Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166770 keer gelezen)

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2355 Gepost op: 13 februari 2009 - 05:05:30
Suitsupply kent geen uitverkoop
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Imperatore

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2356 Gepost op: 13 februari 2009 - 06:49:54
Suitsupply kent geen uitverkoop

Wel in de outletcenters als Rosada in Roosendaal.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2357 Gepost op: 13 februari 2009 - 09:23:48
Dat vind ik apart. 'Het' katoenen jasje maat 44 was mij te lang (ben niet echt langer dan 1.70) Maar de mouwen zijn precies lang genoeg voor mijn shirts waarbij de shirtmouwen niet over mijn handpalm vallen.. (En lange armen heb ik ook niet).

Bij mij moeten de maat 44 jasjes ook altijd langer gemaakt worden in de mouwen..

Bartaz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2358 Gepost op: 13 februari 2009 - 09:38:19
Bij mij moeten de maat 44 jasjes ook altijd langer gemaakt worden in de mouwen..
Ik heb laatst nog een maat 44 jasje gehaald en dat past perfect, terwijl ik niet hele korte armen heb of zo. Nu moet ik wel zeggen dat bij mij bij alle shirts van SuSu de mouwen weer te lang zijn (terwijl ik maat 37 heb, de kleinste maat volgens mij).

Vandaag maar eens even bellen of ik volgende week nog terecht zou kunnen voor die shirt-actie.

EDIT: Net even gebeld, maar de persoon die ik aan de telefoon vertelde me dat het niet mogelijk zou zijn. Na even verder vragen bleek dat ze eigenlijk niet zeker wist of dat nog kan en degene die dat doet was niet meer aanwezig. Morgen nog maar eens even proberen...
Laatst bewerkt op: 13 februari 2009 - 17:25:39 door Bartaz

King

• Bekijk profiel
Reactie #2359 Gepost op: 14 februari 2009 - 20:26:07
Het valt me vooral bij dat magere mannetje incl. baard en krullend haar op dat de pakken echt totaal niet goed zitten. Slecht gecast!
Dat zit hem met name in de samengang van de enorme hangende schouder op rechts en de natural shoulder

Laurens Turo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2360 Gepost op: 16 februari 2009 - 17:03:55
Mmm, blijkbaar past inderdaad nooit iets in een keer bij SuSu, maar heeft iedereen andere problemen (jasje te kort, mouwen te lang) zodat dat eigenlijk het vermaken wel rechtvaardigt.
De service (mijn twee broeken moesten blijkbaar ook lopend vanuit Arnhem naar Amsterdam komen) laat soms te wensen over, maar de zaak is wel ideaal voor alle mensen met maat 44 die elders niet kunnen slagen.
I'd trade it all for a singing voice

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2361 Gepost op: 28 februari 2009 - 00:51:24
Weet iemand meer over het wel dan niet door gaan van de actie 2 mtm pakken voor €700,-? Ik las ergens dat deze in maart zou ingaan... Vorig jaar heb ik ook gebruik gemaakt van die actie en dat is goed bevallen!
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

GSA

• Gast
Reactie #2362 Gepost op: 28 februari 2009 - 01:08:15
in rotterdam wisten ze van niets..

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2363 Gepost op: 28 februari 2009 - 01:15:51
Best zuur. Eind vorig jaar en ook dit jaar, tijdens het opmeten van de maatshirts bij SuSu, kreeg ik te horen dat ze niet te vaak acties willen voeren om niet te berekende klanten aan te trekken die enkel bij acties een maatpak/shirt aan laten meten. Ze willen nieuwe klanten binnenhalen mbv deze acties. Het geval is dat ik iig twee jasjes binnenkort wil laten aanmeten, maar natuurlijk het liefste dat combineer met een mogelijke actie, omdat je dan voor hetzelfde geld ook nog twee broeken erbij krijgt :lol:. Och we zullen wel zien of ze een actie binnenkort bekend maken.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2364 Gepost op: 28 februari 2009 - 01:22:06
Best zuur. Eind vorig jaar en ook dit jaar, tijdens het opmeten van de maatshirts bij SuSu, kreeg ik te horen dat ze niet te vaak acties willen voeren om niet te berekende klanten aan te trekken die enkel bij acties een maatpak/shirt aan laten meten. Ze willen nieuwe klanten binnenhalen mbv deze acties. Het geval is dat ik iig twee jasjes binnenkort wil laten aanmeten, maar natuurlijk het liefste dat combineer met een mogelijke actie, omdat je dan voor hetzelfde geld ook nog twee broeken erbij krijgt :lol:. Och we zullen wel zien of ze een actie binnenkort bekend maken.

Indien deze actie gaat plaatsvinden aankomende maand, ga ik hier zeker gebruik van maken. Ik zou dan graag dat de jasjes ook draagbaar zijn in een casual outfit, maar zal secuur stoffen en opties moeten selecteren om de pakken ook zakelijk te kunnen dragen want dat blijft toch het belangrijkste.

Bram

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2365 Gepost op: 28 februari 2009 - 10:00:09
Ik heb dat toevallig vorige week nog even gevraagd toen ik 2 shirts ophaalde in Amsterdam. De eerste medewerker wist van niks, maar die vroeg het even aan iemand anders en die vertelde dat de actie er inderdaad komt, maar dat ze nog niet kunnen zeggen wanneer. Ze sturen in ieder geval weer een mailtje als de actie er aan komt.
Laatst bewerkt op: 28 februari 2009 - 10:06:18 door Bram

roen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2366 Gepost op: 01 maart 2009 - 09:47:12
Klopt inderdaad. Twee voor 650, meen ik me te herinneren.

Maar ja, ik heb al een pak.  :wink:

M-M

• Bekijk profiel
Reactie #2367 Gepost op: 01 maart 2009 - 15:49:49
Zou wel een interessante actie zijn

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2368 Gepost op: 04 maart 2009 - 14:11:12
Klopt inderdaad. Twee voor 650, meen ik me te herinneren.

Maar ja, ik heb al een pak.  :wink:

Heren...net de mailing gehad....
2 maatpakken voor 750 Euro. Actie loopt tot 4 mei

Voor info zie : SuSu

at your service
Niets zo veranderlijk als de mens

roen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2369 Gepost op: 04 maart 2009 - 15:00:31
Had ik het bijna goed onthouden... Ben wel benieuwd naar de stoffen.