Geachte fijnproevers,
Als nieuw forumlid lijkt het me gepast om me even voor te stellen. Mijn naam is Marin, ik woon in Delft en ben een 21-jarige ondernemer, ontwerper en student.
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het fantastisch vind om deze oase van stijl en smaak te hebben gevonden in het vaak redelijk uniforme en matig geklede moderne samenleving. Zelf ben ik van mening dat geld en smaak twee vrij verschillende dingen zijn, maar het is vanzelfsprekend dat je vaak voor een hogere kwaliteit en beter design een hoger bedraag betaalt.
Tegenwoordig werk ik van tijd tot tijd freelance als ontwerper en als creative director bij mijn eigen bedrijf, wat mij relatief jong de mogelijkheid geeft me stijlvol te kleden. Tot nu toe heb ik mijn stijl vrij klassiek en veilig gehouden, maar naarmate mijn smaak zich verder vormt hoop ik steeds gedurfdere en mooie combinaties te ontdekken.
Qua richting zit ik zowel in de Italiaanse als in de Saville Row hoek, omdat ik beide een plaats vind hebben in de garderobe van de moderne man. Ook de weg die de teruggekeerde meneer Tom Ford bewandelt spreekt me erg aan; de kleding heeft een klassieke basis met her en der creatieve, onorthodoxe details.
Voor zover informatie over mij en mijn voorkeuren, ik hoop een actieve lid te worden die een wezenlijke bijdrage doet aan de kwaliteit van het forum.