Ach, ik vind op Style Forum 'The official thrift/discount store bragging thread' ook erg vermakelijk. Bijzonder wat ze daar af en toe weten te vinden, dat gaat je in NL nooit lukken...
leuk een kringloop topic
gottogod wat heb ik het hier gemist; na rollebollende studenten nu spul wat elkaar bevecht bij de vuilcontainer
sorry maar je moet wel een zeer schrale gast zijn wil je tweedehand shit aantrekken van de wereldwinkel, dit topic moet er echt uit m.i.
Jij hebt wel pech hè? Steeds als jij 'terug' komt is er hier wel iets gaande dat hier niet thuis hoort.
CitaatAch, ik vind op Style Forum 'The official thrift/discount store bragging thread' ook erg vermakelijk. Bijzonder wat ze daar af en toe weten te vinden, dat gaat je in NL nooit lukken...Wauw, dat gaat in Nederland niet lukken nee. Naja, ik heb weer een Strellson jasje gekocht voor 4 euri, ook leuk...(voor een brasjasje)
Citaat van: "rowlex"CitaatAch, ik vind op Style Forum 'The official thrift/discount store bragging thread' ook erg vermakelijk. Bijzonder wat ze daar af en toe weten te vinden, dat gaat je in NL nooit lukken...Wauw, dat gaat in Nederland niet lukken nee. Naja, ik heb weer een Strellson jasje gekocht voor 4 euri, ook leuk...(voor een brasjasje)In welke container kijk je dan :
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "rowlex"CitaatAch, ik vind op Style Forum 'The official thrift/discount store bragging thread' ook erg vermakelijk. Bijzonder wat ze daar af en toe weten te vinden, dat gaat je in NL nooit lukken...Wauw, dat gaat in Nederland niet lukken nee. Naja, ik heb weer een Strellson jasje gekocht voor 4 euri, ook leuk...(voor een brasjasje)In welke container kijk je dan :rotterdam zuid- iets voorbij de brug, bak 233
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "rowlex"CitaatAch, ik vind op Style Forum 'The official thrift/discount store bragging thread' ook erg vermakelijk. Bijzonder wat ze daar af en toe weten te vinden, dat gaat je in NL nooit lukken...Wauw, dat gaat in Nederland niet lukken nee. Naja, ik heb weer een Strellson jasje gekocht voor 4 euri, ook leuk...(voor een brasjasje)In welke container kijk je dan :rotterdam zuid- iets voorbij de brug, bak 233ja ok, dat snap ik. Maar de GFT of de grijze bak :
pas een hele stapel borrelli's en barba's in de zak van max gedaan; kragen waren maar een klein beetje afgesleten :idea:
pas een hele stapel borrelli's en barba's in de zak van max gedaan; kragen waren maar een klein beetje afgesleten :idea:hou het in de gaten zou ik zeggen