Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166734 keer gelezen)

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2370 Gepost op: 04 maart 2009 - 23:39:21
Je kan weer diverse stoffen uitzoeken, sommige zijn duurder dan anderen, dus let daar goed op :)

Ik heb mijn vorige 2 maatpakken daar gehaald voor 698e, maargoed, die 5 tientjes extra vind ik niet zo heel erg, heb het er wel voor over. Ik laat iig weer twee nieuwe pakken maken.

Nightwatch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2371 Gepost op: 07 maart 2009 - 09:31:24
Krijg normaal ook de emailings van Suitsupply (zelfs op mijn zakelijke- en privé mail) maar heb deze mailing nog steeds niet gehad. Ook niet per post.

Vreemd.
Hebben ze dit keer een selectie gemaakt op vaste klanten? Ik koop daar zelden,

Iemand anders ook deze ervaring?

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #2372 Gepost op: 07 maart 2009 - 09:37:53
Misschien is dit alleen een maatwerk-mailing. Bij het opmeten vragen ze ook een emailadres voor een specifieke mailing en de factuur. Als je daar nog nooit maatwerk hebt afgenomen kan het zo zijn dat je deze mailing niet hebt gekregen, alleen weet ik dat niet zeker.   

Nightwatch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2373 Gepost op: 07 maart 2009 - 10:16:41

Dat zou het wel eens kunnen zijn dan.
Blijft apart als SuSu, zoals ik eerder in dit topic las, middels dit soort acties juist nieuwe klanten wil aantrekken voor hun MTM afdeling.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2374 Gepost op: 07 maart 2009 - 13:15:43
Ik sta ook op de mailing en heb meermaals wat laten aanmeten, maar heb ook geen mailtje ontvangen. De stoffen heb ik gezien, maar jammer dat er wat weinig keus was. Ook geen aparte stofjes als napolitaanse blauw of andere lichte kleuren... Ik zit in dubio of ik gebruik ga maken van de actie.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2375 Gepost op: 12 maart 2009 - 17:03:31
Gisteren met m'n vader naar de Suit Supply aan de A4 geweest om zijn eerste maatpak (in donkerblauw met dunne witte pinstripe stofje) op te halen. Erg tevreden! M'n pa is arts en zoals dat gaat zorgen die prima voor andere mensen, maar minder voor zichzelf, dus die was fors aangekomen sinds z'n jongere jaren. Breedtematen waren een erg armoedige oplossing en naarmate ik meer begon te leren over hoe kleding hoort te staan vond ik het steeds lelijker. Begin dit jaar heb ik 'm, eigenlijk tegen z'n zin in, naar de Suit Supply geschopt om een maatpak op te laten nemen. Maar hij is nu zo blij dat hij een pak heeft waar ie goed in past dat hij meteen gebruik heeft gemaakt van de aanbieding om er nog 2 te kopen (een charcoal visgraat pak en een beige linnen jasje en donkerblauwe pantalon).

Een bedankje van m'n vader aan het forum omdat de aanbieding hier getipt werd, aan promo ervoor doen ze namelijk ook niet in de SuSu zelf (!!! raar hoor).

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2376 Gepost op: 12 maart 2009 - 18:58:09
Ik ga met mijn vader op 23 april eveneens naar de Suit Supply. Het komt net te laat, hij zit de komende twee weken in Zuid-Afrika voor een overleg. Hij is ook flink aangekomen, en hij was al breed, en past zijn oude spullen nauwelijks meer. Hoog tijd dus voor nieuwe kleding. De noodoplossing was snel een handje vol spullen meenemen van de lokale kledingzaak naar Zuid-Afrika en bij terugkomst overstappen naar wat serieuzer werk.

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2377 Gepost op: 12 maart 2009 - 20:47:52
Euh... waarom is elke referentie naar S.S. nu ook daadwerkelijk een referentie naar 'de' S.S. geworden?

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2378 Gepost op: 12 maart 2009 - 20:54:12
Zie mod topic.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2379 Gepost op: 12 maart 2009 - 20:56:41
Ofwel; niet elke Suit Supply is de andere Suit Supply?
Ofwel; verschillen de meerdere vestigingen van S.S. daadwerkelijk veel van elkaar?

(Vragen omdat ik niet bekend ben met (een) S.S.)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2380 Gepost op: 12 maart 2009 - 20:58:04
Ofwel; dit is heel flauw grapje dat verwijst naar das Schwarze Korps .

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2381 Gepost op: 12 maart 2009 - 20:59:23
(Vragen omdat ik niet bekend ben met (een) S.S.)

http://en.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel
Al wist ik tot nu toe niet dat het een afkorting hiervan was. Zo is Stijlforum ook bij flauwe grapjes leerzaam :P

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2382 Gepost op: 12 maart 2009 - 21:03:14
Ik snapte al niet waarom in mijn post de afkorting zonder puntjes veranderde in SchutzStaffel. ;)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2383 Gepost op: 13 maart 2009 - 00:06:55
Ik ga met mijn vader op 23 april eveneens naar de Suit Supply. Het komt net te laat, hij zit de komende twee weken in Zuid-Afrika voor een overleg. Hij is ook flink aangekomen, en hij was al breed, en past zijn oude spullen nauwelijks meer. Hoog tijd dus voor nieuwe kleding. De noodoplossing was snel een handje vol spullen meenemen van de lokale kledingzaak naar Zuid-Afrika en bij terugkomst overstappen naar wat serieuzer werk.

En weer terug. MMorley, wat bedoel je met "hij komt net te laat"?
Life is too short to drink bad wine

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2384 Gepost op: 13 maart 2009 - 00:47:15
En weer terug. MMorley, wat bedoel je met "hij komt net te laat"?
Te laat voor de actie / te laat voor zijn zakelijk bezoek aan Zuid-Afrika?