Heb gisteren bij SuSu Hengelo een donkerblauw/bijna zwart jasje gekocht. Katoen, 2,5-knoops, opstikte zakken en elbow patches. De elbow patches zijn er overigens niet opgestikt, maar in de stof genaaid. Érg nice.Een maatje 44 zat bij mij als ware het maatwerk . Pasvorm lijkt bij SuSu steeds beter te worden.
eur 199,- !?! Ziet er goed uit op de site!
Ik heb inmiddels mijn pak weer terug, nadat er van zowel broekspijpen als mouwen ongeveer een cm af is gehaald. En ik had beloofd het resultaat te tonen. Ik ben in ieder geval blij dat ik het toch nog heb laten aanpassen.
Doet Suit Supply ook losse broeken maken? en heeft iemand hier ervaring meer?
Afgelopen zaterdag gevraagd en is zeker mogelijk. De prijs kwam, pak en beet, neer op 1/3e van de prijs van een pak in de stof. Ze hebben redelijk wat keuzes in stoffen, maar toch niet zo veel als Menco. Voor dezelfde Vitale Barberis stoffen rekent Suitsupply ongeveer net zoveel als MN - een tikje minder.
Hebben ze naast de wollen stoffen voor het pak ook katoentjes voor chino's?
Ben zelf ook nog even gaan vragen, tegen mij zeiden ze dat broeken beginnen vanaf 149 tot 169 voor de meest standaard stoffen en dat het daarna snel oploopt naar ongeveer 250,- euro en hoger.