Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027785 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2760 Gepost op: 01 juli 2008 - 12:34:41
Is een dagtaak, MC. Dat kun je niet van Karl verlangen.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2761 Gepost op: 01 juli 2008 - 13:44:54
@ MC and Carwo

Nu begrijp ik de opmerking van Karl heel anders. Ik vroeg wat zijn functie nu precies inhoudt, en hij geeft aan, naar mijn idee, dat hij niet àlles van àlle ambtenaren leest, maar alleen die stukken die door het ministerie naar het Federaal Parlement worden gestuurd.

Karls woorden interpreteer ik níet zo dat hij alle SF-ers zal gaan nalezen en corrigeren.
Misschien dat hij zo af en toe Carwo en Seneca wel zal assisteren?

Karl

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2762 Gepost op: 02 juli 2008 - 08:54:30
't Is heel eenvoudig: ik doe geen van beide  :wink:  

Ik kijk zeker niet alle teksten van alle Belgische ambtenaren na (daarvoor zou ik zelfs met een dagtaak niet genoeg hebben), alleen de verslagen wijzelf naar het parlement sturen.

En ik ga ook niet iedereen op SF nalezen. Niet omdat dat veel tijd zou kosten: ik vind het taalgebruik hier best wel verzorgd, maar omdat dat niet echt aangenaam overkomt. Trouwens, als Vlaming geniet ik wel van het spitse Nederlandse taalgebruik hier. Maar uiteraard zal ik het af en toe niet kunnen laten eens wat te posten in de rubriek taalkwesties.

Edzardo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ook ik zal mij even voorstellen
Reactie #2763 Gepost op: 02 juli 2008 - 14:49:29
In de zoektocht naar mijn eerste serieuze kostuum kwam ik terecht op dit stijlforum. Na de eerste dagen alleen als bezoeker te hebben rondgeken, heb ik mij vervolgens aangemeld in de hoop dat ik hier wat extra wijsheid kan opdoen om zo een optimale beslissing te kunnen nemen m.b.t. mijn aanschaf.

Optimaal, inderdaad, ik kom uit de economische hoek :wink:. Deze zomer studeer ik (cum laude, ik denk dat ik dat op dit forum wel met bescheiden trots mag vermelden) af aan de EUR (strategische marketing).

Bij de stap van student naar werknemer die zal volgen, hoort een nieuwe kedingstijl. Ik zal niet dagelijks in kostuum hoeven te lopen, waardoor ik dus rustig mijn collectie kan opbouwen. Dit geeft mij de gelegenheid om wat meer uit te geven per aankoop, iets wat hopelijk de kwaliteit ten goede zal komen.
In eerste instantie was ik gevallen voor Caruso, maar ik begrijp nu dat Boglioli wellicht ook iets voor mij is. Ik ben slechts 1.73, dus ik hoop met jullie wijsheid een kostuum te vinden waarin mijn (gebrek aan) lengte niet zal opvallen.

Mijn budget zal niet zo groot zijn als sommige van jullie, maar zal ook zeker niet tot de kleinste behoren. Waar nodig zal ik mij houden aan het onderschrift (dacht ik, wellicht was het gewoon een quote) van één van jullie (vergeef mij, ik kan hem niet meer vinden): de prijs mag nooit een excuus zijn om iets niet te kopen, het duurt gewoon langer voordat je het hebt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2764 Gepost op: 03 juli 2008 - 14:25:32
Welkom, Edzardo.

gabrieledannunzio77

• Bekijk profiel
Voorstellen...?!
Reactie #2765 Gepost op: 06 juli 2008 - 11:03:49
:evil:

Deca-dandy met stille voorliefde voor alle kleding die neigt naar La Belle Époque - al zul je me er in Nederland niet snel in zien lopen.

Voorts...

Wat betreft de pijp-discussie: een ietsiepietsie boven de schoenen, maar niet zo vulgair als Kelder & Co.

Polo's in / uit de broek?: Zelf "uit" - maar alleen als je heel goed weet dat het "fout" is, mag 'ie er in.

Italiaans of Brits? : Te veel snob om te dwepen met English cut - maar uiteraard...

Stiekem stijlicoon: Templeton "Face" Peck

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2766 Gepost op: 06 juli 2008 - 13:42:05
Welkom heren!

wallstreet

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2767 Gepost op: 08 juli 2008 - 20:37:48
Mannen,

ik ben ooit op dit forum gekomen door een huisgenoot, nadat hij merkte dat ik het boek man & pak wel redelijk interessant vond. Ik struin hier al redelijk wat tijd rond, maar het is toch altijd ook wel leuk als ik zelf mijn input en mening kan geven. Vandaar dat ik toch maar heb besloten om mijzelf te registreren.

Van huis uit heb ik altijd wel stijl mee gekregen en heb mij er altijd wel mee bezig gehouden. Zelf ben ik wel wat klassieker aangelegd denk ik dan de meeste mensen hier qua kleuren en boorden. Verder weet ik wel redelijk wat over horloges en heb ik daar ook een nogal uitgesproken mening over :p

Nou ja ik zal nu maar weer stoppen; hopelijk leer ik nog wat van mijn tijd hier!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2768 Gepost op: 09 juli 2008 - 08:36:43
Welkom wallstreet, wie is je huisgenoot?  :)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorstellen...?!
Reactie #2769 Gepost op: 09 juli 2008 - 10:26:51
Citaat van: "gabrieledannunzio77"
Italiaans of Brits? : Te veel snob om te dwepen met English cut - maar uiteraard...

Stiekem stijlicoon: Templeton "Face" Peck
Welkom!
Italiaans toch zeker, met zo'n nick name?
Wel een beetje 'gevaarlijk' om die best foute man, zij het dandy en goed dichter, te kiezen als nick name maar dan toch weer niet als stijlicoon...

Edgar

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2770 Gepost op: 09 juli 2008 - 15:28:29
Goedemiddag. Omdat ik op zoek ben naar nieuwe schoenen keek ik hier.

Mijn naam is Edgar. Ik ben 33 jaar en heb - in willekeurige volgorde - de volgende hobby's:
  • Werk. Ik ben advocaat
  • Mijn gezin: vrouw en tweejarige dochter
  • Basketbal. Ik ben actief in de onderbond en lid van de Commissie van Beroep van NBB
  • Golf. Hoge handicap
  • Whisky. Voornamelijk Schotse single malt
  • Horloges. Vanwege dat laatste ben ik ook actief lid van DZVL (en tevens moderator van bepaalde subfora).
Oh ja, ik ben hier dus terecht gekomen vanwege de schoenen. Tot nu toe alleen maar Van Bommels (want uit 'mijn' gemeente: forza chauvinisme). Er blijkt echter meer onder de zon te zijn. Ik zal hier eens rondkijken.
The question then becomes, do you want to be part of the original group, or do you want be part of the cover band?

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2771 Gepost op: 09 juli 2008 - 15:30:21
Welkom Edgar.

Edgar

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2772 Gepost op: 09 juli 2008 - 16:28:25
Dank, mr. Barry.
Mijn avatar is trouwens Mefistofele. De handlanger van de duivel uit het boek Faust van Goethe. Ik dacht: laat ik het maar zeggen voordat er vragen over komen...
The question then becomes, do you want to be part of the original group, or do you want be part of the cover band?

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2773 Gepost op: 09 juli 2008 - 16:30:14
Welkom nieuwe leden!

@ Edgar: ik ben blij dat ik niet in Budel woon, qua shirtkeuze dan :lol:
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Edgar

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2774 Gepost op: 09 juli 2008 - 17:27:50
Citaat van: "Edgar"
Ik zal hier eens rondkijken.

En gevonden wat ik zocht. Bedankt.
Adieu.