Het blijft onbegrijpelijk en vaag. Wie zet er nou eens een tornmesje in dat MTM-spul? Ik doe het niet voor een voelproef.
Het zal o.a. wel te maken hebben met de educatie van personeel, dat wij als consument zoveel verschillende verhalen te horen krijge.
Ik ben nog steeds shocked van het verhaal van die knaap die wel zo eerlijk was direct toe te geven dat het allemaal geplakt spul is en als tip mee wilde geven bij MTM aan te geven dat je echt 100% zeker geen geplakt pak wil... Zoiets verzin je toch niet als verkoper van SuSu, zou je denken?
Wel raar bij een bedrijf dat het juist moet hebben van zijn verhalen dat het ongeplakt is... (herinner mij Fokke's eerste verhalen op de TV nog wel)
Ergens klopt er iets niet... Bij het personeel, op bij het product...
Maar ook als ik kijk naar de reactie of Osjee's The Red, het blijft steeds onduidelijk wat men nou precies krijgt.
Het blijft opletten dus... En niet al te veel luisteren naar verkooppraatjes. En als je echt paranoide bent, lekker die verkooppraatjes op papier laten zetten. Mocht er achteraf blijven dat je een plakpak hebt gekregen, kun je er altijd vanaf....

Bij SuSu claimen ze uberhaupt een no-hassle return policy te hebben geloof ik, en bij Osjee is dat ook het geval.