Nieuwe collectie staat deels online! Mooie foto's weer!
@ Clay: opzich vond ik de verkopers in Tilburg behoorlijk goed. Niet omdat ik daar zelf ga werken maar omdat ik prima geholpen ben met een scherp oog. Bepaalde mensen dragen daar ook wel een beetje de SF look zegmaar.
Ziet er weer goed uit! Leuk ook dat ze dezelfde, inmiddels zo herkenbare, settings en stijl van fotografie gebruiken. Ik zag een blauwe trenchcoat voorbij komen die er op het eerste gezicht wel aardig uitzag.
Citaat van: "Janusz"@ Clay: opzich vond ik de verkopers in Tilburg behoorlijk goed. Niet omdat ik daar zelf ga werken maar omdat ik prima geholpen ben met een scherp oog. Bepaalde mensen dragen daar ook wel een beetje de SF look zegmaar.Toen ik daar was liepen er 2 jongemannen die er al een tijdje werkten en m.i. hun werk ook goed deden, maar iemand die daags ervoor z'n eerste pak heeft gekocht en op de sollicitatie in een afgesleten spijkerbroek verschijnt lijkt mij niet de ideale kandidaat. Maargoed, als jij er eenmaal werkt kom ik misschien nog eens langs
Citaat van: "Mikey Fuoco"Ziet er weer goed uit! Leuk ook dat ze dezelfde, inmiddels zo herkenbare, settings en stijl van fotografie gebruiken. Ik zag een blauwe trenchcoat voorbij komen die er op het eerste gezicht wel aardig uitzag.
Helaas nog geen blauw-wit seerzuiger jasje er tussen gezien..
Maandag is de nieuwe collectie er als ik het goed begrijp? Dan maar even direct een kijkje nemen @SuSu Groningen