Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027958 keer gelezen)

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2265 Gepost op: 16 januari 2008 - 18:55:24
Citaat van: "Temming"
Citaat
De nieuwste fijnproever is virtualclotheshorse.com

Dat belooft veel goeds...not

En welkom Paul

Ik heb wel eens op die site gekocht, erg nette site vind ik zelf. Alleen is het meerendeel echt mijn smaak niet en moet je echt geluk hebben dat er wat tussen zit.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2266 Gepost op: 16 januari 2008 - 20:02:48
Daar ben ik het wel mee eens Huey sommige artikelen zijn van een aantal seizoenen terug is mijn indruk.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2267 Gepost op: 17 januari 2008 - 20:22:31
Goedenavond,

Hoewel ik al geruime tijd ben aangemeld als SF-lid, leek het me gepast me nogmaals voor te stellen.
Na mijn laatste posts ben ik SF wel blijven volgen, en blij met de informatie die ik daarvan heb opgedaan!
Ik zal in de toekomst wat vaker posten om me te ontdoen uit het rijtje
passieve leden:)

groet,

Dirk
You can buy clothes, but you can't buy style

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2268 Gepost op: 18 januari 2008 - 11:17:50
Welkom Noogie en Dirk, veel plezier hier op het forum :!:

NewRob

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2269 Gepost op: 19 januari 2008 - 07:49:57
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rob. Het is hier gebruikelijk om je eerst voor te stellen en daarom is dit mijn eerste berichtje  :D

Ik heb me altijd al geďnteresseerd voor stijlvolle kleding, echter ik heb daaraan nog niet zoveel aandacht aan gegeven, wat dit overigens wel verdiend.

Sinds ik weet dat het effect van kleding in onbewuste communicatie zeer groot is, heb ik besloten mijn stijl te herzien. Dit brengt mij weer op dit forum, waar we ideeën, weetjes, meningen en vele andere dingen kunnen delen.
it only takes a little bit more to go with style!

blowup

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2270 Gepost op: 19 januari 2008 - 15:24:15
Goedemiddag, ik ben nieuw op dit forum. Naam etc laat ik achterwege gezien het een openbaar forum betreft. Ik volsta ermee te vermelden dat ik eind 20 ben en als advocaat werk te Amsterdam.

Wellicht kan ik hier en daar wat bijdragen; het leek me evenwel gepast om me te registreren daar ik reeds geruime tijd mee kijk op het forum.

De nickname komt van de Italiaanse film 'Blowup', 60-er jaren, een erg stijlvolle film dus naar mijn mening gepast om hier te gebruiken!

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2271 Gepost op: 19 januari 2008 - 15:49:47
Nog een advocaat uit Amsterdam, welkom!

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2272 Gepost op: 19 januari 2008 - 16:09:59
Citaat van: "blowup"
Goedemiddag, ik ben nieuw op dit forum. Naam etc laat ik achterwege gezien het een openbaar forum betreft. Ik volsta ermee te vermelden dat ik eind 20 ben en als advocaat werk te Amsterdam.

Wellicht kan ik hier en daar wat bijdragen; het leek me evenwel gepast om me te registreren daar ik reeds geruime tijd mee kijk op het forum.

De nickname komt van de Italiaanse film 'Blowup', 60-er jaren, een erg stijlvolle film dus naar mijn mening gepast om hier te gebruiken!

Welkom!

Groot/Klein kantoor?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2273 Gepost op: 19 januari 2008 - 17:16:43
Welkom nieuwe leden! En natuurlijk leuk dat het aantal juristen op SF blijft groeien.  :wink:

Alexvanm

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2274 Gepost op: 20 januari 2008 - 16:56:12
Ik zal me ook maar voorstellen, aangezien ik ook nieuw ben op dit forum.

Ben Alex en 24 jaar. Loop dagelijks in pakken rond dus vandaar dat ik hier ben gekomen.
Dankzij sporten pas ik niet meer in confectie maten dus tijd geworden voor wat maatwerk. Dus ik heb zat in te lezen op het forum.

blowup

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2275 Gepost op: 20 januari 2008 - 21:37:23
Citaat van: "Albert"

Welkom!

Groot/Klein kantoor?

Een wat men noemt 'middengroot' kantoor, 15 advocaten.

Bevinden zich hier confrčres en collega's?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2276 Gepost op: 21 januari 2008 - 09:55:34
Citaat van: "Albert"

Welkom!

Groot/Klein kantoor?

Een wat men noemt 'middengroot' kantoor, 15 advocaten.

Bevinden zich hier confrčres en collega's?

In ieder geval wel veel toekomstige confrčres en collega's ;)
Welkom.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

connaisseur

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2277 Gepost op: 21 januari 2008 - 17:42:19
Hallo Vrienden,

Ik ben al een tijdje als voyeur actief op dit forum maar heb besloten mij aan te sluiten als actief lid.

Gegroet,

Connaisseur
Eating words has never given me indigestion.”
- Winston Churchill

Louis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2278 Gepost op: 22 januari 2008 - 12:46:38
Laat ik me bij deze dan ook maar voorstellen,

Ik ben Sander, 22 jaar oud en ik ga binnen een maand beginnen met afstuderen (HBO technische bedrijfskunde).
Louis is mijn tweede naam die ik vaak gebruik in het buitenland (reizen is een andere hobbie van me) aangezien Sander wat moeilijker te begrijpen/uit te spreken is voor de buitenlandse medemens dan Louis.

Ik moet wel nog flink werken aan mijn stijlvolle kledingcollectie, eerste aankoop gaat een nieuw paar schoenen zijn, ben druk bezig de topics over Santoni, C&J etc. door te lezen, erg leerzaam.

Als bijbaantje heb ik gewerkt in een luxe kantoorartikelen winkel, waardoor mijn pennencollectie inmiddels wel respectabel is, diverse Mont Blanc, Waterman en Cross (vul)pennen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2279 Gepost op: 22 januari 2008 - 17:52:50
Citaat van: "connaisseur"
Hallo Vrienden,

Ik ben al een tijdje als voyeur actief op dit forum maar heb besloten mij aan te sluiten als actief lid.

Gegroet,

Connaisseur
Welkom en alle andere nieuwe leden op het forum.Mijn vorige post die nu weg is gehaald was niet kwaad naar jou bedoelt mocht je dit soms denken.