Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027974 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2205 Gepost op: 06 januari 2008 - 17:09:22
............Overigens welkom alle December en Januari leden op het forum.

AM__

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2206 Gepost op: 06 januari 2008 - 17:10:16
Citaat van: "gusto napolitano"
............Overigens welkom alle December en Januari leden op het forum.

Dankjewel! :D

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2207 Gepost op: 06 januari 2008 - 17:12:37
Citaat van: "gusto napolitano"
(...)
Dat zeggen er wel meer zo van zou ook niet zeggen dat hij al 51 jaar is.Ja vind je het gek zeg een ander dan weer komt door zijn vriendin die is een stuk jonger als hem.Maar dat heeft er niets  mee te maken ben eigenlijk kwa omgang en gedachte altijd al anders geweest als leeftijds genoten.

Gusto gedroeg zich op z'n dertigste nog als een tiener, of misschien nog steeds wel?  :wink:

Welkom alle nieuwe leden!

Tomas

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2208 Gepost op: 06 januari 2008 - 21:18:13
Na enkele maanden als 'lurker' hier flink bijgelezen te hebben, wil ik me toch graag voorstellen. Ik ben Tomas, woon in Nijmegen en studeer op dit moment "Griekse en Latijnse Taal en Cultuur". Ben werkzaam bij een huiswerkbegeleidingsinstituut en run samen met een vriend van mij een webhostingbedrijf. Tevens geef ik op dit moment twee maanden les op een school van een vriend van mij ter vervanging van een zieke.

Ik begon de laatste maanden steeds meer geinteresseerd te raken in stijl, verzorging en dergelijke en kwam zodoende op dit forum terecht. Op dit moment bestaat mijn collectie slechts uit drie kwalitatieve shirts, maar ik wil, zeker ook financieel gezien, mijn garderobe langzaam uitbreiden. Less is more in dit geval.

Ik hoop bij te kunnen dragen aan deze community, maar het zal in het begin vooral lezen en leren zijn! :)

Dino Lenny

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2209 Gepost op: 06 januari 2008 - 23:16:17
Hi all!

Ik ben nieuw op de site. Ben 23 en actief in de IT. Vanwege mijn functie draag ik normaal gesproken gewoon jeans met hemdjes of truien en shirts. Aangezien ik de management kant op wil gaan zal ik eraan moeten geloven... een pak  :roll:  :wink: en daarvoor ben ik hier. Informatie genoeg! Nog nooit een pak gedragen dus ik heb een lange weg te gaan maar dat komt wel allemaal goed.

Leuk erbij te zijn!

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2210 Gepost op: 07 januari 2008 - 09:51:08
Citaat van: "Dino Lenny"

.....

Welkom en lees je goed in zou ik zeggen!

Schulten

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2211 Gepost op: 07 januari 2008 - 20:44:57
Beste Leden,

Ook ik heb me hier maar even geregistreerd. Ben hier terecht gekomen via dezinvanluxe, waar wel eens gerefereerd wordt aan stijlforum.nl. Ik heb me maar even geregistreerd omdat ik al geruime tijd mee lees, en zo af en toe een opmerking wilde plaatsen, of een vraag wilde stellen.
Verwacht niet al te veel input van mij, het zal door een beperkt budget vooral bij lezen kijken, maar ik hoop zo nu en dan wat toe te kunnen voegen.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2212 Gepost op: 07 januari 2008 - 21:26:13
Welkom, Mr Schulten!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2213 Gepost op: 07 januari 2008 - 22:14:10
Citaat van: "Schulten"
Beste Leden,

Ook ik heb me hier maar even geregistreerd. Ben hier terecht gekomen via dezinvanluxe, waar wel eens gerefereerd wordt aan stijlforum.nl. Ik heb me maar even geregistreerd omdat ik al geruime tijd mee lees, en zo af en toe een opmerking wilde plaatsen, of een vraag wilde stellen.
Verwacht niet al te veel input van mij, het zal door een beperkt budget vooral bij lezen kijken, maar ik hoop zo nu en dan wat toe te kunnen voegen.

Welkom beste Schulten. Niet van dat benauwde... :-^

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2214 Gepost op: 08 januari 2008 - 00:12:12
Citaat van: "marcos"
Citaat van: "Andreas"
Topdude: 'Een pak is niet helemaal mijn stijl. Nog niet tenminste. Vandaar mijn opmerking. Bovendien is een pak waar ik werk wel heel erg over the top.'
Anderzijds val ik op SF waarschijnlijk weer buiten de boot voor wat betreft politieke voorkeur..

Weet niet wat hier de politieke voorkeur is, maar Borrelli en PvdA, om maar eens iets links te noemen, laten zich wat mij betreft inderdaad moeilijk rijmen.
Het lijkt hier min of meer gewoonte om je over andere dan VVD-voorkeuren niet uit te laten, maar uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat (extreem) links enerzijds en voorkeuren voor zoiets als Borelli, Santoni en Kiton anderzijds elkaar zeker niet hoeven uit te sluiten.

(Terzijde kan ik er aan toevoegen dat dit volgens mij ook een ietwat Nederlands stereotiep gedachtegoed is; in België, Frankrijk en Italië bijvoorbeeld gaan (extreem) linkse politici ook 'waardig' gekleed.)

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2215 Gepost op: 08 januari 2008 - 09:20:37
Citaat van: "paulbrussel"
(Terzijde kan ik er aan toevoegen dat dit volgens mij ook een ietwat Nederlands stereotiep gedachtegoed is; in België, Frankrijk en Italië bijvoorbeeld gaan (extreem) linkse politici ook 'waardig' gekleed.)

Ik zie nog wel geregeld linkse Nederlandse politici in de Kamer staan in een ouwe gebreide trui of iets dergelijks. Niet bepaald waardig mijns inziens.

Edit: hier maar niet verder discussiëren over de kleding van politici, ik geloof dat daarvoor al een ander topic is.  :wink:

HakeemT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2216 Gepost op: 08 januari 2008 - 11:35:32
Hallo allemaal,

Mijn naam is Vincent, ben 25 jaar en woon in Utrecht.
Ik lees al een tijdje mee en heb nu hopelijk voldoende kennis van zaken opgedaan om hier en daar mee te kunnen praten.

In het dagelijks leven doe ik iets in de consulting op finance gebied en ik stem ook nog eens strak links: toch probeer ik in strakgesneden pakken, lichtbruin italiaans schoeisel en fel gekleurde maatshirts rond te lopen...
:wink:

Groeten!
I'm ok with being unimpressive; I sleep better...

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2217 Gepost op: 08 januari 2008 - 12:07:08
Strakke voorstelpost ook. Welkom, Vincent.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2218 Gepost op: 08 januari 2008 - 13:00:16
Citaat van: "Jesper"
Ik zie nog wel geregeld linkse Nederlandse politici in de Kamer staan in een ouwe gebreide trui of iets dergelijks. Niet bepaald waardig mijns inziens.
(Even rechtzetten, daar ik het gevoel heb mij niet goed genoeg te hebben uitgedrukt: in mijn post bedoelde ik inderdaad dat Nederlandse (linkse) politici er nog wel eens ondermaats kunnen bijlopen en dat dat iets is dat mij nogal als typisch Nederlands voorkomt (misschien ook Duits, maar ik kijk zelden Duitse tv); met de bedoelde buitenlanden en het woord "ook", wilde ik eigenlijk aangeven dat of je nu in bijvoorbeeld België een (extreem) linkse of rechtse politicus bent, ze er altijd goed gekleed, een volksvertegenwoordiger van die standing waardig, bij zullen lopen.
En dan nu weer naar OT.)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2219 Gepost op: 08 januari 2008 - 13:07:07
Discussie over pakken en politiek graag hieronder voortzetten:

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=1960
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors