Al een geruime tijd "meelezer" maar zal me toch eens officieel voorstellen.
Sinds gisteren 25 jaar oud en woonachtig in 's-Hertogenbosch. Tijdens mijn studie Business Studies aan de UvT (Tilburg) in utrecht gewoond. Nu werkzaam als General Manager bij een groot vastgoed bedrijf.
Ben tijdens en na mijn studie altijd in de confectie werkzaam geweest en ben daardoor "verpest". Kwaliteit en mooie merken zijn het enige waar ik nu nog maar oog voor heb.
Allereerst, als bijbaan, als verkoper bij Suit Supply gewerkt. Bij SuSu ben ik ook shopmanager geweest en na mijn studie heb ik op het hoofdkantoor gewerkt als manager CttB. Daarna bij Van Dijk Mode in Waalwijk gaan werken om een Corporate Fashion tak op te starten. Qua collectie en uitstraling misschien wel de mooiste zaak van NL maar beleid en overig personeel zijn echt knudde. Dit heeft dus niet lang geduurd.
Nu ben ik, naast mijn fulltime baan, op zaterdag werkzaam bij Piet Thielen in 's-Hertogenbosch. Mooie collectie en erg goede sfeer.
Als afsluiter van mijn lange verhaal nog een mooie anekdote over Gusto_Napolitano. Althans ik ben er bijna zeker van dat hij het is. Ik ben namelijk de eerste SuSu verkoper geweest die Gusto in een RTW SuSu pak heeft gekregen. Begin dit jaar in Rotterdam. Een lichtbruin wol/cashmere pak met een ruit. En, op speciaal verzoek van Gusto, een omslag van 6,5 cm. Dit omdat een goede bekende van hem, de eigenaar van Al Bazar, dit ook doet. Heb ik gelijk Gusto? Was jij dit? We droegen dezelfde santoni's en ik had ook mijn panerai om...