Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034352 keer gelezen)

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1935 Gepost op: 19 september 2007 - 10:59:54
Welkom iedereen.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1936 Gepost op: 19 september 2007 - 16:17:57
Citaat van: "H_D"
het gaat goed, gaan zo hard naar de 1.000!

De slingers liggen al klaar!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

sprezzaturo

• Bekijk profiel
    • http://www.graphicviolence.nl
Een nieuw forumlid.
Reactie #1937 Gepost op: 19 september 2007 - 17:44:35
Geachte fijnproevers,

Als nieuw forumlid lijkt het me gepast om me even voor te stellen. Mijn naam is Marin, ik woon in Delft en ben een 21-jarige ondernemer, ontwerper en student.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het fantastisch vind om deze oase van stijl en smaak te hebben gevonden in het vaak redelijk uniforme en matig geklede moderne samenleving. Zelf ben ik van mening dat geld en smaak twee vrij verschillende dingen zijn, maar het is vanzelfsprekend dat je vaak voor een hogere kwaliteit en beter design een hoger bedraag betaalt.

Tegenwoordig werk ik van tijd tot tijd freelance als ontwerper en als creative director bij mijn eigen bedrijf, wat mij relatief jong de mogelijkheid geeft me stijlvol te kleden. Tot nu toe heb ik mijn stijl vrij klassiek en veilig gehouden, maar naarmate mijn smaak zich verder vormt hoop ik steeds gedurfdere en mooie combinaties te ontdekken.

Qua richting zit ik zowel in de Italiaanse als in de Saville Row hoek, omdat ik beide een plaats vind hebben in de garderobe van de moderne man. Ook de weg die de teruggekeerde meneer Tom Ford bewandelt spreekt me erg aan; de kleding heeft een klassieke basis met her en der creatieve, onorthodoxe details.

Voor zover informatie over mij en mijn voorkeuren, ik hoop een actieve lid te worden die een wezenlijke bijdrage doet aan de kwaliteit van het forum.
Scito hoc super omnia: Tempus neminem non manet."

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1938 Gepost op: 19 september 2007 - 18:56:28
Heren,

terug van weggeweest.
Na een chaotisch jaar met ontelbaar redenen om niet achter de mac te kruipen, hoop ik weer wat tijd te hebben om hier rond te hangen 8)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1939 Gepost op: 19 september 2007 - 18:59:07
Citaat van: "Daan"
Heren,

terug van weggeweest.
Na een chaotisch jaar met ontelbaar redenen om niet achter de mac te kruipen, hoop ik weer wat tijd te hebben om hier rond te hangen 8)

DaanL had het voor je overgenomen, de tijd dat je weg was :lol:
Welkom alle nieuwe leden
Quotidie potest esse ultimo die

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1940 Gepost op: 19 september 2007 - 19:56:32
Heren,

terug van weggeweest.

welkom back en posten man  :wink:

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1941 Gepost op: 19 september 2007 - 21:15:55
@ Sprezzaturo: Eindelijk, meer creatievelingen/ontwerpers op het forum! Welkom!

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1942 Gepost op: 19 september 2007 - 21:47:20
Citaat van: "ruby tuesday"
Heren,

terug van weggeweest.

welkom back en posten man  :wink:

jij insider  :P

RuMouR

• Gebruiker
  • Consider the sarcasm sign to be there - 24/7
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1943 Gepost op: 21 september 2007 - 09:31:11
Citaat van: "H_D"
welkom allemaal!

@ RuMour: ze overwegen toch niet om spullen uit China te laten komen he? ;)

Momenteel ben ik zelf volop aan het experimenteren met hetgeen wat hier aangeboden wordt. Er lopen al verscheidene mensen rond om te 'testen' in een aantal landen in Europa en natuurlijk hier in China. Wil je ook in het testteam H_D? :)

Het materiaal komt uit het Ordos gebied in Mongolie, het wordt hier alleen geimporteerd en op machines in elkaar gezet. We zijn nog druk bezig om alle opties, en dan met name gericht op de kwaliteit van het materiaal, uit te zoeken en zelf lekker te dragen.

Wat dat betreft kan ik niet wachten dat het weer wat kouder wordt! Momenteel liggen er weer 6 stuks klaar voor de winter in NL...
"Mijn baas doet net alsof ik veel verdien, daarom doe ik net alsof ik druk bezig ben."

patrickheikamp

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1944 Gepost op: 21 september 2007 - 18:55:11
Zoals beloofd zou ik me deze week even voorstellen,

Patrick Heikamp, geboren 13-11-1985 te Rhenen en woonachtig in Veenendaal. Woon momenteel nog bij paps en mams thuis maar ben druk op zoek naar een flatje (huurvoorzieningen in Veenendaal zijn niet erg bevredigend).
Per 1 okt. zal ik bij de SNS Bank beginnen als medewerker cliėnten service. Begin tevens ook aan wat opleiding en cursus om op termijn een andere functie te kunnen vervullen.

Altijd erg genitreerd geweest in kleding en schoenen. Omdat ik vanaf volgende week dagelijks in pak zal moeten eindelijk goed excuus mooie pakken te kopen!

Vorige week twee pakken bij SuSu gekocht, 1 Roma (antraciet) en een grijze (deze kan ik echter volgende week pas ophalen, moest ingenomen worden). Foto’s volgen!

Wil nog even kwijt dat ik er ontiegelijk van baal dat ik maatje 44 heb en mijn pakken dan nog regelmatig vermaakt moeten worden (de roma lijn van SuSu niet!)

Jullie zien mij in de topics!

Gr,
Patrick

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1945 Gepost op: 21 september 2007 - 19:01:09
Napoli is toch juist de slankere lijn? Waarom heb je dan voor Roma gekozen? Evengoed welkom trouwens :D

patrickheikamp

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1946 Gepost op: 21 september 2007 - 19:10:00
weet niet of het de bedoeling is dat ik in dit topic hierop reageer, doe het toch maar.

Ik heb me laten wijsmaken dat de Roma de slankste lijn is.......

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1947 Gepost op: 22 september 2007 - 10:21:45
Citaat van: "Rutger Jan"
Napoli is toch juist de slankere lijn? Waarom heb je dan voor Roma gekozen? Evengoed welkom trouwens :D

Napoli en Roma zijn volgens mij gelijk van snit, met het verschil dat Napoli volledig gevoerd is en Roma half gevoerd, met ook wat minder schoudervulling.

@Patrick en overige nieuwe users: Weest welkom!

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1948 Gepost op: 22 september 2007 - 11:54:05
Welkom Patrick!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitą - modern tailors
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1949 Gepost op: 22 september 2007 - 12:47:04
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Citaat van: "Rutger Jan"

Napoli en Roma zijn volgens mij gelijk van snit, met het verschil dat Napoli volledig gevoerd is en Roma half gevoerd, met ook wat minder schoudervulling.

@Patrick en overige nieuwe users: Weest welkom!

Klopt, Milano is de ruimere variant.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitą - modern tailors