L.s.,
Ook ik ben nieuw op het forum.. In de jaren dat ik bij
de Bank werkte was kleding niet
de manier om je te uiten. Een grijsje met een donkere - en als je eens gek wilde doen een bruine - schoen waren de norm en buiten de norm moest je niet vallen. Opvallen deed je door meer geld te verdienen of minder uit te geven. Voor de bank wel te verstaan
Nu ik weg ben bij de bank voel ik me vrijer om niet alleen kwalitatief erg goede, maar ook apartere kleding aan te trekken. Van C&J naar Santoni, zeg maar.
Ik draag graag pakken, heb inmiddels een stevige maat 25.. maar werk aan 50. Extra aandacht krijgen bij mij de schoenen (als gezeggd: santoni is favoriet), riemen (erg onder de indruk van de Jan Pulles riemen) en shirts (liefst maatwerk, zonder zakjes en initialen)
En verder? Spijkerbroek, shirt en vest aan voor de festivals, ook daar goede schoenen voor: Sendra boots! Tot voor een jaar had ik ook de mogelijkheid om me in een jaren 70 look te hullen omdat ik nog een Volkswagen Karmann Ghia in de garage had staan.. die heb ik nu verkocht.. Oh ja: 38 jaar, woon in Utrecht, werk voor mezelf als adviseur dienstverlening bij gemeenten.
Ik lees meer dan ik schrijf. Als ik een topic tegen kom waar ik een mening over heb, zul je me echter zeker tegenkomen!
Gegroet,
Karel