Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027898 keer gelezen)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2445 Gepost op: 16 maart 2008 - 11:47:17
* speelt Sergio vanochtend *

Heeren, discussies naar aanleiding van het voorsteltopic in het daarvoor bestemde topic :idea:

Malcolm

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2446 Gepost op: 16 maart 2008 - 21:00:25
Waarschijnlijk is de verklaring voor mijn belangstelling voor stijlvolle kledij het erbarmelijk gejammer van mijn antieke kledingkast, die ooit een mooie tijd heeft gehad binnen een omgracht borgje in het noorden des lands. Een jaargenoot had het over olieën en ik hield me maar wijselijk stil. Daarbinnen waren kwade dingen en overleggingen van eigenwijze shirts die samenspanden en zich niet wilden aanpassen en het meubelstuk wist het. Ik heb het betering des levens beloofd, en beschouw mijn lidmaatschap van dit forum maar als een stap in de goede richting. Verontachtzaamd nooit de waarde van de psychische welstand van uw meubilair.

Wat mij betreft, ik ben achttien jaren oud, denk er over om volgend jaar te beginnen aan een studie natuurkunde, heb een budget dat krap genoeg is om de aanschaf van zelfs het geringste goed tot een ervaring te verheffen die met vol bewustzijn moet worden ondergaan, en geniet van het leven met volle teugen.

groetend,
Malcolm

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2447 Gepost op: 16 maart 2008 - 21:21:58
Welkom, Malcolm. En de groeten aan je kast.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2448 Gepost op: 17 maart 2008 - 08:52:54
Citaat van: "Malcolm"
Waarschijnlijk is de verklaring voor mijn belangstelling voor stijlvolle kledij het erbarmelijk gejammer van mijn antieke kledingkast, die ooit een mooie tijd heeft gehad binnen een omgracht borgje in het noorden des lands. Een jaargenoot had het over olieën en ik hield me maar wijselijk stil. Daarbinnen waren kwade dingen en overleggingen van eigenwijze shirts die samenspanden en zich niet wilden aanpassen en het meubelstuk wist het. Ik heb het betering des levens beloofd, en beschouw mijn lidmaatschap van dit forum maar als een stap in de goede richting. Verontachtzaamd nooit de waarde van de psychische welstand van uw meubilair.

Wat mij betreft, ik ben achttien jaren oud, denk er over om volgend jaar te beginnen aan een studie natuurkunde, heb een budget dat krap genoeg is om de aanschaf van zelfs het geringste goed tot een ervaring te verheffen die met vol bewustzijn moet worden ondergaan, en geniet van het leven met volle teugen.

groetend,
Malcolm

:-s

Welkom, denk ik...  :wink:

*zich afvraagt of Malcolm niet op een dichtersforum actief is*

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2449 Gepost op: 17 maart 2008 - 09:16:10

groetend,
Malcolm

Weest welkom,

Ik verheug mij reeds nu al op meer uit uw dichterlijke pen.
Niets zo veranderlijk als de mens

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2450 Gepost op: 17 maart 2008 - 09:28:41
Citaat van: "maboc"
Weest welkom,

Ik verheug mij reeds nu al op meer uit uw dichterlijke pen.

Welkom, ik niet :!:  :D

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2451 Gepost op: 17 maart 2008 - 09:35:47

groetend,
Malcolm

Welcom Malcolm,
gave tekst!  =D>

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2452 Gepost op: 17 maart 2008 - 09:36:08
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Welkom, ik niet :!:  :D

Haha smaken verschillen he
Niets zo veranderlijk als de mens

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2453 Gepost op: 17 maart 2008 - 09:37:57
Ik hou ook totaal niet van dat wollige taalgebruik.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2454 Gepost op: 17 maart 2008 - 09:40:50
Let's give the man a second, or first?, chance gentlemen!

Welkom Malcolm.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2455 Gepost op: 17 maart 2008 - 10:22:38
Welkom...

Mag ik een tijltje ?  :wink:
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Malcolm

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2456 Gepost op: 17 maart 2008 - 11:24:53
Bedankt voor het welkom. En wees niet bezorgd, ik ben geen dichter en val zo weinig mogelijk in herhaling. Het stukje was een spot op de excuses die men aandraagt voor zijn dure smaak. Uiteraard in het absurde getrokken, maar dat vind ik leuk. Wie zich shirts van ruim 400 euro laat aanmeten, kan maar beter wat relativeringsvermogen hebben ;)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2457 Gepost op: 17 maart 2008 - 11:39:39
Wie zich shirts van ruim 400 euro laat aanmeten, kan maar beter wat relativeringsvermogen hebben ;)

Zoveel zijn er dat niet hoor.

Kobuske

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2458 Gepost op: 17 maart 2008 - 22:24:53
Hallo allemaal,

Sinds enige tijd ben ik verslaafd aan het kijken op stijlforum.
Aangezien ik volgens mij bijna alle topics al doorgespit heb vond ik het tijd mijzelf maar eens aan te melden op dit forum in de hoop ook wat te kunnen bijdragen.

Ik zit nu in het 1e jaar van Small Business & retail management. Ik was altijd al geïnteresseerd in kleding maar ben met deze opleiding begonnen omdat ik graag later een eigen muziekwinkel wilde. Van dat idee ben ik maar afgestapt omdat een Attolini pak waarschijnlijk nooit realiteit zal worden met een baan in de muziek(handel).

Muziek is nog steeds een grote hobby van mij. Speel piano en ben een tijdje dj geweest. Mijn muzieksmaak is ontzettend breed: van Chopin & Rachmaninoff tot aan de Beatles tot aan Armin van Buuren en Dave Clarke. Ik ben soms ook wel eens op een ander SF te vinden, namelijk het synthforum.nl.

Mijn kledingcollectie is nog niet bijzonder groot en uitgebreid. Onlangs heb ik een paar Magnanni's en een seven fold das aangeschafd. Binnenkort komen daar een paar Santoni's bij (schoenen zijn toch de basis :lol: ) en een nieuw pak om mijn chinese plakwerkje te vervangen.

Ik hoop veel op dit forum te kunnen leren en ik hoop dat ik later als ik er wat meer verstand van heb ook hier veel informatie mag posten.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VII
Reactie #2459 Gepost op: 18 maart 2008 - 09:58:45
Welkom Kobuske, mag ik je gelijk verwijzen naar het topic waar je je naam mag verklaren :arrow:   :D