Auteur Topic: Voorsteltopic  (2028008 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2130 Gepost op: 08 december 2007 - 14:04:29
'Respect' is toch wat jongeren met hoodies in achterstandswijken graag krijgen :?:

:twisted:

Het meest gedevalueerde woord sinds het ontstaan van de hiphopcultuur.

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2131 Gepost op: 08 december 2007 - 14:23:28
Bij deze zal ik me ook even kort voorstellen.
Deze site heb ik ontdekt aan de hand van een gesprek met Jesper, die hier ook geregeld post heb ik gezien.
Mijn echte naam is geen Albert, maar veel nicknames waren al bezet, dus heb ik me maar vernoemd naar mijn favoriete dasknoop :lol:.
Ik ben een 20 jarige student met interesse in (mooie) kleding, elektronica, films en muziek.
Vooral op het gebied van kleding is dit forum voor mij een feest van herkenning, veel dingen die hier worden besproken hebben ook mijn interesse.
Helaas word ik op sommige gebieden nog teveel beperkt door mijn budget, maar een beetje voor dingen te moeten sparen kan mijns inziens nooit kwaad. Ook stimuleert dit mij op zoek te gaan naar de best mogelijke prijs-kwaliteitverhouding.
Ik denk dat ik mij hier wel ga vermaken  :)

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2132 Gepost op: 08 december 2007 - 14:55:01
Welkom! Promotiepraatje is gelukt.  :wink:

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2133 Gepost op: 08 december 2007 - 15:04:36
Citaat van: "Jesper"
Welkom! Promotiepraatje is gelukt.  :wink:

Inderdaad ;). Ziet er beter uit dan Styleforum.net :D

acour_jeroen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2134 Gepost op: 08 december 2007 - 21:06:01
Verdomd, de zoekfunctie leert mij zojuist dat ik mij nog nooit fatsoenlijk heb voorgesteld!  :oops:

Ik, Jeroen, 34 jaar en nieuwsgierig naar van alles, zo ook kleding en stijl!

Zo ongeveer een jaar geleden opmerkzaam gemaakt op dit forum door iemand op www.dezinvanluxe.nl , een forum dat ik regelmatiger frequenteer vanwege mijn horlogeliefhebberij. Andere hobby's zijn squashen, (bedrijfs)hockeyen,  motorrijden (BMW K75), beetje scooteren (Vespa PK50), maar vooral ATB-en sinds ik in verband met een knieblessure niet meer mag / kan hardlopen.

Verder zakelijk rijdend in een Volvo V50 (D5 Geartronic, sinds 2 weken, daarvoor S60 D5), privé in een gare Volvo Amazon (die te koop is omdat ik mij een Landrover Defender wil aanschaffen). Dat zakelijk rijden doe ik voor Acour Lawaaibestrijding BV ( www.acour.com ) waarvan ik mede-oprichter ben. Acour houdt zich bezig met het adviseren, ontwerpen en (projectmatig) leveren van geluidsreducerende maatregelen voor de industrie. Zowel het reduceren van geluid op werkplekken (arbo-gerelateerd) als ook van geluid naar (woon)omgevingen (milieu-gerelateerd) behoren tot onze werkzaamheden. Voorbeelden en referenties op verzoek. In Nederland zijn er een zestal bedrijven op gelijkaardige wijze (dus met eenzelfde doelgroep) actief.

Een privé-projectje is www.geluidforum.nl , een beetje in dezelfde sector (doch ook voor particulieren) en gerund vanuit mijn eigen (eenmanszaak) slapende adviesbureautje.

Tenslotte het huiselijke gebeuren. Samenwonend te Veldhoven en momenteel op zoek naar een huis (met garage) in de regio.

Wie meer wil weten moet het vragen!

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2135 Gepost op: 08 december 2007 - 22:18:58
Beter laat dan nooit  :wink:

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2136 Gepost op: 08 december 2007 - 22:41:41
Citaat van: "ruby tuesday"
Beter laat dan nooit  :wink:

Officieel welkom dan maar  :D

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2137 Gepost op: 09 december 2007 - 00:46:26
Citaat van: "Iesous"
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Iesous"
mijn naam is Iesous

:shock:
jezus meen je dat nou?

yup, Θεoυ Υιος Σωτηρ  :wink:

Rijd jij ook met zo'n visje op je auto?

baas

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2138 Gepost op: 12 december 2007 - 04:13:10
Beste Sf-leden,

Omdat ik me, na maandenlang meegelezen te hebben, nu eindelijk heb geregistreerd, stel ik mijzelf maar even voor.

Mijn naam is Bas, 20 jaar oud, woonachtig te Amsterdam, student technische bedrijfskunde. Hockey en snowboarden doe ik al 15 jaar. Ik ben verder geïnteresseerd in muziek, kleding, bier :wink: , golf en relaxen.

Ik begin nu aardig door te krijgen welke adresjes de moeite waard zijn en welke niet. Zeer binnenkort laat ik mijn eerste maatshirt maken. Ik heb vaag het idee dat dat misschien wel een goede oplossing is voor mijn wensen en maten :P Dat spreekt voor zich.

Laatst heb ik wel mooie schoenen van Stemar gekocht. Het viel me op dat dat merk hier niet tot nauwelijks besproken is. Ik zal proberen even een foto te plaatsen.

Hopende dat ik nu 'legaal' deel kan nemen!

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2139 Gepost op: 12 december 2007 - 07:50:06
Als je Moreschi had gezegd...

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2140 Gepost op: 12 december 2007 - 19:25:39
waar kun je in amsterdam technische bedrijfskunde studeren dan :P

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2141 Gepost op: 12 december 2007 - 19:26:32
woonachtig in A'dam.

baas

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2142 Gepost op: 12 december 2007 - 20:24:55
Ben bezig mijn propedeuse te halen; doe nu nog HBO aan de HvA. Het is dus mogelijk, maar niet universitair :wink:

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2143 Gepost op: 12 december 2007 - 21:00:51
Citaat van: "baas"
Ben bezig mijn propedeuse te halen; doe nu nog HBO aan de HvA. Het is dus mogelijk, maar niet universitair :wink:

Eeuwige discussie he, is HBO nu wel of niet studeren

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2144 Gepost op: 12 december 2007 - 21:17:28
Citaat van: "Albert"
Citaat van: "baas"

Eeuwige discussie he, is HBO nu wel of niet studeren

Volgens de Van Dale wél (studeren = (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling), volgens de studentenvariant ervan níet (scholier = hbo'er).  :wink: