Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166733 keer gelezen)

Edgar

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2400 Gepost op: 01 april 2009 - 21:10:35
Het pak wordt on demand gemaakt in uw maat.

Deze actie loopt tot en met 19 april 2009, zolang de voorraad strekt. Prijs is exclusief vermaakkosten. Niet geldig in combinatie met andere promoties.

#-o  :?:

Inderdaad een raar verhaal.
The question then becomes, do you want to be part of the original group, or do you want be part of the cover band?

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2401 Gepost op: 01 april 2009 - 21:11:47
Dus het pak wordt niet op maat gemaakt, maar in een confectiemaat geleverd en evt. vermaakkosten die daarop volgen zijn niet gratis?! Ik zie de aanbieding nog niet.

Edit: uit de standaardselectie van SuSu:

Nu zie ik de aanbieding écht niet meer.
Laatst bewerkt op: 01 april 2009 - 21:16:04 door Gaja
Life is too short to drink bad wine

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2402 Gepost op: 01 april 2009 - 21:16:32
Vrij eenvoudig verhaal lijkt me. Bijna hetzelfde als onlangs waarbij je bij de aanschaf van een pak een tweede pak voor 150 euro kon aanschaffen, stofje te kiezen uit een stapeltje stoffen. Aanbieding zit hem dit keer in het feit dat je de duurste lijn bij deze actie circa 200 euro goedkoper hebt. Toen ik de mail zag dacht ik 'slaat blijkbaar niet aan die dure lijn".

Vermaakkosten zal als volgt zijn: als je bijv. maatje 52 hebt maar altijd de broek moet laten verlengen zullen ze nu zo'n pak in maatje 52 laten maken en als het klaar is bij het passen constateren dat de pijpen uitgelegd moeten worden. Dat gaat je dus vermaakkosten opleveren. Idd zoals Gaja aangeeft.

Maar... wat verstaan ze dan 'on demand'?
Laatst bewerkt op: 01 april 2009 - 21:22:50 door Willeam
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2403 Gepost op: 01 april 2009 - 21:19:13
Iets voor jou misschien Mikey.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2404 Gepost op: 01 april 2009 - 21:29:17
Ik was eigenlijk redelijk geinteresseerd. Hoe zit dat trouwens bij SuSu, betalen bij aflevering of 50% vooraf?

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2405 Gepost op: 01 april 2009 - 21:30:00
Aanbiedingen bij mijn weten altijd vooraf 100%
Life is too short to drink bad wine

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2406 Gepost op: 01 april 2009 - 21:32:07
Aanbiedingen bij mijn weten altijd vooraf 100%
Ik dacht dat we die discussie al eens eerder hadden gehad, waarin de wet zegt dat een koper slechts 50% vooraf mag betalen?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2407 Gepost op: 01 april 2009 - 21:39:21
Iets voor jou misschien Mikey.

1 april zeker? Voor mij alleen nog maar maatwerk, dit is rtw. (zei hij op hautaine toon)

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2408 Gepost op: 01 april 2009 - 23:14:34
Ze moeten eens iemand aannemen daar om teksten te schrijven i.p.v. fancy websites en mailings te maken.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2409 Gepost op: 02 april 2009 - 08:13:32
Ze moeten eens iemand aannemen daar om teksten te schrijven i.p.v. fancy websites en mailings te maken.

Als je bij SuitSupply wilt solliciteren, dien je een volledig handgeschreven brief op te sturen (waar ik het an sich wel mee eens ben), maar eenmaal werkzaam behoeft niemand daar meer te schrijven geloof ik..
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2410 Gepost op: 02 april 2009 - 09:31:08
Ik dacht dat we die discussie al eens eerder hadden gehad, waarin de wet zegt dat een koper slechts 50% vooraf mag betalen?

Klopt. (klik en klik)
Laatst bewerkt op: 02 april 2009 - 09:32:53 door Velponi

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2411 Gepost op: 02 april 2009 - 13:22:14
Heb deze week nog met een verkoper van SuSu op Schiphol staan kletsen, hij had het ook over deze actie. Het is inderdaad gewoon RTW, je kan blijkbaar wel een broek in een andere maat bestellen (in mijn geval wel nodig, hun strakkere 44 jasjes zitten mij goed, maar een 44 broek noway). Denk ik het idee van de single cut pakken van ze.
De aanbieding is puur dat je een duurdere stof krijgt. Ik heb ze bekeken, niets bijzonders, maar zaten wel leuke tussen.

Maar samen kwamen wij tot de conclusie dat het niets voor mij is. Hoewel een enkele pasvorm van SuSu in 44 bijna goed zat, waren er toch dingen die ik beter wilde en ik wil geen geplakte pakken. En dan moet je automatisch bij hun MTM zijn. Bijna al hun RTW is geplakt (op die ongevoerde zomerpakjes met opgestikte zakken na - daar kon je zelfs het stiksel netjes aan de achterkant van de revers zien - mooi spul maar zat mij niet super).

Ik wilde nog ff wat bruine bretels meenemen, want die hadden ze weer. Maar hadden er alleen eentje met paarse streep. Niet mijn ding. Wel leuk waren de witte bretels waar ook de lusjes wit van zijn. Dacht er later aan dat ze misschien best leuk zijn bij mijn rokwit..?

Laatst bewerkt op: 02 april 2009 - 13:27:02 door Confrère

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2412 Gepost op: 02 april 2009 - 13:46:00
Ik pak 'm er nog even uit:

[...]
Bijna al hun RTW is geplakt (op die ongevoerde zomerpakjes met opgestikte zakken na - daar kon je zelfs het stiksel netjes aan de achterkant van de revers zien - mooi spul maar zat mij niet super). [...]

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2413 Gepost op: 02 april 2009 - 14:09:31
Ik wil er wel bij toevoegen dat hun lijmvlies wel erg dun/soepel is. Doet denken aan het lijmvlies zoals ik het ken van een Scabal MTM pak van een paar jaar terug.

Oh als wij het toch hebben over geplakt/ongeplakt bij SuSu: Ik kreeg de tip van de verkoper om even aan te geven bij het bestellen dat je het echt 100% zeker weten ongeplakt wil hebben. Schijnbaar was dat heel soms nodig om misverstanden te voorkomen.

Tsja, aangezien ze vooral in Azie produceren, en ik de werkwijze van de producenten daar wel een beetje ken is er altijd het gevaar van afwijkingen. Zelfs partners waar je jaren mee werkt kunnen het zomaar in hun hoofd halen iets belangrijks te veranderen zonder het te bespreken.
En dan is er ook nog de mogelijkheid dat men gebruik maakt van verschillende ateliers en projectwijze werkkrachten.

Ik vond het een aardige tip. Denk dat ik zelf bij de bestelling het even op papier laat zetten, dan krijg je nooit misverstanden achteraf.
Al hebben ze geloof ik ook een no-hassle return beleid. Al heb ik daar geen ervaring mee.

De verkoper wist trouwens niet of die pakken-op-bestelling aktie geplakt zijn of niet. Hij had er zelf nog niets van gezien, behalve de stoffen. Maar omdat het naar patronen van hun RTW pakken is, gaat hij er vanuit dat het om dezelfde ateliers dus ook dezelfde productiewijze gaat als hun normale RTW pakken: dus geplakt.
Laatst bewerkt op: 02 april 2009 - 14:13:24 door Confrère

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2414 Gepost op: 02 april 2009 - 14:15:32
En een interessante aanvulling. Bedankt, Confrère.