Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034352 keer gelezen)

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1905 Gepost op: 18 augustus 2007 - 16:42:59
Welkom heren!

RuMouR

• Gebruiker
  • Consider the sarcasm sign to be there - 24/7
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1906 Gepost op: 21 augustus 2007 - 03:53:04
Reeds een aantal maanden een anonieme voyeur op het forum en ik vond het nu maar eens tijd om wat meer op de voorgrond te treden.

Roemer, 28, werkzaam in het management op een scheepswerf en full-time woonachtig in China. Bekend met de normale confectie en, zo lees je al snel op dit forum, hopeloos onbekend met de vele aspecten en merken van de wat meer besproken confectie en het bijpassende gerei.

Gevoed door een levenslange afkeer tegen overhemden met te korte mouwen toch maar eens de stap gewaagd naar de maatconfectie. Na wat omzwervingen en probeersels en afgaand op de ervaringen op SF heb ik de heren van NvN eens een bezoekje gebracht. Momenteel liggen er in de winkel 1 Green en 2 Black Labels op me te wachten. Bij deze hebben de heren dus ook klandizie uit het Verre Oosten die het niet erg vindt om daar een extra blokkie om voor te doen. Hopelijk is dat niet alleen maar vanwege de koffie...
"Mijn baas doet net alsof ik veel verdien, daarom doe ik net alsof ik druk bezig ben."

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1907 Gepost op: 21 augustus 2007 - 09:42:02
Welkom RuMour!

Waren ze van NvN te beroerd om even naar China te komen? :lol:

RuMouR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1908 Gepost op: 21 augustus 2007 - 09:46:16
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Welkom RuMour!

Waren ze van NvN te beroerd om even naar China te komen? :lol:

Oh, absoluut niet! Integendeel, we hebben het al over meer dan alleen mijn shirts gehad...
"Mijn baas doet net alsof ik veel verdien, daarom doe ik net alsof ik druk bezig ben."

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1909 Gepost op: 23 augustus 2007 - 15:22:24
edit: nvm

Amice

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1910 Gepost op: 23 augustus 2007 - 20:37:19
DEEL V

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=1844

-------------------------------------------------------------

gegroet,

Sinds kort neem ik plaats in een bestuur van een politieke jongerenorganisatie. Bij deze is het van belang dat ik me representatief kleed. Vandaar dat het nu 'toegestaan' is naar mezelf toe om een pak aan te schaffen. Eerder heb ik het niet gedaan, omdat ik nog tamelijk jeugdig ben, plus dat het niet echt van belang was.
Wat mij ertoe heeft gedreven om lid te worden van deze site, is mijn interesse in kwalitatieve en comfortabele kleding, en het feit dat ik nu echt een pak moet gaan aanschaffen.
Ik heb al wat meegelezen en ik vind het zeer leerzaam. Deze site heeft naar mijn gevoel nog toevoegende waarde voor mij, ondanks ik 'man & pak' van Jort Kelder al heb gelezen.

Groeten.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1911 Gepost op: 24 augustus 2007 - 03:12:00
JOVD mag ik hopen :D?

RuMouR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1912 Gepost op: 24 augustus 2007 - 05:11:54
Citaat van: "Amice"

Ik heb al wat meegelezen en ik vind het zeer leerzaam. Deze site heeft naar mijn gevoel nog toevoegende waarde voor mij, ondanks ik 'man & pak' van Jort Kelder al heb gelezen.

Welkom. Is Man&Pak de moeite van het lezen waard? Of is het weer een van die vermakelijke 'kijk mij eens' escapades?

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1913 Gepost op: 24 augustus 2007 - 09:43:59
Nee, niet van dat quasi-interessante gebral, maar alle aspecten van herenkleding worden kort onder de loep genomen. Ook we lgrappige foto's van hoe het niet moet en commentaar daarbij. Heb het boek zelf gekocht voor €2,-

Amice

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1914 Gepost op: 24 augustus 2007 - 13:25:00
Citaat van: "Rutger Jan"
JOVD mag ik hopen :D?

Bij Dwars en de JS lopen ze niet echt bepaald in pak, he  :wink:

Maar, ik vond man & pak best plezant. Het heeft mij enthousiast gemaakt voor op maat gemaakte herenkleding :)

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1915 Gepost op: 25 augustus 2007 - 12:16:55
Het is 'meest liberale' en de JOVD en de VVD zijn niet bepaald liberaal, maar dat zou jij ook weten als je echt geinteresseerd bent in politieke partijen i.p.v. gezellige bralclubjes.

Lennep

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1916 Gepost op: 25 augustus 2007 - 18:04:24
Amice,

Na een tijd meegelezen te hebben op dit forum, heb ik besloten mijzelf eens netjes voor te stellen.
Lennep is 24 jaar oud en na een studie Bedrijfseconomie gaan werken voor een strategisch / management consultancy bureau in Amsterdam.
Ik geniet van de fijnere dingen des levens zoals reizen en uiteraard boven de Nederlandse plompe middelmaat uitstijgen qua kleding (wat overigens niet moeilijk is). Dit allen gestoeld op de sfeer zoals te zien is  in films Wallstreet en American Psycho (niet toevalligerwijs mijn favoriete films).
Ik lees al een geruime tijd mee met diverse topics maar zal mij vanaf nu actiever gaan mengen in discussies. Al een aantal zeer leuke weetjes opgedaan op dit forum. Door een tip op dit forum recentelijk overgegaan tot de aanschaf van en Meistersinger No3.

Lennep
t's not personal, Sonny. It's strictly business

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1917 Gepost op: 25 augustus 2007 - 18:16:59
Welkom!

Maar de sfeer in American Psycho als voorbeeld?! Dan heb je het idee van Ellis niet helemaal begrepen. :P  :wink:
This, madame, is Versailles.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1918 Gepost op: 25 augustus 2007 - 21:27:19
gegroet alle nieuwelingen  :D

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel VI
Reactie #1919 Gepost op: 25 augustus 2007 - 23:31:21