Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166746 keer gelezen)

Vodro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2340 Gepost op: 11 februari 2009 - 14:25:55
Tot wanneer loopt die shirtactie? Voor die prijs lijkt het me waarschijnlijk wel de moiete waard om iets in elkaar te laten zetten.

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2341 Gepost op: 11 februari 2009 - 14:27:01
Tot wanneer loopt die shirtactie? Voor die prijs lijkt het me waarschijnlijk wel de moiete waard om iets in elkaar te laten zetten.

Staat hier ergens, meen de 14e, even bellen zou ik zeggen, want het is zeker de moeite.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2342 Gepost op: 11 februari 2009 - 15:55:18
Duurt idd tot de 14e. Als je deze week belt voor een afspraak kan je er vaak volgende week ook nog wel gebruik van maken.

dasanti

• Gebruiker
  • Sinterklaas
    • Bekijk profiel
Reactie #2343 Gepost op: 11 februari 2009 - 21:09:12
Summer Collection van SuSu gepresenteerd op de site. Logisch dat zij de Marketing Excellence Award winnen.
Daarmee varen zij met online campagnes een mooie koers.

Voor de luie toetsenbordtikkers toch maar een linkje  :P http://www.suitsupply.nl
Draag jij hem links of rechts?

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2344 Gepost op: 11 februari 2009 - 21:23:49
Summer Collection van SuSu gepresenteerd op de site. Logisch dat zij de Marketing Excellence Award winnen.
Daarmee varen zij met online campagnes een mooie koers.

Voor de luie toetsenbordtikkers toch maar een linkje  :P http://www.suitsupply.nl

Het idee is goed, maar de pasvorm van de pakken op de foto's is een stuk minder....

dasanti

• Gebruiker
  • Sinterklaas
    • Bekijk profiel
Reactie #2345 Gepost op: 11 februari 2009 - 21:32:38
Het idee is goed, maar de pasvorm van de pakken op de foto's is een stuk minder....

Daarin moet ik je gelijk geven...
Draag jij hem links of rechts?

Sinned06

• Bekijk profiel
Reactie #2346 Gepost op: 11 februari 2009 - 23:30:57
Viel mij ook al op. Moet ik dit zien als een trend bij het dragen van een pak? Of hebben ze per ongeluk de verkeerde maten meegenomen naar de fotoshoot?  :-k

Naar mijn mening maakt het de pakken er echt minder door uitkomen.

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2347 Gepost op: 12 februari 2009 - 00:26:17
Het valt me vooral bij dat magere mannetje incl. baard en krullend haar op dat de pakken echt totaal niet goed zitten. Slecht gecast!
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2348 Gepost op: 12 februari 2009 - 13:48:25

Citaat
Suitsupply opent filiaal aan Willemsplein
dinsdag, 10 feb 2009 14:13 | Door: de Gelderlander

ARNHEM - Suitsupply, keten voor betaalbare mannenmode, opent medio maart zijn 23ste filiaal in Nederland aan het Willemsplein in Arnhem. De pakken van Suitsupply kosten tussen de 229 en 400 euro.

Daarnaast biedt het bedrijf ook maatwerk aan. De winkel in Arnhem heeft twee verdiepingen en is 450 vierkante meter groot.

Ben benieuwd of we in Arnhem ook de optie tot maatwerk krijgen of dat dat stukje slaat op SuSu in general. Wel een mooi pand op een prima locatie.
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #2349 Gepost op: 12 februari 2009 - 15:31:24
Wat zat daar ook alweer in? Makelaar dacht ik, maar weet het niet meer zeker.
Lokatie is idd top. Zowel auto- als treintoestroom komt er langs op. Parkeren bij/onder station. En na het passen en shoppen, eten bij Robin Hood......
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Laurens Turo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2350 Gepost op: 12 februari 2009 - 16:35:50
Ligt het aan mij of is er bij de RTW-collectie van SuSu standaard iets mis met de maat? Een broek maat 44 heeft weer te lange pijpen, een jasje te lange mouwen. Er moet altijd wel iets aan verspijkerd worden, het lijkt vaak wel of alleen de taile en de rug kloppen en ze erop rekenen dat ze ook nog 20 euro vermaakgeld gaan verdienen. Ik weet het, tijd om over te schakelen naar MTM, zucht...
I'd trade it all for a singing voice

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2351 Gepost op: 12 februari 2009 - 16:45:49
Ligt het aan mij of is er bij de RTW-collectie van SuSu standaard iets mis met de maat? Een broek maat 44 heeft weer te lange pijpen, een jasje te lange mouwen. Er moet altijd wel iets aan verspijkerd worden, het lijkt vaak wel of alleen de taile en de rug kloppen en ze erop rekenen dat ze ook nog 20 euro vermaakgeld gaan verdienen. Ik weet het, tijd om over te schakelen naar MTM, zucht...

Dat vind ik apart. 'Het' katoenen jasje maat 44 was mij te lang (ben niet echt langer dan 1.70) Maar de mouwen zijn precies lang genoeg voor mijn shirts waarbij de shirtmouwen niet over mijn handpalm vallen.. (En lange armen heb ik ook niet).

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #2352 Gepost op: 12 februari 2009 - 16:50:01
Storend: mijn twee, in Zeist bestelde, shirts waren 2 weken geleden binnen. Toen telefonisch contact gehad en benadukt dat ik de shirts graag wou afpassen en ophalen in Groningen. Uiteraard geen probleem. Nu twee weken, een bezoekje aan filiaal Groningen en een aantal telefoontjes later blijkt dat mijn shirts nog steeds in Zeist liggen. Ik kan hier echt niet kwaad om worden, immers, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, etcetera etcetera, maar het jeukt een beetje...

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #2353 Gepost op: 12 februari 2009 - 22:38:01
Ligt het aan mij of is er bij de RTW-collectie van SuSu standaard iets mis met de maat? Een broek maat 44 heeft weer te lange pijpen, een jasje te lange mouwen.

Is het niet standaard dat je die moet laten vermaken bij RTW? Ik kom er iig bijna nooit mee weg om dat niet te doen, ongeacht toko waar ik het koop...

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2354 Gepost op: 12 februari 2009 - 23:14:28

Worden bij Suitsupply dan ook buiten de uitverkoop vermaakkosten berekend? Wonderlijk.

Groeten,
Don