Auteur Topic: Magnanni  (606997 keer gelezen)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #345 Gepost op: 09 april 2008 - 17:17:31
Kan iemand mij vertellen hoe de schoenen van Magnanni vallen qua maat? Ik heb ooit opgevangen dat de maten van Magnanni nogal afwijkt van wat je normaal gesproken als maat hebt.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #346 Gepost op: 09 april 2008 - 17:37:16
Ik vind de leer kwaliteit matigjes eigenlijk.

Popular

• Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #347 Gepost op: 09 april 2008 - 22:18:47
Citaat van: "Willeam"
Kan iemand mij vertellen hoe de schoenen van Magnanni vallen qua maat? Ik heb ooit opgevangen dat de maten van Magnanni nogal afwijkt van wat je normaal gesproken als maat hebt.

Wat mij opvalt is dat mijn Magnanni vrij groot uit valt. Ik heb een maat 43 gekocht en deze zat bij het passen vrij krap maar met ruimte bij de tenen (door de punt). Na enkele weken er op gelopen te hebben vind ik mijn schoenen al aan de ruime kant helaas...

Ik heb mijn les in ieder geval wel geleerd: meer maten passen, en nét iets te klein kopen.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #348 Gepost op: 09 april 2008 - 22:46:07
Citaat van: "Popular"

Wat mij opvalt is dat mijn Magnanni vrij groot uit valt. Ik heb een maat 43 gekocht en deze zat bij het passen vrij krap maar met ruimte bij de tenen (door de punt). Na enkele weken er op gelopen te hebben vind ik mijn schoenen al aan de ruime kant helaas...

Ik heb mijn les in ieder geval wel geleerd: meer maten passen, en nét iets te klein kopen.

Same here. Ze vallen 1/1.5 maat groter dan wat je normaal zou hebben.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #349 Gepost op: 09 april 2008 - 22:56:54
Citaat
Same here. Ze vallen 1/1.5 maat groter dan wat je normaal zou hebben.

Voor mij gaat het niet helemaal op. Bij mij staat er op de doos "9 3/4" terwijl ik normaal meestal, zowel bij Santoni als C&J, 9,5 heb. Die 9 driekwart zou volgens Magnanni dan een 43 EU zijn :? Bovendien vallen ze bij de voorkant wat krapper dan een Santoni of een C&J in de dichtstbijzijnde corresponderende maat.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #350 Gepost op: 10 april 2008 - 08:10:22
Ik kan aan Magnanni's in maat 42,5 komen. Normaal gesproken heb ik 43. Dus eigenlijk zouden die nog te ruim vallen?
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #351 Gepost op: 10 april 2008 - 08:45:35
Ik kan aan Magnanni's in maat 42,5 komen. Normaal gesproken heb ik 43. Dus eigenlijk zouden die nog te ruim vallen?

Even passen en je weet het.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #352 Gepost op: 10 april 2008 - 12:58:36
Citaat van: "Timothy"

Even passen en je weet het.

Tsja, maar 't is niet in de buurt.

Stefano

• Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #353 Gepost op: 13 april 2008 - 14:21:37
Iemand een adres in Rotterdam voor dit merk?

Tims

• Gast
Magnanni
Reactie #354 Gepost op: 13 april 2008 - 14:47:04
Citaat van: "Stefano"
Iemand een adres in Rotterdam voor dit merk?

Van Assem heeft ze en ik twijfel nu ook even ook of shoeclub op de meent ze heeft.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #355 Gepost op: 14 april 2008 - 21:22:12
Shoeclub op de Meent heeft ze ook.

Stefano

• Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #356 Gepost op: 15 april 2008 - 09:09:57
Van Assem en Shoe Club komen van dezelfde organisatie als ik het goed heb. Beide verkopen idd Magnanni.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #357 Gepost op: 16 april 2008 - 19:34:03
Was dit jaar van plan om Magannani's aan te schaffen. Gereserveerde budget hoefde niet ten volle aangeboord te worden: op marktplaats werden een paar ongedragen aangeboden. Dreigde er naast te grijpen omdat iemand kwam kijken. Maar die kwam niet opdagen dus waren ze voor 100 euro inclusief verzendkosten voor mij. Zitten gelukkig als gegoten.

Model wat ik eerder ben tegengekomen op stijlforum en wat mij zowel wat kleur als model bijzonder aanspreekt. Dus: erg happy!

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #358 Gepost op: 16 april 2008 - 19:37:04
Was dit jaar van plan om Magannani's aan te schaffen. Gereserveerde budget hoefde niet ten volle aangeboord te worden: op marktplaats werden een paar ongedragen aangeboden. Dreigde er naast te grijpen omdat iemand kwam kijken. Maar die kwam niet opdagen dus waren ze voor 100 euro inclusief verzendkosten voor mij. Zitten gelukkig als gegoten.

Model wat ik eerder ben tegengekomen op stijlforum en wat mij zowel wat kleur als model bijzonder aanspreekt. Dus: erg happy!

Mooi spul voor dat geld  =D>
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #359 Gepost op: 16 april 2008 - 20:25:45
Mooie (kleur) schoenen en dat voor die prijs. Ik heb hetzelfde model in een cognac kleur.