Hallo, mijn naam is Hans.
Ik ben toevallig terecht gekomen op dit forum omdat ik op zoek was naar informatie over schoenspanners. Ik werd direct gegrepen door de verschillende discussies die hier lopen over kleding en bijbehorende zaken. Hoewel ik al jaren pakken en dassen draag, heb ik nooit de moeite genomen om me specifiek te verdiepen in "done" en "not-done". Ik heb zo mijn eigen normen. Maar de topics hier, waar ik er al verscheidene heb doorgespit, motiveren me toch zeer om eens wat serieuzer om te gaan met deze materie. Het heeft er ondermeer toe geleid dat ik na enkele dagen al cederhouten schoenspanners heb gekocht, nieuwe dasknopen heb uitgeprobeerd en nieuwe pochetvormen heb gevouwen.
Ik loop er al jaren tegenaan te hikken om eens maatpakken en -shirts te laten maken, maar het is er nog nooit van gekomen. Mogelijk dat dit binnenkort dan toch maar eens moet gaan gebeuren. Overigens doe ik op dit moment nogal wat "fout", als ik de discussies hier mag geloven. Dit zowel qua merken als qua styling. Ik zal hier dan ook niet over uitwijden, omdat hier dan ongetwijfeld lastige discussies over gaan ontstaan. Ik zal het de komende tijd dan ook wat doseren.
Het valt me bovendien op dat de meesten hier zo jong zijn (onder de 30, als ik het allemaal zo lees). Op die leeftijd liep ik zelf nog volop in geitenwollen sokken en op klompen. Mijn pakkenmanie is pas na mijn 40e ontstaan en inmiddels weet ik niet meer beter. Inmiddels ben ik 8 jaar verder...
Is het verstandig dat ik op deze leeftijd nog mee doe hier?