Heb deze week nog met een verkoper van SuSu op Schiphol staan kletsen, hij had het ook over deze actie. Het is inderdaad gewoon RTW, je kan blijkbaar wel een broek in een andere maat bestellen (in mijn geval wel nodig, hun strakkere 44 jasjes zitten mij goed, maar een 44 broek noway). Denk ik het idee van de single cut pakken van ze.
De aanbieding is puur dat je een duurdere stof krijgt. Ik heb ze bekeken, niets bijzonders, maar zaten wel leuke tussen.
Maar samen kwamen wij tot de conclusie dat het niets voor mij is. Hoewel een enkele pasvorm van SuSu in 44 bijna goed zat, waren er toch dingen die ik beter wilde en ik wil geen geplakte pakken. En dan moet je automatisch bij hun MTM zijn. Bijna al hun RTW is geplakt (op die ongevoerde zomerpakjes met opgestikte zakken na - daar kon je zelfs het stiksel netjes aan de achterkant van de revers zien - mooi spul maar zat mij niet super).
Ik wilde nog ff wat bruine bretels meenemen, want die hadden ze weer. Maar hadden er alleen eentje met paarse streep. Niet mijn ding. Wel leuk waren de witte bretels waar ook de lusjes wit van zijn. Dacht er later aan dat ze misschien best leuk zijn bij mijn rokwit..?