Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034360 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1980 Gepost op: 04 oktober 2007 - 20:18:33
Citaat van: "Humphrey"
Dag allen,

Ik ben een student van 23 jaar uit en afkomstig uit het zuiden. Vanwege mijn grote interesse in uiterlijk en representatie was ik al vaak te vinden op dit forum, nu ook met registratie.

Met vriendelijke groet,

Humphrey

Welkom! Populaire naam :D
Quotidie potest esse ultimo die

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1981 Gepost op: 04 oktober 2007 - 20:31:43
Hebben we de naam compleet! :lol:

Welkom! :D
This, madame, is Versailles.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1982 Gepost op: 04 oktober 2007 - 20:34:52
Humphrey Bogart.
 :lol:

Zasa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1983 Gepost op: 05 oktober 2007 - 01:43:18
http://lechef.hyves.nl/

hij heeft zelfs hyves :D

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1984 Gepost op: 06 oktober 2007 - 19:45:17
Citaat van: "Evan_S"
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "Cerberus™"
(...)
Sommige dingen, zoals felgroene suèden loafers, deden wel pijn aan mijn ogen. Jullie aandacht voor kwaliteit en maatwerk moedig ik aan, hoewel ik 't zelf niet heb.
(...)

Er zijn meer (internationale) stijlfora die wat klassieker georiënteerd zijn. Als groene suede tod's je al pijn aan de ogen doen....
Correctie: het zijn Etro's ipv. Tod's :lol: :lol:  http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=2181

Ik herinner me een foto van flamboyante twintiger die een Italiaanse middenklasser aan de pers presenteert.

Maarrrrr.... die foto is vrij oud, dus ik denk dat onze driekoppige vriend jouw slofjes bedoelt.

Glenn

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1985 Gepost op: 09 oktober 2007 - 15:51:16
Gegroet medeforummers.
Mezelf even voorstellen nadat ik dit forum juist heb leren kennen sinds deze nacht.
Mijn naam is dus Glenn, een man van 40j, uit België, specifiek regio Antwerpen.
Met een gezonde interesse in stijlvolle kleren, en daarmee bedoel ik een maatpak en alles wat daar bij hoort.
Veel ken ik er nog niet van en ervaring, of een kast vol deftige pakken en schoenen etc heb ik ook nog niet.
Maar ik kom hier voornamelijk om te leren van jullie en om te genieten van wat jullie hier tentoonstellen.

Groetjes.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1986 Gepost op: 09 oktober 2007 - 21:39:17
Welkom op het forum Glenn :!:

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1987 Gepost op: 10 oktober 2007 - 08:05:35
Welkom!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1988 Gepost op: 10 oktober 2007 - 10:45:28
Al een geruime tijd "meelezer" maar zal me toch eens officieel voorstellen.

Sinds gisteren 25 jaar oud en woonachtig in 's-Hertogenbosch. Tijdens mijn studie Business Studies aan de UvT (Tilburg) in utrecht gewoond. Nu werkzaam als General Manager bij een groot vastgoed bedrijf.

Ben tijdens en na mijn studie altijd in de confectie werkzaam geweest en ben daardoor "verpest". Kwaliteit en mooie merken zijn het enige waar ik nu nog maar oog voor heb.

Allereerst, als bijbaan, als verkoper bij Suit Supply gewerkt. Bij SuSu ben ik ook shopmanager geweest en na mijn studie heb ik op het hoofdkantoor gewerkt als manager CttB. Daarna bij Van Dijk Mode in Waalwijk gaan werken om een Corporate Fashion tak op te starten. Qua collectie en uitstraling misschien wel de mooiste zaak van NL maar beleid en overig personeel zijn echt knudde. Dit heeft dus niet lang geduurd.

Nu ben ik, naast mijn fulltime baan, op zaterdag werkzaam bij Piet Thielen in 's-Hertogenbosch. Mooie collectie en erg goede sfeer.

Als afsluiter van mijn lange verhaal nog een mooie anekdote over Gusto_Napolitano. Althans ik ben er bijna zeker van dat hij het is. Ik ben namelijk de eerste SuSu verkoper geweest die Gusto in een RTW SuSu pak heeft gekregen. Begin dit jaar in Rotterdam. Een lichtbruin wol/cashmere pak met een ruit. En, op speciaal verzoek van Gusto, een omslag van 6,5 cm. Dit omdat een goede bekende van hem, de eigenaar van Al Bazar, dit ook doet. Heb ik gelijk Gusto? Was jij dit? We droegen dezelfde santoni's en ik had ook mijn panerai om...

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1989 Gepost op: 10 oktober 2007 - 10:52:00
Welkom Fay!

Welke merken draag je zoal? (vast ook Fay :lol: )

Geef graag antwoord in de topics van die merken als die er zijn (je kan de zoekfunctie gebruiken!)  :D
This, madame, is Versailles.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1990 Gepost op: 10 oktober 2007 - 17:57:35
Welkom Fay,

Mooie openingspost.
Maar wil je voortaan je de privacy van je klanten respecteren?

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1991 Gepost op: 10 oktober 2007 - 18:34:22
Dank je dat je het een mooie post vind. Maar ik zie niet in wat ik hier aan privacy schend... Als ik nou zn echte naam zou gebruiken dan is het een ander verhaal. Dit is hetzelfde als wat jullie in het Forumspot topic doen.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1992 Gepost op: 10 oktober 2007 - 18:48:29
Citaat van: "Fay"
Dank je dat je het een mooie post vind. Maar ik zie niet in wat ik hier aan privacy schend... Als ik nou zn echte naam zou gebruiken dan is het een ander verhaal. Dit is hetzelfde als wat jullie in het Forumspot topic doen.

Het ging er om dat je werkzaam was als verkoper, als bedrijf praat je niet met derden over je klanten tenzij hier toestemming voor geven ;)

No offense verder  :wink:

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1993 Gepost op: 10 oktober 2007 - 21:13:42
Citaat van: "Bachelor"

Het ging er om dat je werkzaam was als verkoper, als bedrijf praat je niet met derden over je klanten tenzij hier toestemming voor geven ;)

No offense verder  :wink:

Ik ben het met Bachy eens op dit punt, het is niet echt waar Gusto op zit te wachten denk ik. Het gaat in dit concrete geval niet om een (directe) privacyschending in strikte zin, maar iedereen weet op deze forum wie Gusto is door zijn forumidentiteit (foto's) en eventuele SF-meetings. Niet echt netjes dus, maar he we kunnen het je wel vergeven :wink: (nu Gusto nog)

... welkom op dit forum btw.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1994 Gepost op: 10 oktober 2007 - 21:40:10
Al een geruime tijd "meelezer" maar zal me toch eens officieel voorstellen.

Sinds gisteren 25 jaar oud en woonachtig in 's-Hertogenbosch. Tijdens mijn studie Business Studies aan de UvT (Tilburg) in utrecht gewoond. Nu werkzaam als General Manager bij een groot vastgoed bedrijf.

Ben tijdens en na mijn studie altijd in de confectie werkzaam geweest en ben daardoor "verpest". Kwaliteit en mooie merken zijn het enige waar ik nu nog maar oog voor heb.

Allereerst, als bijbaan, als verkoper bij Suit Supply gewerkt. Bij SuSu ben ik ook shopmanager geweest en na mijn studie heb ik op het hoofdkantoor gewerkt als manager CttB. Daarna bij Van Dijk Mode in Waalwijk gaan werken om een Corporate Fashion tak op te starten. Qua collectie en uitstraling misschien wel de mooiste zaak van NL maar beleid en overig personeel zijn echt knudde. Dit heeft dus niet lang geduurd.

Nu ben ik, naast mijn fulltime baan, op zaterdag werkzaam bij Piet Thielen in 's-Hertogenbosch. Mooie collectie en erg goede sfeer.

Als afsluiter van mijn lange verhaal nog een mooie anekdote over Gusto_Napolitano. Althans ik ben er bijna zeker van dat hij het is. Ik ben namelijk de eerste SuSu verkoper geweest die Gusto in een RTW SuSu pak heeft gekregen. Begin dit jaar in Rotterdam. Een lichtbruin wol/cashmere pak met een ruit. En, op speciaal verzoek van Gusto, een omslag van 6,5 cm. Dit omdat een goede bekende van hem, de eigenaar van Al Bazar, dit ook doet. Heb ik gelijk Gusto? Was jij dit? We droegen dezelfde santoni's en ik had ook mijn panerai om...

Volgens mij heb ik jou al meerdere malen gezien, zowel bij van Dijk als bij Piet Thielen.

Bij van Dijk hebben ze gewoon weinig personeel, vind Franco & de vrouw van 'van Dijk' (denk ik) de enige die een beetje verstand ergens van hebben. Bij Piet Thielen werkt wel vriendelijker personeel, maar daar kom ik ook veel langer. Collecties & winkels kan je alleen niet met elkaar vergelijken.

Anyway veel plezier op het forum en mss kom ik zaterdag nog wel langs voor een jas  :lol: