Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027993 keer gelezen)

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2160 Gepost op: 19 december 2007 - 09:58:22
Welkom Lars :!:

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2161 Gepost op: 19 december 2007 - 10:00:46
welkom alle nieuwe leden
al meer dan 1000 SF-ers  :D

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2162 Gepost op: 19 december 2007 - 10:01:52
Citaat van: "cypripedium"
welkom alle nieuwe leden

Binnenkort wordt er weer 'schoongemaakt' vermoed ik   :lol:

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2163 Gepost op: 19 december 2007 - 13:07:30
Welkom op SF Marcus, Barry en Lars!

Citaat van: "cypripedium"

Alweer meer dan 1000 SF'ers.  :wink:

larsbaak

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2164 Gepost op: 19 december 2007 - 17:10:18
dank u vriendelijk!
Taste does not come by chance: it is a long and laborious task to acquire it."

StevenK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2165 Gepost op: 25 december 2007 - 17:26:19
De kans is groot dat mijn enige actieve bijdrage aan SF wordt, maar desalniettemin zal ik me even voorstellen.

SF is voor mij één van de bronnen waaruit ik informatie put om adressen te selecteren om kleding te laten maken. Waar ik voorheen een 58 uit het rek kon pakken, waarbij jasje & broek in de taille iets ingenomen moesten worden en een 43-7 van King een uitstekende pasform bood, ben ik inmiddels aangewezen op iets wat meer neigt naar maatwerk, omdat ik er eindelijk in geslaagd ben een paar kg kwijt te raken. Zelfs de meest enthousiaste 'vermaker' slaagt er niet in een confectiemaat te vinden die zich nog leent om aangepast te worden aan mijn fysiek.

Mijn kledingstijl is niet direct van het fijnproeversniveau dat SF voorstaat en daarom verwacht ik niet dat ik veel bij zal kunnen dragen aan SF. De informatie op SF helpt mij wel goed bij het selecteren van de verkopers die ik de gelegenheid ga bieden mij een pak aan te meten.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2166 Gepost op: 25 december 2007 - 23:33:43
Evenzo welkom op het forum StevenK.

Oscar

• Gast
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2167 Gepost op: 26 december 2007 - 02:44:03
Hallo,

De naam is Oscar van den Bosch, een 18-jarige Amsterdammer, en heb mij net even aangemeld omdat ik flink aan het lezen geslagen was op dit forum en ik het altijd wel fijn vind om de mogelijkheid te hebben om te reageren.
Ik kleed me vooral in Hugo Boss, Lacoste, Armani en Burberry. Ik ben ook heel erg geinteresseerd in (duik)horloges, en ik heb op dit moment een Seiko duiker, Rolex dresswatch en een oversized TW-steel modeklok (die ik stiekem toch wel heel erg gaaf vind).
Pakken dragen zit er nog niet in, maar ik vind het toch leuk om over te lezen en mooie shirts kom ik casual ook wel mee weg  :wink:

Goedenavond!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2168 Gepost op: 26 december 2007 - 11:47:13
Welkom Oscar en StevenK en veel plezier op SF :!:  :D

Andreas

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Even voorstellen
Reactie #2169 Gepost op: 26 december 2007 - 16:03:59
Na enkele maanden te hebben ingelezen stel ik mij hierbij voor: Ik ben 26, en de laatste jaren meer en meer geďnteresseerd geraakt in mooie stijlvolle kleding, mn Napolitaans. Mijn collectie bevat thans een paar mooie Goodyear Santoni van Sir Max, een elftal Borrelli shirts, en twee prachtige broeken van ditzelfde merk. Heb de pijpen vrij lang gelaten, weet namelijk nog niet helemaal of die hoogwater-mode mijn ding is, en misschien is die trend straks voorbij en zit ik met te korte pijpen.. Gezien mijn budget (student) koop ik doorgaans buiten de PC om, zoals JoJo of de Oger outlet. Laatst die tweede Borrelli broek in de uitverkoop bij Harvie in Groningen gehaald. Wil binnenkort weer naar Napoli, eens kijken of ik daar Scafora schoenen kan betrekken voor niet al te veel meer dan de Sir Max prijzen!

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
Reactie #2170 Gepost op: 27 december 2007 - 00:41:14
Citaat van: "Andreas"
Na enkele maanden te hebben ingelezen stel ik mij hierbij voor: Ik ben 26, en de laatste jaren meer en meer geďnteresseerd geraakt in mooie stijlvolle kleding, mn Napolitaans. Mijn collectie bevat thans een paar mooie Goodyear Santoni van Sir Max, een elftal Borrelli shirts, en twee prachtige broeken van ditzelfde merk. Heb de pijpen vrij lang gelaten, weet namelijk nog niet helemaal of die hoogwater-mode mijn ding is, en misschien is die trend straks voorbij en zit ik met te korte pijpen.. Gezien mijn budget (student) koop ik doorgaans buiten de PC om, zoals JoJo of de Oger outlet. Laatst die tweede Borrelli broek in de uitverkoop bij Harvie in Groningen gehaald. Wil binnenkort weer naar Napoli, eens kijken of ik daar Scafora schoenen kan betrekken voor niet al te veel meer dan de Sir Max prijzen!

Welkom. Mooie collectie, foto's zijn altijd welkom.

Hoogwater is niet echt een 'trend', eerder een bewuste keuze voor sommigen hier op het forum. Voor mij persoonlijk hoeft het ook niet zo trouwens  :)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2171 Gepost op: 27 december 2007 - 00:45:01
welkom nieuwe leden.
Quotidie potest esse ultimo die

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2172 Gepost op: 27 december 2007 - 10:11:15
Hallo allemaal. Ik ben voor het eerst op het forum. Ik ben er op attent gemaakt door een kennis van mij.

Ik ben 41 jaar en woon in Nijmegen. Ik ben werkzaam in het onderwijs en als er 1 plek te bedenken is waar de kledingcultuur niet bestaat, dan is het wel het onderwijs.
Het is treurig als je de mannen daar ziet staan in hun jutten zakken van C&A.
Daar wil ik niet aan mee doen en probeer me fatsoenlijk te kleden.
Ik merk dat de leerlingen het zeker waarderen.

Ik ga niet in pak, dat vind ik iets voor later als ik groot ben, maar een colbert van Hilfiger Tailored of Boss dat draag ik graag. Mijn laatste aanwinst is een Hans Ubbink colbert. Heel leuk ding.

Shirts heb ik van Armani, RL, Hilfiger en wat maatshirts van John Miller.

Schoenen eigenlijk altijd van Van Bommel. Die zitten me het best en bieden veel waar voor het geld.

Ik wil wel gaan investeren in een paar goede Italianen aan mijn voeten en daarvoor heb ik het forum nodig. Om adviezen te vinden voor iemand met smalle voet en lage wreef.

Dat was het voor zover.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2173 Gepost op: 27 december 2007 - 12:42:21
Hans Ubbink heeft inderdaad erg leuk spul, en zal het waarschijnlijk goed doen bij de leerlingen!  Welkom!

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2174 Gepost op: 27 december 2007 - 16:36:02
Welkom allemaal!

Enneehh..

Citaat van: "Topdude"

Ik ben 41 jaar

..................

Ik ga niet in pak, dat vind ik iets voor later als ik groot ben.

???
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?