pakken etc. Dit simpelweg omdat ik in mijn dagelijkse bezigheden geen pak hoef te dragen. Verder mooie polo's en blouzen trekken ook de aandacht, alleen dit ontslipt veel aan de aandacht. (en een Lacoste polo is toch wel lekker makkelijk  :wink: )

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2734 Gepost op: 21 juni 2008 - 16:02:54
Welkom, nieuwe leden.

Citaat van: "pavdberg"
(...) blouzen (...)

Een blouse is voor dames.  :wink:

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2735 Gepost op: 21 juni 2008 - 17:27:52
Tijd om in Incotex en Polosophy de projectleider uit te hangen. 8)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2736 Gepost op: 21 juni 2008 - 17:31:58
Welkom Patrick en Joeri! :)

FenDee

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2737 Gepost op: 23 juni 2008 - 12:44:50
Goedemiddag,

Allereerst wil ik me even voorstellen. Ik ben 23 jaar oud en werk sinds een jaar bij The Phone House als verkoper. Toen ik er begon had een pak voor mij niet zo'n waarde maar als ik naar andere collega's kijk wil ik toch een beetje meedoen ;)

In het begin niet echt modebewust bezig geweest en wist ook niet wat bij wat kan en wat mag niet! Beetje rond gegoogled en kwam deze site tegen dus vandaar :)

Hopen dat jullie me nog wat tips kunnen geven en waar ik het beste voor een betaalbare prijs een goed pak/overhemd kan halen.

Grtz

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2738 Gepost op: 23 juni 2008 - 13:33:43
FenDee welkom!

Dragen ze bij de Phone House geen werkkleding? Blauwe overhemden met een logo?

In ieder geval veel plezier!
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

FenDee

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2739 Gepost op: 23 juni 2008 - 13:39:39
ligt eraan waar je werkt.. sommige franchise filialen die hebben zo'n lelijk blauw overhemd met daarop een logo van tph.. officieel zijn de regels een nette pantalon met gepoetste schoenen. een overhemd met een das en dat is het. nu kun je wel bij de c&a van alles halen maar dat ziet er ook niet uit tegenover de klant ;)

Ketelpak

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2740 Gepost op: 23 juni 2008 - 16:58:48
Goedenmiddag,

Ik zal me ook even voorstellen.

Zoals mijn naam al aangeeft, loop ik regelmatig in pak, maar dan wel een ketelpak. Ik ben namelijk werkzaam als technisch inspecteur aan boord van zeeschepen. Het nette pak blijft dus (helaas) voorbehouden voor speciale gelegenheden. Een leverancier van maatketelpakken heb ik nog niet gevonden, maar misschien komt dat nog... ;)

Modebewust ben ik niet, maar ben wel groot voorstander van goede, tijdloze kwaliteit. Ik ben dan ook voorstander van design en kleding uit de jaren '20 - '30.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2741 Gepost op: 23 juni 2008 - 17:00:15
Welkom nieuwe leden!
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2742 Gepost op: 27 juni 2008 - 19:49:43
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maanden.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2743 Gepost op: 27 juni 2008 - 23:45:35
Citaat van: "gusto napolitano"
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen maanden.

Karl

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2744 Gepost op: 30 juni 2008 - 16:41:50
Na heel wat te hebben rondgekeken en bijgeleerd op dit forum, stel ik me ook graag even voor.

Ik ben neerlandicus en taaladviseur bij een Belgische overheidsinstelling (in Brussel). Daarnaast geef ik nog een college aan de universiteit van Antwerpen.

Ik hou van mooie, klassieke kleren (wat een verrassing, hier...) en ook van vulpennen en van wijn (ben lid van een wijnproeversclub).

Ik draag elke dag een pak en een das, en heb een redelijke collectie hemden en dassen (zo'n vijftig stuks van elk) en een vijftiental pakken. Meestal echter niet van merken die hier meteen in de smaak zullen vallen (Prada, Gucci, Zegna, Ralph Lauren, Boss  :oops: , Paul Smith, altijd wel vrij klassiek) maar ook SuitSupply en zelfs van H&M  #-o   (vroeger dacht ik: als iets goed past, neem ik het gewoon mee, al is het maar voor één seizoen). Stilaan ga je meer op kwaliteit letten en daarvoor is het Stijlforum een uitstekende leerschool.  De aangename toon die hier heerst en het inhoudelijke niveau zijn daarbij  echte pluspunten.

Ik hoop hier nog veel te kunnen bijleren, maar ook het gat in mijn portemonnee dat door SF steeds dreigt te onstaan, binnen de perken te kunnen houden.