Verdomd, de zoekfunctie leert mij zojuist dat ik mij nog nooit fatsoenlijk heb voorgesteld!
Ik, Jeroen, 34 jaar en nieuwsgierig naar van alles, zo ook kleding en stijl!
Zo ongeveer een jaar geleden opmerkzaam gemaakt op dit forum door iemand op
www.dezinvanluxe.nl , een forum dat ik regelmatiger frequenteer vanwege mijn horlogeliefhebberij. Andere hobby's zijn squashen, (bedrijfs)hockeyen, motorrijden (BMW K75), beetje scooteren (Vespa PK50), maar vooral ATB-en sinds ik in verband met een knieblessure niet meer mag / kan hardlopen.
Verder zakelijk rijdend in een Volvo V50 (D5 Geartronic, sinds 2 weken, daarvoor S60 D5), privé in een gare Volvo Amazon (die
te koop is omdat ik mij een Landrover Defender wil aanschaffen). Dat zakelijk rijden doe ik voor Acour Lawaaibestrijding BV (
www.acour.com ) waarvan ik mede-oprichter ben. Acour houdt zich bezig met het adviseren, ontwerpen en (projectmatig) leveren van geluidsreducerende maatregelen voor de industrie. Zowel het reduceren van geluid op werkplekken (arbo-gerelateerd) als ook van geluid naar (woon)omgevingen (milieu-gerelateerd) behoren tot onze werkzaamheden. Voorbeelden en referenties op verzoek. In Nederland zijn er een zestal bedrijven op gelijkaardige wijze (dus met eenzelfde doelgroep) actief.
Een privé-projectje is
www.geluidforum.nl , een beetje in dezelfde sector (doch ook voor particulieren) en gerund vanuit mijn eigen (eenmanszaak) slapende adviesbureautje.
Tenslotte het huiselijke gebeuren. Samenwonend te Veldhoven en momenteel op zoek naar een huis (met garage) in de regio.
Wie meer wil weten moet het vragen!