Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034359 keer gelezen)

Karmann

• Bekijk profiel
Uit Utrecht
Reactie #1950 Gepost op: 23 september 2007 - 13:34:38
L.s.,

Ook ik ben nieuw op het forum.. In de jaren dat ik bij de Bank werkte was kleding niet de manier om je te uiten. Een grijsje met een donkere - en als je eens gek wilde doen een bruine - schoen waren de norm en buiten de norm moest je niet vallen. Opvallen deed je door meer geld te verdienen of minder uit te geven. Voor de bank wel te verstaan  :lol:

Nu ik weg ben bij de bank voel ik me vrijer om niet alleen kwalitatief erg goede, maar ook apartere kleding aan te trekken. Van C&J naar Santoni, zeg maar.

Ik draag graag pakken, heb inmiddels een stevige maat 25.. maar werk aan 50. Extra aandacht krijgen bij mij de schoenen (als gezeggd: santoni is favoriet), riemen (erg onder de indruk van de Jan Pulles riemen) en shirts (liefst maatwerk, zonder zakjes en initialen)

En verder? Spijkerbroek, shirt en vest aan voor de festivals, ook daar goede schoenen voor: Sendra boots! Tot voor een jaar had ik ook de mogelijkheid om me in een jaren 70 look te hullen omdat ik nog een Volkswagen Karmann Ghia in de garage had staan.. die heb ik nu verkocht.. Oh ja: 38 jaar, woon in Utrecht, werk voor mezelf als adviseur dienstverlening bij gemeenten.

Ik lees meer dan ik schrijf. Als ik een topic tegen kom waar ik een mening over heb, zul je me echter zeker tegenkomen!

Gegroet,

Karel
iever stijlvol naar de kl*** dan middelmatig geleefd.
Santoni 7549, 7528, 8221

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1951 Gepost op: 23 september 2007 - 13:55:48
Welkom Karel, Patrick, Marin en de andere nieuwe SF'ers!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1952 Gepost op: 23 september 2007 - 17:36:29
Karmann! Eidelijk weer een dertiger :D

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1953 Gepost op: 23 september 2007 - 17:49:40
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Ben wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1954 Gepost op: 23 september 2007 - 18:00:19
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Ben wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk.

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=1643&highlight=leeftijd

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1955 Gepost op: 23 september 2007 - 19:15:46
Welkom alle nieuwe leden van de afgelopen tijd en veel plezier op Stijlforum.

Karmann

• Bekijk profiel
Dertigers...
Reactie #1956 Gepost op: 24 september 2007 - 08:38:52
Hi,

Zijn er nog meer dertigers hier? Enneuhh... nu ik tegen de 40 aanloop: zijn er ook veertigers? Zijn er überhaupt veertigers die er graag goed uit zien?  :twisted:
iever stijlvol naar de kl*** dan middelmatig geleefd.
Santoni 7549, 7528, 8221

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1957 Gepost op: 24 september 2007 - 08:45:45
no worries, ik zit aan de 30-ondergrens  :lol:

kennelijk moet ik me ook al bij de senioren hier op SF voegen ;)
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1958 Gepost op: 24 september 2007 - 11:12:03
36...

Piacere di guidare

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1959 Gepost op: 01 oktober 2007 - 13:53:44
Dag fijnproevers, ik ben nieuw hier dus laat ik mijn eerste post gebruiken om me netjes voor te stellen.

Mijn naam is Raoul, 26 jaar en ik woon en studeer in Delft. Ben eigenlijk mijn hele leven al geïnteresseerd geweest in stijl / mooie kleding. Mooie anekdote is hoe ik als kleine jongen van een jaar of 7 hier eigenlijk al mee bezig en op eigen initiatief een mooie outfit met blazer e.d. aangemeten heb gekregen van mijn ouders... Wat een contrast met mijn leeftijdsgenootjes  :lol:  

Ik heb thuis dan ook het goede voorbeeld meegekregen, al was ik er toen totaal niet mee bezig waar die merken als Fratelli Rosetti eigenlijk voor stonden. Sowieso was ik tot enkele jaren geleden nooit zo bewust bezig met materialen, pasvormen en details als velen van hier. Het belangrijkste voor mij is dat het plaatje klopt. Maar ik moet zeggen dat ik hier al wel erg veel heb geleerd met het meelezen. Zo was het een leuke verassing toen ik erachter kwam dat ik enkele shirts heb met details als hanepoot steken (wist ik veel!  :oops:  :) ).

Inmiddels komt mijn afstudeerdatum steeds dichterbij en begin ik met het opbouwen van een stijlvolle garderobe. Heb kort geleden mijn eerste echt goede kostuum aangeschaft (Ralph Lauren by Corneliani), stijlvolle schoenen, en van het weekend mijn eerste MTM shirt besteld. Nu het hek van de dam is zullen er nog genoeg aankopen volgen vrees ik. Ik hoop hier dan ook nog veel op te kunnen steken en wellicht ook mijn steentje bij te kunnen dragen. En voor wie het vol gehouden heeft om deze post tot het einde uit te lezen, bedankt voor uw aandacht!  8)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1960 Gepost op: 01 oktober 2007 - 14:01:43
Aandacht erbij kunnen houden, is me nog niet vaak overkomen!

Welkom!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1961 Gepost op: 01 oktober 2007 - 14:15:11
Welkom Pdg.

5 serie '88? :wink:

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1962 Gepost op: 01 oktober 2007 - 14:33:30
Nog even doormijmeren over de leeftijden, zoals op de vorige pagina. Ben een relatieve "nieuweling"op dit forum, helaas zal ik het gemiddelde wel wat opkrikken, net 40, maar meer en meer geinteresseerd in stijlvol gekleed gaan en laten we zeggen de zaken die het leven van een man veraangenamen.
Naar mate de jaren vorderen wordt ik ook meer bewust van een meer tijdloze stijl vs. het najagen van de laatste trends etc. Dit geldt in ieder geval voor mij.
Tevens de financiele kant --> een stijlvolle smaak kost vaak geld en dat is iets wat vaak met de jaren aangroeit

Wat opvalt is dat collega en leeftijdgenoten er wel naar mate zij ouder worden er qua verzorging de brui aan dreigen te geven.
Be yourself no matter what they say

Piacere di guidare

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1963 Gepost op: 01 oktober 2007 - 16:21:52
Tanti grazie voor het welkom!

@Mikey Fuoco: Bijna goed, 3 serie cabrio '87  :wink:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1964 Gepost op: 01 oktober 2007 - 16:38:14
mwah best fout dus hehehe alleen bouwjaar bijna goed :)