Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034347 keer gelezen)

Cohiba

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1860 Gepost op: 23 juli 2007 - 19:07:23
Citaat van: "Bogart"
Citaat van: "Cohiba"
Al 22 jaar de drie letters van de geliefde buren. Diesel helaas.

Geeft niet,
je was hier om toch wat nieuws te leren? :lol:
Prefereer het merk met de 4 ringen.

Ik zit te twijfelen tussen een nieuwe X5 of Q7, ik heb in de laatste twee dagen gereden, de diesel dan en dat wordt hem toch denk ik.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1861 Gepost op: 23 juli 2007 - 19:38:17
Hallo voor auto's zie auto topic.

Cohiba

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1862 Gepost op: 23 juli 2007 - 20:07:10
Bedankt moderator

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1863 Gepost op: 23 juli 2007 - 20:36:00
Bedankt moderator
Welnee ben geen moderator.

Cohiba

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1864 Gepost op: 23 juli 2007 - 20:39:02
Citaat van: "gusto napolitano"
Bedankt moderator
Welnee ben geen moderator.

Oke :D nam het gelijk aan maar je hebt gelijk, ik heb de auto hoofdstukken gezien, alhoewel het voor mij geen prioriteit heeft of het moet over een Maserati gaan of een AM of RR, de rest is vervoermiddel.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1865 Gepost op: 23 juli 2007 - 21:02:47
Gusto is hier koning Cohiba, staat nog boven de moderators :lol:

Welkom trouwens! :)

JCS

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1866 Gepost op: 26 juli 2007 - 20:27:52
Hallo allemaal,

Ik lees het forum al enige tijd, maar had nog niet de moeite genomen me te registreren. Bij deze.

Mijn naam is Jaap, ik ben assistent accountant van beroep bij een groot kantoor en studeer daarnaast aan NIVRA-Nyenrode.
Beroepshalve draag ik vrijwel altijd een pak, iets dat mijn interesse heeft. Ik draag pakken van Tommy Hilfiger; sportief, kwalitatief goed en jeugdig. Verder heb ik wat met horloges (MeisterSinger) , (maat)shirts, schoenen, auto's en ander moois.
Voor wat betreft casualkleding ben ik over het algemeen ook trouw aan Tommy Hilfiger.

Ik vind het leuk om op dit forum wat aanvullende info en meningen te lezen. Ik hoop zo af en toe een nuttige bijdrage te kunnen leveren.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1867 Gepost op: 26 juli 2007 - 20:32:07
Welkom JSC Meistersinger is o.k heb er zelf ook een.

JCS

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1868 Gepost op: 26 juli 2007 - 21:30:53
Heb je de 1Z?

Ik heb zelf de Scrypto Automatik 43mm met crème wijzerplaat. Hoe zijn jouw ervaringen met het bandje? Ik ben aan mijn tweede toe (sinds februari jl.). Gelukkig ben ik bevriend met de juwelier...

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1869 Gepost op: 26 juli 2007 - 22:43:23
Welcome Gents!

vooghel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1870 Gepost op: 27 juli 2007 - 12:42:11
Dan zal ik me ook maar voorstellen. Mijn naam is Joost, ik ben 32, woon in Utrecht, ben afgestudeerd als linguïst en werk als Knowledge Management Consultant bij een groot accountantskantoor.

De voornaamste reden dat ik op SF ben terecht gekomen is dat ik wat ongebruikelijke kleding- en schoenmaten heb, en het zat ben in slecht passende confectie rond te lopen. Ik ben op een zeker moment begonnen bij 'custom confectie' zoals Cape Comfort en aanverwanten, maar heb me onlangs mijn eerste NvN laten aanmeten :). Ook laatst als experiment een shirt laten aanmeten bij ShirtByHand, ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Pakken draag ik niet dagelijks, maar wel regelmatig. Naast een wat ouder confectiepak (DiMaggio) ben ik inmiddels doorgegroeid naar MTM van SuSu en Soc13ty (die laatste was een aanbieding vanuit mijn werk, maar die van SuSu bevalt me stukken beter). Ook onlangs een fijn linnen RTW-pak van SuSu aangeschaft, nu alleen nog wachten op passend weer...

Mijn stijl zit iets meer bij de 'Engelse' dan de 'Italiaanse', al heeft dit ook te maken met mijn bouw/maten. Zoals ik al schreef heb ik wat ongebruikelijke maten; ik ben 1,70m, maar heb boordmaat 40,5 (door zowel NvN als SBH onafhankelijk van elkaar gemeten). Daarnaast heb ik relatief lange benen, zodat confectieoverhemden altijd veel te groot zijn. Een pak van maat 46 past meestal wel, als de mouwen en pijpen ingekort worden. Schoenen zijn een nog groter probleem. Ik heb maat 4,5 (37,5), en die is niet normaal verkrijgbaar. Hermans in Utrecht heeft hier gelukkig wel aanbod in, maar dat beperkt zich tot Van Bommel-klonen in brogues, oxfords en andere klassieke modellen. Onlangs heb ik wat rondgebeld voor Santoni's in mijn maat, maar zelfs SirMax had mijn maat niet. Ik hoop op SF dan ook wat meer tips te vinden hiervoor (maatschoenen liggen nog iets buiten mijn bereik).

Voor het overige draag ik mijn Oris Modern Classic al 2 jaar met plezier (afgewisseld met enkele Seiko 5'jes voor erbij), beschermen mijn Ray-Ban en mijn Oakley mijn ogen tegen de zon, hobby ik wat op mijn MacBook Pro en ben ik regelmatig te vinden in theater of concertgebouw. Ook reis ik graag: Krakau, Bonaire en Maleisië zijn reeds geboekt voor de komende maanden. Mochten jullie wat meer van mij willen weten, dan hoor ik het wel.
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1871 Gepost op: 28 juli 2007 - 10:03:28
welkom!

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1872 Gepost op: 28 juli 2007 - 11:06:50
welkom nieuwe leden!

sebastiaan

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1873 Gepost op: 29 juli 2007 - 22:07:56
Zal me ook even netjes voorstellen. Heb een paar weekjes geleden het stijlforum voor het eerst ontdekt en heb inmiddels al redelijk wat topics doorgekeken en nieuwe kennis opgedaan. Ik ben Sebastiaan, 24 jaar, net afgestudeerd (Informatiekunde, UvA) en ook net begonnen aan een traineeship bij de bank die die grote bank over wil nemen.

Sinds ik werk draag ik ook dagelijks een pak, soms met en soms zonder das. Daarom heb ik laatst 2 SuSu pakken aangeschaft en ook wat overhemden. Sindsdien is eigenlijk ook mijn interesse voor stijl en mooie kleding zich gaan ontwikkelen, want voor de rest hangt er voornamelijk praktische kleding in de kast. Budgettechnisch gaat het met een baan wat beter, dus ik hoop binnenkort wat mooie hemden en een mooi paar schoenen te gaan kopen. Daarvoor maar eens op de daarvoorbestemde fora kijken.

Al met al vind ik het erg leuk om eens te kijken hoe anderen kleding combineren en te leren wat wel en wat niet kan. En volgens mij gaat dat prima lukken op SF.

Taylor

• Gast
Voorsteltopic - Deel V
Reactie #1874 Gepost op: 30 juli 2007 - 19:54:00
Van harte welkom Sebastiaan  :wink: