Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034360 keer gelezen)

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1995 Gepost op: 10 oktober 2007 - 22:14:12
Dan ken ik je wel Aero! Tot zaterdag, ben er misschien niet. Werk er niet iedere zaterdag, moet af en toe m'n rust hebben.

Een beetje overtrokken vind ik het privacy gedoe wel moet ik eerlijk zeggen. Er worden alleen vermeldingen gemaakt over kledingstukken en niks over de persoon Gusto. Je wilt dus zeggen Bachelor dat er over iedere vermelding over wie er bij Heerlijk in de zaak is geweest op het gespot topic toestemming is gevraagd? Beetje vreemd dat er namens iemand anders, namelijk Gusto, word gesproken. Als het door hemzelf als vervelend word beschouwd dan verwijder ik het. En dat "jullie" het me kunnen vergeven is natuurlijk enorm ruimhartig....

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1996 Gepost op: 10 oktober 2007 - 22:21:39
Gusto is een gewaardeerd lid die in mijn optiek veel waarde hecht aan zn privacy. Daarom zie je ook nooit een naam van Gusto voorbij komen of een foto van hem in beeld.

De mensen die Heerlijk bezoeken, zijn ook lid hier dat klopt.
De Sf-ers die kopen bij heerlijk zijn ook vrienden / kennissen van de eigennaren en dat is dus anders dan iemand die vaag kent omdat je toevallig een pak aan hem of haar hebt verkocht.

Het heikel punt waar ik over struikel is, dat dit topic ook voor niet-leden zichtbaar is. ;)

In ieder geval toch nog welkom!
Quotidie potest esse ultimo die

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1997 Gepost op: 10 oktober 2007 - 22:22:17
Citaat van: "Fay"
Dan ken ik je wel Aero! Tot zaterdag, ben er misschien niet. Werk er niet iedere zaterdag, moet af en toe m'n rust hebben.

Een beetje overtrokken vind ik het privacy gedoe wel moet ik eerlijk zeggen. Er worden alleen vermeldingen gemaakt over kledingstukken en niks over de persoon Gusto. Je wilt dus zeggen Bachelor dat er over iedere vermelding over wie er bij Heerlijk in de zaak is geweest op het gespot topic toestemming is gevraagd? Beetje vreemd dat er namens iemand anders, namelijk Gusto, word gesproken. Als het door hemzelf als vervelend word beschouwd dan verwijder ik het. En dat "jullie" het me kunnen vergeven is natuurlijk enorm ruimhartig....

3 zaken:

(1)- er worden juist niet alleen vermelding gemaakt van kledingstukken zoals jij dat stelt, maar deze worden ook in verband gebracht met een persoon, in dit geval Gusto. Als een spot of iets dergelijk wordt gemaakt is het net iets anders dan wanneer een verkoper hierover begint.

(2)- je sarcasme is nergens voor nodig en wordt niet gewaardeerd.

(3)- zand erover.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1998 Gepost op: 10 oktober 2007 - 22:32:13
Beetje overdreven dit allemaal, wie zegt uberhaupt dat het over Gusto gaat, mss is het wel een wannabee ;)

Neem aan dat bachelor ook geen toestemming heeft gevraagd aan een wildvreemde om een foto van hem te maken en te posten in forumspot ;)

Denk dat het gewoon beter is als iedereen het laat gaan en gewoon verder gaat met het topic, want het lijkt mij niet dat 'nieuwelingen' zich hierdoor extra gemotiveerd voelen om wat te posten.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1999 Gepost op: 10 oktober 2007 - 22:33:32
Zullen we het weer over leuke dingen hebben?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2000 Gepost op: 10 oktober 2007 - 22:34:08
Citaat van: "Aero"
Beetje overdreven dit allemaal, wie zegt uberhaupt dat het over Gusto gaat, mss is het wel een wannabee ;)

Neem aan dat bachelor ook geen toestemming heeft gevraagd aan een wildvreemde om een foto van hem te maken en te posten in forumspot ;)

Denk dat het gewoon beter is als iedereen het laat gaan en gewoon verder gaat met het topic, want het lijkt mij niet dat 'nieuwelingen' zich hierdoor extra gemotiveerd voelen om wat te posten.

De persoon is niet herkenbaar ;)

OT:
Welkom alle nieuwe leden

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2001 Gepost op: 11 oktober 2007 - 09:10:19
Zand erover.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2002 Gepost op: 11 oktober 2007 - 09:48:50
Citaat van: "Fay"
Zand erover.

zand erover ;)

Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2003 Gepost op: 11 oktober 2007 - 11:55:20
Heren,

Woonachtend in Den Bosch (ivm stage) en studerende aan de Hoge Hotelschool te Maastricht wil ik mezelf in het kort aan jullie voorstellen.

Sedert 1,5 jaar bezoek ik dit forum met enige regelmaat, voornamelijk het schoenengedeelte. Ik dacht in die tijd dat ik heel wat was met mijn suede bommeltjes model brogues en een rode pierre cardin broek (hoezo studentikoos!!). Na aanleiding van jullie forum heb ik besloten om eens een paar Santoni aan te schaffen. Helaas (ofwel gelukkig!) is het niet bij dat ene paar gebleven. Heb in een jaar " met rasse schrede" mijn collectie uitgebreidt met nog 2 paar Santoni's (beide monks), een Grenson en mijn laatste aankoop voor de winter: Crockett & Jones Cottesmore boot. Ik koop mijn schoenen voornamelijk bij Shoes&Shirts.

Mijn vader is sinds kort ook overgestapt van Greve naar Crockett & Jones. Mede dankzij het bekijken van de vele C&J topics op het stijlforum. Heren bedankt! Ik hoop in de toekomst mijn bijdrage te kunnen leveren aan meerdere topics!

Groeten Cerillo
 :twisted:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2004 Gepost op: 11 oktober 2007 - 12:27:25
Welkom Cerillo!

Hoe durf je! anderhalf jaar lurken!  [-X
 :twisted:

:wink:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2005 Gepost op: 11 oktober 2007 - 19:38:02
Welkom alle nieuwe leden van het afgelopen kwartaal.

Nylok

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2006 Gepost op: 16 oktober 2007 - 20:18:10
Heren,

via een zoekopdracht, over de betere schoenmerken, ben ik op dit forum terechtgekomen. Sinds die tijd keer ik regelmatig terug om te lezen over stijlvolle kleding. De informatie op dit forum heeft inmiddels zijn stempel gedrukt op de kwaliteit van mijn garderobe.
Daarom heb ik besloten mijzelf aan te melden en zal ik proberen een bijdrage in de gesprekken te leveren.

Ik ben 30 jaar, werkzaam en woonachtig in de regio Rotterdam.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2007 Gepost op: 16 oktober 2007 - 20:19:55
Welkom Nylok en andere nieuwe leden  :D

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2008 Gepost op: 16 oktober 2007 - 20:39:45
Citaat van: "Nylok"
Heren,

via een zoekopdracht, over de betere schoenmerken, ben ik op dit forum terechtgekomen. Sinds die tijd keer ik regelmatig terug om te lezen over stijlvolle kleding. De informatie op dit forum heeft inmiddels zijn stempel gedrukt op de kwaliteit van mijn garderobe.
Daarom heb ik besloten mijzelf aan te melden en zal ik proberen een bijdrage in de gesprekken te leveren.

welkom, gaat hard hier met de rotterdammers de laatste tijd  :wink:

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #2009 Gepost op: 16 oktober 2007 - 22:12:52
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Nylok"
Heren,

welkom, gaat hard hier met de rotterdammers de laatste tijd  :wink:

Het moet niet gekker worden :P  welkom aan alle nieuwelingen