Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166709 keer gelezen)

kenza750

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2445 Gepost op: 09 juni 2009 - 10:58:21
extra tailleren is mijns inziens ook niet nodig....
maar goed...smaken verschillen

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2446 Gepost op: 09 juni 2009 - 11:21:07
Ik zou de broek laten versmallen, but hey... thats me.

Verder ziet het geheel er wel goed uit.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2447 Gepost op: 09 juni 2009 - 12:05:59
Ik zou het niet doen: Teveel focus op de heupen.
Heb er ervaring mee: Heb mijn pijpjes ook steeds kleiner laten maken tot ik op een punt kwam dat ik dacht... uh nee, toch maar iets ruimer ;).
Heb ook wel eens te horen gekregen "waar koop je je broeken, bij een dames winkel?..." ;)

Als je tevens niet op hoogwater wil dragen/sokken wil laten zien, valt de pijp vaak ook mooier op de hiel als het allemaal wat ruimte heeft.

Nu kies ik vooral de broek bij het type schoenen dat ik draag: Ultra-puntige schoenen neem ik een broek met kleine pijpjes, normale schoenen iets ruimer, etc.
Laatst bewerkt op: 09 juni 2009 - 12:07:35 door Confrère

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2448 Gepost op: 09 juni 2009 - 12:19:24
(Kuch. Voordat er verder wordt gereageerd, kan het handig zijn om te weten dat Jonathans post al in april is geplaatst.)

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2449 Gepost op: 09 juni 2009 - 15:05:15
Goed punt, Jesper ;)
Maar een algemene discussie kan altijd doorgezet worden, lijkt mij zo.
Laatst bewerkt op: 09 juni 2009 - 15:09:04 door Confrère

Nightwatch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2450 Gepost op: 10 juni 2009 - 19:43:29
Was vandaag even bij Suit Supply en zag daar een (voor mij) nieuwe, duurdere, lijn: Suit Up
Hingen allemaal op rode hangers en volgens mij waren alle pakken in deze lijn € 429,-.

Iemand hier meer info over, of ervaring mee?
Kwalitatief beter als de normale lijn cq de meerprijs waard?

Het viel me op dat onder de revers, of eigenlijk op de borst achter het rever een stiknaad achter de stof leek te liggen (of heel licht erdoorheen was genaaid). Enig idee wat dat kan zijn? Werd me verteld dat dat zo hoorde en versteviging van het rever was (een teken dat het niet geplakt is?).

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2451 Gepost op: 10 juni 2009 - 20:37:49
Is inderdaad een wat duurdere lijn die met wat duurdere stoffenhuizen werkt. Tevens heeft het pak een anders ingezette schouder en zijn de knopen van echt hoorn. Daarnaast is het pak gebaseerd op het London model, dit model heeft een lagere sluitknoop. Ook is de afwerking wat beter her en der.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2452 Gepost op: 10 juni 2009 - 22:16:25
Iemand meer informatie over en eventueel foto's?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Jonathan

• Bekijk profiel
Reactie #2453 Gepost op: 12 juni 2009 - 22:13:31
(Kuch. Voordat er verder wordt gereageerd, kan het handig zijn om te weten dat Jonathans post al in april is geplaatst.)

Indeed, en van teveel aandacht ga ik blozen. ;)

Hoewel de broek zeker aan de achterzijde wat extra stof heeft durf ik omwille van mijn stevige bovenbenen de broek nog niet verder innemen. Misschien wanneer ik een paar pakken verder ben en wat wil experimenteren.

Dus voorlopig blijft het even zo, wanneer ter zijner tijd wijzigingen worden aangebracht doe ik hier zeker mijn bevindingen uit de doeken.

Nightwatch, welke SuSu was dit?
Laatst bewerkt op: 12 juni 2009 - 22:16:22 door Jonathan

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2454 Gepost op: 13 juni 2009 - 07:53:20
Was vandaag even bij Suit Supply en zag daar een (voor mij) nieuwe, duurdere, lijn: Suit Up
Hingen allemaal op rode hangers en volgens mij waren alle pakken in deze lijn € 429,-.

Iemand hier meer info over, of ervaring mee?
Kwalitatief beter als de normale lijn cq de meerprijs waard?

Het viel me op dat onder de revers, of eigenlijk op de borst achter het rever een stiknaad achter de stof leek te liggen (of heel licht erdoorheen was genaaid). Enig idee wat dat kan zijn? Werd me verteld dat dat zo hoorde en versteviging van het rever was (een teken dat het niet geplakt is?).

rode hangers? dat zal door Isaia gemaakt worden dan? (kuch,kuch) kijk eens of de schoudernaad (bovenop de schouders van kraag naar mouw) schuin naar achter afbuigt?

Nightwatch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2455 Gepost op: 13 juni 2009 - 10:40:16

Nightwatch, welke SuSu was dit?

A4, bij het brugrestaurant

rode hangers? dat zal door Isaia gemaakt worden dan? (kuch,kuch) kijk eens of de schoudernaad (bovenop de schouders van kraag naar mouw) schuin naar achter afbuigt?

Lijkt me stug, maar probeer vandaag even binnen te lopen bij SuSu Amsterdam.

Kan iemand over bovenstaande iets zeggen?

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2456 Gepost op: 13 juni 2009 - 11:52:56

Dat laatste deden ze al mr. Corleone :)

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2457 Gepost op: 13 juni 2009 - 14:12:40
Dat laatste deden ze al mr. Corleone :)

ik bedoel maar,dus nu ook de hangers isaia rood...  de kruimeldiefjes

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2458 Gepost op: 22 juni 2009 - 15:04:35
Van m'n broertje hoorde ik zojuist dat de Suitsupply-vestiging in Zwolle gaat verhuizen naar het centrum van de stad. Hij heeft er een donkergrijs pak, wit rtw-hemd en suède monks gekocht, binnenkort maar eens bekijken of-ie er goed geadviseerd is. ;)

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2459 Gepost op: 22 juni 2009 - 21:14:04
Van m'n broertje hoorde ik zojuist dat de Suitsupply-vestiging in Zwolle gaat verhuizen naar het centrum van de stad. Hij heeft er een donkergrijs pak, wit rtw-hemd en suède monks gekocht, binnenkort maar eens bekijken of-ie er goed geadviseerd is. ;)

Ik heb stiekem de suède monks voor overmorgen in Maastricht op het oog... In ieder geval eens inspecteren en vergelijken met het andere aanbod in de vele winkels.