Laatste keer dat ik bij SuSu was waren alle pakjes die ik gepast heb geplakt, dit bevestigde ook de verkoper.
Ook de modellen die ik gepast heb van 299+.
Enige uitzondering waren de ongevoerde zomerpakjes, maar dat ik dan ook wel logisch.
Ik meen mij te herinneren dat ik in het verleden wel ongeplakt RTW spul bij SuSu tegengekomen ben, al ben ik ondanks dat ik het een mooi bedrijf vind slechts enkele malen daadwerkelijk bij ze langs geweest sinds de oprichting, dus ik kan mij vergissen... Maar waar ik mij zeker niet in vergis is het feit dat wat ik aan mijn lijf gehad heb zeer duidelijk geplakt was (met modern dun lijmvlies).
Ik moet nog steeds een keer de tijd nemen om een paar MTMtjes daar te laten maken, dus zal het de volgende keer eens intensief doornemen

Het meest shocking vond ik trouwens, zoals ik eerder geschreven heb, de opmerking van de verkoper dat het verstandig is bij MTM speciaal aan te geven dat je echt geen geplakt spul wil...
Nu hoop ik dat hij een overdreven voorzichtig persoon was, maar je zou denken dat hij het toch ergens op moet baseren...
Ging trouwens om een verkoper van SuSu Schiphol, daar doen ze zelf geen MTM.
Oh, en ik sluit mij bij Carwo aan: Mijn definitie van een plakpak is het gebruik van fusible canvas (vlieseline) ipv een ingenaaid stuk canvas aan de voorkant.
Gebruik van vlieseline op enkele punten kom je eigenlijk overal wel tegen, heb zo'n beetje al mijn pakken van Osjee open gehad (Caruso, Corneliani, Cantarelli) en allemaal zat er wel ergens een klein stukje vlieseline. Nothing to worry about.