Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166700 keer gelezen)

kenza750

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2460 Gepost op: 26 juni 2009 - 08:17:40
Van m'n broertje hoorde ik zojuist dat de Suitsupply-vestiging in Zwolle gaat verhuizen naar het centrum van de stad. Hij heeft er een donkergrijs pak, wit rtw-hemd en suède monks gekocht, binnenkort maar eens bekijken of-ie er goed geadviseerd is. ;)

Over het advies van SuSu ben ik niet zo tevreden (SuSu A4). Ben daar een keer flink fout geinformeerd en er werd me een pak aangesmeerd met foute broekmaat. Beetje jammer voor zo'n toko. Maar goed, uiteindelijk is heb ik een juiste broekmaat gekregen en voor de rest bevalt me de kwaliteit op zich wel.

Alliata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2461 Gepost op: 28 juni 2009 - 20:40:56
Doet Suit Supply ook losse broeken maken? en heeft iemand hier ervaring meer?
"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2462 Gepost op: 28 juni 2009 - 21:24:31
Afgelopen zaterdag gevraagd en is zeker mogelijk. De prijs kwam, pak en beet, neer op 1/3e van de prijs van een pak in de stof. Ze hebben redelijk wat keuzes in stoffen, maar toch niet zo veel als Menco. Voor dezelfde Vitale Barberis stoffen rekent Suitsupply ongeveer net zoveel als MN - een tikje minder.

Kevin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2463 Gepost op: 07 juli 2009 - 17:15:08
Kun je bij SuitSupply eigenlijk ook een jasje los kopen? Of komt alles in combinatie met een broek?

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2464 Gepost op: 07 juli 2009 - 17:19:24
Kun je bij SuitSupply eigenlijk ook een jasje los kopen? Of komt alles in combinatie met een broek?

Elk seizoen hebben ze wel specifieke losse jasjes (bv losse linnen jasjes in de zomer, losse cashmeren jasjes in de winter) maar de jasjes van een pak worden voor zover ik weet alleen compleet verkocht.

Mediaman

• Gast
Reactie #2465 Gepost op: 07 juli 2009 - 17:25:20

Deze staan onder de Season's Specials op de site: http://www.suitsupply.nl/#/collection/seasonspecials/C311/

Ik heb zelf het wollen navy jasje en dat is een prima jasje.

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2466 Gepost op: 08 juli 2009 - 23:58:05
Ik heb een los 100% katoenen jasje van Suit Supply (Antwerpen), erg leuke prijs en, als de fit van het rek je bevalt, in mijn ogen een goede koop.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2467 Gepost op: 09 juli 2009 - 11:01:43
Ik heb een los 100% katoenen jasje van Suit Supply (Antwerpen), erg leuke prijs en, als de fit van het rek je bevalt, in mijn ogen een goede koop.

Zeker weten, maar er zit denk ik wel wat verschil in de fit tussen de jasjes onderling. De jasjes van nu passen mij niet zo goed als die van twee jaar geleden.

Dat beige jasje wat ik laatst postte is ook gewoon van het rek en daar is werkelijk níets aan veranderd. Nu ik weer wat ben aangekomen zit 'ie mij behoorlijk goed al zeg ik het zelf. ;)

Kevin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2468 Gepost op: 09 juli 2009 - 17:42:34
Heeft iemand wel eens een jasje een beetje laten vermaken bij SuitSupply? Ik vroeg me af of ze daar goed in zijn...

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2469 Gepost op: 09 juli 2009 - 17:47:07
Bedoel je dat je met een jasje naar Suitsupply gaat? Suitsupply Rotterdam vermaakt in ieder geval alleen haar eigen spullen.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2470 Gepost op: 09 juli 2009 - 17:47:37

Prima jasje inderdaad. Heb deze ooit in navy gekocht.

Ik kwam er onlangs achter dat de mijne nogal verkleurd is. Als ik de stof onder de revers en aan de binnenkant met de buitenkant vergelijk is er nogal een verschil ontstaan. Nou moet ik bekennen dat ik het jasje ook behoorlijk vaak gedragen heb, in kroegen incluis.

Wellicht dat een bezoekje aan de stomerij helpt, en anders haal ik een nieuwe :).

Kevin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2471 Gepost op: 09 juli 2009 - 17:50:16
Bedoel je dat je met een jasje naar Suitsupply gaat? Suitsupply Rotterdam vermaakt in ieder geval alleen haar eigen spullen.

Nee. Mijn  excuses, ik had mijn punt iets moeten verduidelijken :) ... Ik bedoel dat ik een jasje bij SuitSupply koop, en dat door hun zelf laat vermaken (ik heb gelezen op hun site dat dit mogelijk was). Maar ik vroeg me af of ze daar goed in zijn :wink:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2472 Gepost op: 09 juli 2009 - 17:59:13
Nee. Mijn  excuses, ik had mijn punt iets moeten verduidelijken :) ... Ik bedoel dat ik een jasje bij SuitSupply koop, en dat door hun zelf laat vermaken (ik heb gelezen op hun site dat dit mogelijk was). Maar ik vroeg me af of ze daar goed in zijn :wink:

De kwaliteit van het werk zal per vestiging verschillen, Kevin, maar je mag er van uitgaan dat gewoon netjes gedaan wordt.

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2473 Gepost op: 09 juli 2009 - 18:20:58
Ik heb alleen ervaring met hun Amsterdamse vestiging en daar hebben zij mijn SuSu-jasjes prima vermaakt. Heb tot nu toe wel ondervonden dat je goed duidelijk moet maken hoe je je jasje vermaakt wilt hebben: als je iets behoorlijk slank wil hebben reageert men daar nogal terughoudend is mijn ervaring.

Heb van een medewerker van hun Amsterdamse vestiging vernomen dat het personeel van SuSu er minder CttB bij moet gaan lopen omdat men denkt dat het veel (oudere) potentiele klanten er mee afschrikt.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2474 Gepost op: 09 juli 2009 - 18:21:58

Heb in Utrecht laten doen, ook het innemen van de taille van een jasje. Erg netjes gedaan.
Life is too short to drink bad wine