Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795803 keer gelezen)

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Het grote "Mijn eerste pak" topic
Reactie #630 Gepost op: 21 februari 2010 - 15:18:08
Wat MM zegt als je naar TH gaat ben je niet geklommen..;)

Verder zou ik niet zoveel waarde hechten aan merk namen.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #631 Gepost op: 21 februari 2010 - 17:07:31
Wat MM zegt als je naar TH gaat ben je niet geklommen..;)

Verder zou ik niet zoveel waarde hechten aan merk namen.

+1, zijn prima pakken vergeleken met TH. Je kan dan beter de opstap maken naar MTM/CTTB van Suit Supply.
if i stop lying i just disappoint you

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #632 Gepost op: 24 februari 2010 - 15:49:20
Promotionele uitingen van gebruiker Hillerstrom en daarop volgende posts zijn verwijderd. Gebruiker heeft een waarschuwing gekregen.

jc.togi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #633 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:04:12
Na het doorlezen van dit forum, ga ik vanmiddag eens richting de Suit Supply voor een MTM-pak. Ik heb daar in het verleden al wel een standaard pak daar gekocht, beviel prima, maar wil nu iets meer kwaliteit een tweede pantalon en vooral keuze. Zal mijn bevindingen verder posten.

jc.togi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #634 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:39:19
Net bij de Suit Supply geweest en me een donkergrijs pak laten aanmeten met tweede pantalon. Erg vriendelijk geholpen, veel keuze, maar ik heb het toch een beetje basic gehouden, dan zit je altijd safe.

Nu twee maandjes wachten en dan kijken wat het resultaat is..

Mediaman

• Gast
Reactie #635 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:53:18

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #636 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:55:17
Als je veel naar je werk fietst kan ik het wel begrijpen... Anders is het wel droevig ja  8)

jc.togi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #637 Gepost op: 12 maart 2010 - 14:15:19
Inderdaad elke dag op de fiets, dan is het geen overbodige luxe.

jc.togi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #638 Gepost op: 12 maart 2010 - 14:19:04
Hollander. :mrgreen:

Fietsen, ook een hollandse gewoonte trouwens.b :-D

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #639 Gepost op: 12 maart 2010 - 14:53:30
Net bij de Suit Supply geweest en me een donkergrijs pak laten aanmeten met tweede pantalon. Erg vriendelijk geholpen, veel keuze, maar ik heb het toch een beetje basic gehouden, dan zit je altijd safe.

Nu twee maandjes wachten en dan kijken wat het resultaat is..

Je ging toch juist van MTM om meer keus te hebben? (Dan denk ik juist ga niet voor basic)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

jc.togi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #640 Gepost op: 12 maart 2010 - 15:53:17
Kwam daar tot de conclusie dat ik toch gewoon een net antraciet pak wilde, beetje conservatief misschien, maar in mijn werkomgeving wordt te flamboyant niet echt gewaardeerd. En een mooi pak hoeft natuurlijk in de opvallendheid te zitten, ben zelf meer van de details die je op het eerste gezicht niet direct ziet: mooiere stof, beter bijpassend kleurende knopen, kleur voering, etc.

14Skillz

• Gast
Reactie #641 Gepost op: 24 maart 2010 - 01:24:20
Wat denken de heren kenners van dit aanbod, en heeft er iemand ervaring mee?  Depee

Of is het wellicht verstandiger om voor m'n eerste MTM even bij de pakkenknaller langs te gaan ?

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #642 Gepost op: 24 maart 2010 - 02:02:08
Wat denken de heren kenners van dit aanbod, en heeft er iemand ervaring mee?  Depee

Of is het wellicht verstandiger om voor m'n eerste MTM even bij de pakkenknaller langs te gaan ?

Ik heb geen ervaring met deze actie, de SuSu is mij in het verleden zeer goed bevallen voor een eerste MTM. Uitstekende prijs/kwaliteit.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #643 Gepost op: 24 maart 2010 - 08:51:41
Wat denken de heren kenners van dit aanbod, en heeft er iemand ervaring mee?  Depee

Wel schattig dit soort brochures van moedeloze textielwinkeliers. Zij zien de democratisering van maatwerk met lede ogen aan. Met de bedrijfsleider als model om de kosten te drukken. Overigens zie ik de beste man ook al helemaal voor me, op van de zenuwen the day before. Eindelijk zijn moment in de spotlight, twee weken van te voren elke dag crunches gedaan in de sportschool en herhaaldelijk aan zijn partner gevraagd: 'ben ik écht niet te dik?' 'Je bent lief', fluisterde ze hem keer op keer toe. Een beetje trots. Dat wel. Haar collega's bij het Kruidvat hebben geen vent met zo'n geweldige baan.

Zo was ik laatst bij een andere herenmodezaak in de provincie, die met een soortgelijk concept werkt. Brochure was ook haast inwisselbaar. Er is dus een partij in Nederland die dit soort dorpse herenzaken voorziet van een MTM service. Het fotomodel, annex bedrijfsleider, vertelde mij dat deze maatwerkservice is opgezet door twee mannen die voorheen bij Suitsupply werkten. Ik meen dat het Munro was, maar wellicht dat ik dit ergens anders heb gelezen. Zeker geen aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dus...

Anyway, wellicht nog een verdwaalde provinciale eigenaar van een TL-verlichte textielhal op het forum die hier een ongezellig lichtje op kan werpen?
Laatst bewerkt op: 24 maart 2010 - 08:53:30 door Swann

Mediaman

• Gast
Reactie #644 Gepost op: 24 maart 2010 - 09:28:49

Los van de snobistische proza van Swann is er op basis van de folder geen inschatting te maken van kwaliteit, maakwijze en gebruikte materialen aan de binnenkant van het pak. Van SuSu hebben we daar een redelijk goed beeld van, dus kan het advies hier alleen zijn ga naar SuSu, zeker voor een eerste MtM pak.