2008 une année pétillante
Na de kerstvakantie aardig wat ingelezen te hebben op het SF zal ik me netjes voorstellen. Brabander 36 jaar maat 52 en werkzaam als export area manger Zuid Europa. 7 jaar Gehuwd met als hobbys fietsen MTB/weg, Golf, wijn, lezen & paarden (voor de kenners vrouw rijdt Boekelo CCI***).
Waarom SF ? Na de HEAO CE (pakken van de Gako.....) moest ik me bij de ING in een pak hijsen en koos automatisch voor 3 delig saai (Mc Greggor 106). Toen jaren 3 maten te groot gekocht (van Gils) heb ik alles weggegooid en ben opnieuw begonnen. Nu heb ik een aantal scherpere pakken van Hugo, Gentilluomo en 2 Cornelliani Trendline. Ik hou van mooie dingen maar bij kleuren combi's sla ik helaas de plank wel eens mis......

v.b. Had ik mijn nieuwe bruine Cornelliani trend pak met donker bruin Boss overhemd kreeg ik te horen dat het een mooi pak is maar dat licht blauw overhemd beter is.... Gelukkig hebben we op de zaak sympathieke stylisten die me wel eens tips geven maar ik maak graag gebruik van jullie expert opinions. Ik heb van nature dus geen duidelijke stijl maar ik wil hem graag ontwikkelen cq aanleren of voor mijn part naapen. Het boekje Pak op Zak is besteld.
Ik heb nog een lange weg te gaan qua Pakken, overhemden, schoenen, riemen, horloges etc. Qua schoenen zit ik nog in een Floris & Redwood fase maar ik lees met veel plezier de C&J en Santoni posts. Leuk het filmpje van schoenenpoetsen op Youtube en ik doe het niet onaardig alleen nog nooit van een schoenspanner gehoord....
Waar is de juiste plaats om vragen te stellen over do en don't voor kleuren combis van pak, das, schoen en overhemd ?
Alvast mijn dank voor jullie geduld om deze "dolende SF'er" op het juiste spoor te zetten.