Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174589 keer gelezen)

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1425 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:33:22
Citaat van: "Jesper"
Ik hoop dat ik vrijdag of zaterdag wat tijd heb, dan ga ik er in Groningen even langs om te kijken voor een pak. Hopelijk past 44 goed met wat simpele aanpassingen, anders wordt het wat vervelender als ik het zo lees.

Ik vond de keuze in 44 daar tegenvallen, waren toen ik er was 2 modellen, en ik vond ze te ruim rondom de schouders. Misschien hangt het van het model af, maar ik schat dat je wel ongeveer dezelfde maat hebt als ik. Ik ben in Amsterdam toen wel geslaagd na enige aanpassingen.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1426 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:48:54
Hmm, deze week hebben ze nog een aanbieding voor een coat erbij voor 125 e en ik heb deze week geen tijd meer om naar Amsterdam te gaan. Ik kijk wel wat het wordt, ik wil er sowieso nog even langs. En anders ga ik volgende week of zo wel naar Amsterdam, dan maar geen coat.

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1427 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:53:58
Hmm, deze week hebben ze nog een aanbieding voor een coat erbij voor 125 e en ik heb deze week geen tijd meer om naar Amsterdam te gaan. Ik kijk wel wat het wordt, ik wil er sowieso nog even langs. En anders ga ik volgende week of zo wel naar Amsterdam, dan maar geen coat.

Als je die jas nodig hebt en het pak zit verder aanvaardbaar kun je natuurlijk ook overwegen het later bij een kleermaker te laten vermaken

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1428 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:59:52
Citaat van: "Albert"

Als je die jas nodig hebt en het pak zit verder aanvaardbaar kun je natuurlijk ook overwegen het later bij een kleermaker te laten vermaken

Nodig, nodig... neuh. 't Is een leuk prijsje en als het mooie jassen zijn, wil ik er nog wel eentje bij (hoewel ik verwacht dat de 100% cashmere jassen er niet onder vallen, die zijn flink duurder). Maar goed, ik kijk wel even wat het wordt.

sanderV

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1429 Gepost op: 08 januari 2008 - 23:18:00
Toevallig had ik daar gister een pak gekocht en kon ik ook zo'n overjas erbij nemen, hij zei alleen dat er niet veel jassen meer waren in mijn maat, ik 1.85 en 70kg en mn pak was maatje 46.

Het was ook maar 1 rekje met 15 jassen waar je uit kon kiezen, voornamelijk wit met zwarte stof, ofzo.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1430 Gepost op: 08 januari 2008 - 23:23:40
Citaat van: "sanderV"
Toevallig had ik daar gister een pak gekocht en kon ik ook zo'n overjas erbij nemen, hij zei alleen dat er niet veel jassen meer waren in mijn maat, ik 1.85 en 70kg en mn pak was maatje 46.

Het was ook maar 1 rekje met 15 jassen waar je uit kon kiezen, voornamelijk wit met zwarte stof, ofzo.

Ze weten bij SuSu blijkbaar wel wat ze goedkoop weggeven... Misschien wil de verkoper voor mij wel een jas bestellen in de juiste maat als ik hem heel lief aankijk.  :lol:

sanderV

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1431 Gepost op: 09 januari 2008 - 00:19:18
Hij zei er nadrukkelijk bij van van 300E naar 125E. Maarja.. dan noemt ie gelijk het bedrag wat die jas in het begin kostte, waarschijnlijk.

Was wel oke-ish jas geloof ik, hij zei van eigenlijk heb ik alleen deze voor je, en pakte gelijk een donkere jas waar nog een binnenjas in zat. (of in ieder geval een stuk wat je tot je nek dicht kon ritsen) Dus wel lekker warm, dat wel ;)

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1432 Gepost op: 09 januari 2008 - 18:09:31
Citaat van: "Albert"

Nodig, nodig... neuh. 't Is een leuk prijsje en als het mooie jassen zijn, wil ik er nog wel eentje bij (hoewel ik verwacht dat de 100% cashmere jassen er niet onder vallen, die zijn flink duurder). Maar goed, ik kijk wel even wat het wordt.

Enige tijd terug vertelde een verkoper in ss denhaag mij dat ook de cashmere jassen hier onder vielen, maar oorspronkelijk was de actie tot 300e idd. Wellicht is het aangepast. Die van 300 met binnejas is ook wel leuk alleen paste mij niet helemaal lekker.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1433 Gepost op: 10 januari 2008 - 19:48:06
Heren even een vraagje,

Ik wil misschien binnenkort een MTM-jasje laten maken.
Hoeft niet eens superkwaliteit te zijn.
Gewoon lekker wolletje(geen pluisbak).

Wat denken jullie dat ik ongeveer kwijt ben?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1434 Gepost op: 10 januari 2008 - 19:50:21
Citaat van: "Rndtje"
Heren even een vraagje,

4 a 500e (in het jasje zit het meeste werk)
Quotidie potest esse ultimo die

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1435 Gepost op: 10 januari 2008 - 19:50:29
Heren even een vraagje,

Waarom zou je een MTM-jasje van middelmatige kwaliteit willen laten maken :?:  Het mag wel wat ambitieuzer kerel  :wink:  om je vraag te beantwoorden denk ik dat je ongeveer 300 kwijt bent

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1436 Gepost op: 10 januari 2008 - 19:52:04
Jaa, ik ben bang dat ik er niet meer in pas na 2 maanden ofzo..
Daarom zei ik dat  :P

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1437 Gepost op: 10 januari 2008 - 19:54:57
Citaat van: "Bachelor"
Heren even een vraagje,

voor alleen een jasje Bach? dacht dat je al een maatpak daar (minste kwaliteit) kon laten maken voor 400 oid  :-s

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1438 Gepost op: 10 januari 2008 - 19:55:46
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Citaat van: "Bachelor"
Heren even een vraagje,

voor alleen een jasje Bach? dacht dat je al een maatpak daar (minste kwaliteit) kon laten maken voor 400 oid  :-s

Ik las net dat het van matige kwaliteit moest zijn.
Dan begin je vanaf een kleine 350e
Quotidie potest esse ultimo die

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1439 Gepost op: 10 januari 2008 - 19:56:04
Nu je het zegt idd, 350e ofzo
Maar wat ik zo jammer vind van SuSu, dat ze nooit losse dingen op de site zetten. ook die accesoires enzo.
Maarja, ik zal binnenkort even binnenlopen om te informeren.