Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027805 keer gelezen)

Michel8

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2715 Gepost op: 02 juni 2008 - 13:19:46
Mijn tweede aanmelding inmiddels. Eerste aanmelding ging verloren na een opschoning van niet-posters  :)  IK ga daar nu dus verandering in brengen.

Mijn naam is Michel Wielens, werkzaam al vier jaar bij een 125 jaar oud accountantskantoor. Verzorg daar intern managementinformatie en loop daar al weer dik vier jaar rond.

Hoop hier veel te zien en te leren en zo zelf te groeien qua stijl. Plus altijd geïntereseerd, en deels ook bewondering, voor stijlvolle creaties.

Mithras

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2716 Gepost op: 03 juni 2008 - 16:03:49
Ik zal me ook even voorstellen, ben Jan Arkesteijn, 22 jarige Limburger en student Fiscaal recht (te Maastricht uiteraard).
Ik moet bekennen: ik houd niet echt van mode en volg geen trends, ik ben echter wel erg geïnteresseerd in kwalitatief goede en mooie kleding waar het pakken betreft. (En de bijbehorende etiquette natuurlijk.)
Ben via Google op dit forum gekomen en vond het erg leerzaam dus heb besloten mij aan te melden.

@Michel8: E&Y? Ook fiscalist of accountant ofzo?
ou have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
Winston Churchill.

Michel8

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2717 Gepost op: 03 juni 2008 - 16:19:56
Citaat van: "Mithras"

@Michel8: E&Y? Ook fiscalist of accountant ofzo?

Inderdaad, dus als je interesse hebt, kan dat natuurlijk altijd via mij, meld ik je wel aan. Natuurlijk gaat een deel van de bonus naar jou dan  :)  Toch weer wat kleedgeld  :wink:

Ben zelf geen fiscalist of accountant. Werk op de afdeling controling, dus meer bezig met het monitoren van onze eigen financiele gang van zaken. Gebeurt altijd wat:

http://www.businesswire.com/portal/site/google/?ndmViewId=news_view&newsId=20080603005646&newsLang=nl

Mithras

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2718 Gepost op: 03 juni 2008 - 16:43:11
Kijk, da's meteen mooi om te weten :)
Had ook dat nieuwtje nog niet meegekregen, altijd interessant!
ou have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
Winston Churchill.

Dorpsgek

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2719 Gepost op: 04 juni 2008 - 16:57:35
Na enkele berichten geplaatst te hebben, wordt het tijd om mijzelf ook eens voor te stellen. Mijn naam is Dorpsgek, 24 jaren jong en woonachtig in de leukste (binnen-)stad van Nederland. Op het moment druk bezig met afstuderen, waar ik eind augustus - eindelijk (!) - mee hoop klaar te zijn.

Behalve kleding, ben ik tevens liefhebber van muziek (uiteenlopend van no wave, grunge, (post-)punk tot folk, (vooroorlogse) blues en klassieke muziek), film en voetbal.  

Reden voor aanmelden - en daarmee sluit ik mij aan bij de woorden van de persoon boven mij, Mithras - is mijn gezonde interesse voor mooie kwaliteitskleding én de informatieve mogelijkheden die het forum voor mij persoonlijk kan bieden. Ik ben een liefhebber, géén kenner.

Ik hoop desondanks op wat voor manier dan ook een bijdrage te kunnen leveren aan dit forum.

MvG, D.

The Watchmaker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2720 Gepost op: 04 juni 2008 - 21:24:00
Dag Dorpsgek uit mijn geboortestad - uitstekende muzieksmaak zeg!   :D    Gisteravond nog de Roman de Fauvel gedraaid (12e eeuw), maar de avond daarvoor nog Children of God van de Swans (da's wat minder lieflijk dan je zou vermoeden...).  Blij te zien dat er dus meer muzikale extremisten zijn...

Welkom!

Dorpsgek

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2721 Gepost op: 05 juni 2008 - 12:30:26
Citaat van: "The Watchmaker"
Dag Dorpsgek uit mijn geboortestad - uitstekende muzieksmaak zeg!   :D    Gisteravond nog de Roman de Fauvel gedraaid (12e eeuw), maar de avond daarvoor nog Children of God van de Swans (da's wat minder lieflijk dan je zou vermoeden...).  Blij te zien dat er dus meer muzikale extremisten zijn...

Welkom!

Oeh, Swans... I like! Misschien wel één van de grootste non-conformistische bands in het no-wave/post-punk genre. Vind overigens lang niet alles mooi van de Swans.  

Roman de Fauvel ken ik trouwens niet. Staat genoteerd. ;)  

Een brandende vraag: waarom het mooie en gemoedelijke Groningen verlaten voor het kille Rotterdam? Bedankt verder voor het welkomheten, watchmaker!

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2722 Gepost op: 07 juni 2008 - 14:13:06
Beste heren (geen dames hier?)
Ik zal me even voorstellen: 30 jaar, Alphen a/d Rijn, Sales Manager.

Mijn belangrijkste stijl-accessoires:
- Vriendin
- Saab Classic Cabrio (@ Godfather, je hebt smaak!)
- Saab 9-3 Sport Sedan
- Suits: Tommy, Hugo, Corneliani
- Shoes: Santoni en Floris
- Casual: veel van Tommy, Nudie Jeans, Cohen
- Watches: Maurice Lacroix, Oris

Mijn stijl moet 'anders-dan-anders' zijn, vandaar dat ik meer en meer naar de exclusievere merken groei!

Ik kwam hier ook googelend naar Corthay!

Volgt vast meer...
ucces is relative - the more succes, the more relatives

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2723 Gepost op: 07 juni 2008 - 16:30:11
Welkom Fashion Victim!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2724 Gepost op: 10 juni 2008 - 21:52:29
Welkom allen  :!:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2725 Gepost op: 10 juni 2008 - 21:53:46
Is woody er ook? :roll:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2726 Gepost op: 10 juni 2008 - 22:17:50
Ik kan geen Woody wel Pecker in ieder geval welkom op het forum.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2727 Gepost op: 11 juni 2008 - 08:11:34
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik kan geen Woody wel Pecker in ieder geval welkom op het forum.

Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Welkom allen  :!:

Citaat van: "ruby tuesday"
Is woody er ook? :roll:

:wink:

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2728 Gepost op: 18 juni 2008 - 17:54:08
Citaat van: "Gizenga"
(...)

Ik weet dat het offtoppic is, maar ik stel me bij deze ook ff voor. De naam is Pavle Boskovic. Ben 24jaar, studeer Marketing Management aan de UvT en werk in de weekenden bij Boss in Roermond en van tijd tot tijd sta ik in de keuken bij eetcafe de Thuys in Eindhoven (of is dit weer sluikreclame!? :wink: ). Ben lid geworden om wijzer te worden in de wondere wereld van de mannenmode en wellicht mensen te ontmoeten met dezelfde passie.

vragen? :D

Skillz81

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2729 Gepost op: 19 juni 2008 - 23:42:24
Goedenavond Heren,

Als liefhebber van stijl en er stijlvol uitzien, soms met een knipoog, ( sprezzatura?), zwerf ik regelmatig op het sf en vond ik het de hoogste tijd worden om me aan te melden.

Korte intro: Joeri, 26, Consultant. Fan van o.a. Boglioli, Caruso en Slowear.

Catch up with you later..
n po' di pazienza, per favore ;-)