In de zoektocht naar mijn eerste serieuze kostuum kwam ik terecht op dit stijlforum. Na de eerste dagen alleen als bezoeker te hebben rondgeken, heb ik mij vervolgens aangemeld in de hoop dat ik hier wat extra wijsheid kan opdoen om zo een
optimale beslissing te kunnen nemen m.b.t. mijn aanschaf.
Optimaal, inderdaad, ik kom uit de economische hoek

. Deze zomer studeer ik (cum laude, ik denk dat ik dat op dit forum wel met bescheiden trots mag vermelden) af aan de EUR (strategische marketing).
Bij de stap van student naar werknemer die zal volgen, hoort een nieuwe kedingstijl. Ik zal niet dagelijks in kostuum hoeven te lopen, waardoor ik dus rustig mijn collectie kan opbouwen. Dit geeft mij de gelegenheid om wat meer uit te geven per aankoop, iets wat hopelijk de kwaliteit ten goede zal komen.
In eerste instantie was ik gevallen voor Caruso, maar ik begrijp nu dat Boglioli wellicht ook iets voor mij is. Ik ben
slechts 1.73, dus ik hoop met jullie wijsheid een kostuum te vinden waarin mijn (gebrek aan) lengte niet zal opvallen.
Mijn budget zal niet zo groot zijn als sommige van jullie, maar zal ook zeker niet tot de kleinste behoren. Waar nodig zal ik mij houden aan het onderschrift (dacht ik, wellicht was het gewoon een quote) van één van jullie (vergeef mij, ik kan hem niet meer vinden): de prijs mag nooit een excuus zijn om iets niet te kopen, het duurt gewoon langer voordat je het hebt.