Hallo allemaal,
Sinds enige tijd ben ik verslaafd aan het kijken op stijlforum.
Aangezien ik volgens mij bijna alle topics al doorgespit heb vond ik het tijd mijzelf maar eens aan te melden op dit forum in de hoop ook wat te kunnen bijdragen.
Ik zit nu in het 1e jaar van Small Business & retail management. Ik was altijd al geïnteresseerd in kleding maar ben met deze opleiding begonnen omdat ik graag later een eigen muziekwinkel wilde. Van dat idee ben ik maar afgestapt omdat een Attolini pak waarschijnlijk nooit realiteit zal worden met een baan in de muziek(handel).
Muziek is nog steeds een grote hobby van mij. Speel piano en ben een tijdje dj geweest. Mijn muzieksmaak is ontzettend breed: van Chopin & Rachmaninoff tot aan de Beatles tot aan Armin van Buuren en Dave Clarke. Ik ben soms ook wel eens op een ander SF te vinden, namelijk het synthforum.nl.
Mijn kledingcollectie is nog niet bijzonder groot en uitgebreid. Onlangs heb ik een paar Magnanni's en een seven fold das aangeschafd. Binnenkort komen daar een paar Santoni's bij (schoenen zijn toch de basis

) en een nieuw pak om mijn chinese plakwerkje te vervangen.
Ik hoop veel op dit forum te kunnen leren en ik hoop dat ik later als ik er wat meer verstand van heb ook hier veel informatie mag posten.