Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174588 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1440 Gepost op: 10 januari 2008 - 19:56:13
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Citaat van: "Rndtje"
Heren even een vraagje,

Ik wil misschien binnenkort een MTM-jasje laten maken.
Hoeft niet eens superkwaliteit te zijn.
Gewoon lekker wolletje(geen pluisbak).

Wat denken jullie dat ik ongeveer kwijt ben?

Waarom zou je een MTM-jasje van middelmatige kwaliteit willen laten maken :?:  Het mag wel wat ambitieuzer kerel  :wink:  om je vraag te beantwoorden denk ik dat je ongeveer 300 kwijt bent

En de rest.
Bachelor zit er dichterbij.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1441 Gepost op: 10 januari 2008 - 20:27:35
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Heren even een vraagje,

Ik wil misschien binnenkort een MTM-jasje laten maken.
Hoeft niet eens superkwaliteit te zijn.
Gewoon lekker wolletje(geen pluisbak).

Wat denken jullie dat ik ongeveer kwijt ben?

Waarom zou je een MTM-jasje van middelmatige kwaliteit willen laten maken :?:  Het mag wel wat ambitieuzer kerel  :wink:  om je vraag te beantwoorden denk ik dat je ongeveer 300 kwijt bent

Voor 300 ga je zelfs bij SuSu geen MTM jasje vinden. Ik was dinsdag nog bij SuSu en voor een s130 ben je tussen de 4 en 450 kwijt.

Jaa, ik ben bang dat ik er niet meer in pas na 2 maanden ofzo..
Daarom zei ik dat  :P

Ik wil niet belerend doen (maar doe het toch :wink: )... Waarom zou je in vredesnaam 300 e uit willen geven voor een maatjasje waarvan je weet dat je er zo weer 'uitgegroeid' bent? Als je nog in de groei bent, of een instabiel lichaamsgewicht hebt, is het toch zinloos om aan het maatwerk te gaan? Of je moet een onbeperkt budget hebben, maar als ik het zo inschat is dat niet het geval...

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1442 Gepost op: 10 januari 2008 - 20:32:30
Groeien is het niet zo, meer het schommelende gewicht..  :(

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1443 Gepost op: 10 januari 2008 - 21:44:21
SAS MTM 8)
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Temming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1444 Gepost op: 10 januari 2008 - 22:49:28
Citaat
Groeien is het niet zo, meer het schommelende gewicht..

Je verwacht weer terug te schommelen op den duur?

Ik zou het in ieder geval doodzonde vinden als je voor dat geld iets koopt terwijl je weet dat je er na een tijdje niet meer in past.
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars, the rest I just squanderd" George Best

sanderV

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1445 Gepost op: 10 januari 2008 - 23:01:24
2 RTW jasjes kopen met 2 verschillende maten ;)

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1446 Gepost op: 11 januari 2008 - 12:59:09
Ik dacht er idd aan om maar een RTW-jasje te laten verbouwen, scheelt mij weer geld en als ik er niet in pas valt het ook wel weer mee.
Bedankt voor het advies heren  :D

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1447 Gepost op: 12 januari 2008 - 13:07:37
Nu je het zegt idd, 350e ofzo
Maar wat ik zo jammer vind van SuSu, dat ze nooit losse dingen op de site zetten. ook die accesoires enzo.
Maarja, ik zal binnenkort even binnenlopen om te informeren.
Dan ga je tenminste naar de winkel toe ;) en wat betreft mtm, zal er ook wel aan liggen dat de prijs vooral aan de stof ligt.
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Mrjellow

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1448 Gepost op: 18 januari 2008 - 13:35:22
Heb laatst een jasje maat 44 gepast (vestiging Schiphol), was te groot. Ik ben 1 meter 70 en redelijk breed maar niks lijkt mij te passen. Ik heb aan MTM gedacht maar ben bang dat een MTM niet genoeg kan worden aangepast. Wie heeft er advies voor mij?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1449 Gepost op: 18 januari 2008 - 13:39:58
Citaat van: "Mrjellow"
Heb laatst een jasje maat 44 gepast (vestiging Schiphol), was te groot. Ik ben 1 meter 70 en redelijk breed maar niks lijkt mij te passen. Ik heb aan MTM gedacht maar ben bang dat een MTM niet genoeg kan worden aangepast. Wie heeft er advies voor mij?

Je moet wel een heel bijzondere lichaamsbouw hebben willen ze er met MTM geen mouw aan kunnen passen. (ik zit op woordspelingen) Gewoon ff bellen of langsgaan bij een vestiging die maatwerk doet.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #1450 Gepost op: 18 januari 2008 - 13:40:50
Ik denk dat ze die mogelijkheid wel hebben hoor. Het lijkt me dat het maatwerk beschikbaar is vanaf iig maat 40 - maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1451 Gepost op: 18 januari 2008 - 13:41:07
Citaat van: "Mrjellow"

Het hangt gewoon erg af van het model en de SuSu-lijn die je kiest. Voorzover ik het me kan herinneren is de SuSu-vestiging op Schiphol niet echt groot en zullen ze ook niet alles hebben. Ik zou het bij een grotere vesitging proberen, want ik ben 1,76 en 44 past me wel prima met alleen een aanpassing op de rug. succes ermee :!:

Mrjellow

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1452 Gepost op: 18 januari 2008 - 14:15:10
Dank voor alle reacties!

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1453 Gepost op: 18 januari 2008 - 14:52:08
Bij SuitSupply Schiphol hebben ze heel weinig in kleine maten inderdaad.
Kijk eens bij het brug restaurant langs de A4. Of in A'dam.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1454 Gepost op: 18 januari 2008 - 15:36:20
Vanmiddag bij SuSu Groningen een pak gekocht. Ik werd geholpen door een vrouw (de enige aanwezige mannelijke medewerker zat kleding te vermaken) en ik moet zeggen dat het mij 100% meeviel. Niet dat ik met moeilijke vragen kwam, maar haar advies wat betreft de taillering, broeklengte (ze had al gezien dat de broek die ik droeg korter dan 'gangbaar' is), pijpbreedte en dergelijke was niet slecht.

Het is een mid-grijs ongevoerd pak geworden in maat 44. Het jasje wordt nog wat extra getailleerd, de broek wordt iets langer gemaakt (nu was het écht flink hoogwater) zodat de pijp precies op de schoen valt en de pijpjes worden versmald van 20,5 cm naar 18 cm.

Volgende week haal ik het pak op en dan zal ik binnenkort wat foto's plaatsen.