Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174588 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1395 Gepost op: 26 december 2007 - 11:01:08
1 keer.
Maar daar krijg je wel wat voor terug. :wink:

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1396 Gepost op: 26 december 2007 - 12:35:55
Citaat van: "Carwo"
Thanks, Aero. Ik wil inderdaad even een tussendoorpak. Zal ook even bij Piet Thielen gaan kijken; die had 'vroeger' ook Canali, of niet? En Smits voor schoenen?

Vroeger hadden ze geen Canali, maar nu wel in de 'Canali Corner'  :lol: Ik vind de pasvorm veel te ruim. Vroeger hadden ze Pal Zileri, dat hebben ze nu wel bij Bob Lammers, hebben ze ook Santoni. Dat zit rechts als je vanaf de markt richtig Arena loopt (onder de Intersport  :roll: )

Smits kan je kijken voor schoenen (Magnanni), maar ook bij van Arendonk (alleen slechte service imo) of la Porta (hebben ze ook Santoni)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1397 Gepost op: 26 december 2007 - 12:49:23
Citaat van: "Aero"

Vroeger hadden ze geen Canali, maar nu wel in de 'Canali Corner'  :lol:

Hehe. Dan was het toch korter geleden.

Citaat
Ik vind de pasvorm veel te ruim. Vroeger hadden ze Pal Zileri, dat hebben ze nu wel bij Bob Lammers, hebben ze ook Santoni. Dat zit rechts als je vanaf de markt richtig Arena loopt (onder de Intersport  :roll: )

Pal Zileri vind ik een erg prettig merk. Heb er een paar jasjes van. Dan maar even naar Bob.

Citaat

Smits kan je kijken voor schoenen (Magnanni), maar ook bij van Arendonk (alleen slechte service imo) of la Porta (hebben ze ook Santoni)

Thanks, Aero. Dagje komt wel vol.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #1398 Gepost op: 31 december 2007 - 19:40:44
Citaat van: "Migliore"
Afgelopen vrijdag "de 13e" heeft Suitsupply zijn eertse pand in Londen geopend en wel op de kruising van Vigo street en Savile Row!!!!!

Leuk filmpje
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1399 Gepost op: 31 december 2007 - 19:47:35
Respect voor die jongen.
Ben benieuwd naar de resultaten daar.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #1400 Gepost op: 31 december 2007 - 19:53:17
Citaat van: "Bogart"
Respect voor die jongen.

Je ziet Fokke ook niet zo vaak met een echte jongensachtige twinkel in zijn ogen, en nu absoluut wel!!
Te gek toch om even de gevestigde orde wakker te schudden! Om een spelde prikje te geven....
Niet dat ze zich echt zorgen hoeven te maken daar, maar daar gaat het niet om!

Ik gun hem zijn succes! :-({|=
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1401 Gepost op: 31 december 2007 - 20:02:04
Ja, ik ook.
Is toch een uitdaging om die chauvinistische Engelsen in een Nederlands pak te krijgen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1402 Gepost op: 31 december 2007 - 20:05:44
Citaat van: "Bogart"
Respect voor die jongen.
Leuk dat die daar begint klanten zullen voornamelijk zijn die niet bij een tailor komen maar een pak zoeken voor weinig geld.Wil je wat meer kwaliteit dan loop je daar gewoon door genoeg beters in die straat te koop.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1403 Gepost op: 31 december 2007 - 20:07:21
Gun hem ook alle succes.

Ben wel benieuwd of hij zich over een tijdje (al) laat uitkopen of dat hij zelf met zijn bedrijfje tot het maximum wil en gaat. Hoe dan ook, prachtig zo'n Hollandse pakkenwinkel nabij Savile Row  8)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1404 Gepost op: 31 december 2007 - 20:29:35
Uitkopen, andere uitdaging zoeken.

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1405 Gepost op: 05 januari 2008 - 00:46:45
Ik bekeek vandaag de achterkant van een van mijn pantalons van Suitsupply. De pantalon is ongeveer een half jaar oud en vertoont op het zitvlak en de band al een slijtage 'lijntje'. Ik zal er even een foto van maken maar zijn er mensen die er al ervaring mee hebben of is het een geval van dat is de kwaliteit van Suitsupply?
The key to being happy in the future is staying happy today.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1406 Gepost op: 05 januari 2008 - 09:33:54
Citaat van: "Bketting"
Ik bekeek vandaag de achterkant van een van mijn pantalons van Suitsupply. De pantalon is ongeveer een half jaar oud en vertoont op het zitvlak en de band al een slijtage 'lijntje'. Ik zal er even een foto van maken maar zijn er mensen die er al ervaring mee hebben of is het een geval van dat is de kwaliteit van Suitsupply?

Je zit gewoon te veel denk ik... :wink:
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1407 Gepost op: 05 januari 2008 - 19:25:20
Heb toevallig gisteren mijn tweede SuSu pak gekocht bij de vestiging in Den Bosch. Werd er op een prettige manier geholpen. Als je er dan toch bent moet moet je eigenlijk geholpen worden door een lange jongeman met rood haar. Zeer correct en geeft zijn persoonlijke mening, iets waar ik bij de aanschaf van een tweede pak wel op prijs kan stellen aangezien ik vaker enige miskopen heb (ondanks het feit dat ik heel goed weet wat ik wel en niet wil).  Zal dinsdag wel even foto's posten.

Voor shirts moet je trouwens niet bij SuSu zijn. Zag zojuist dat bij Bob Lammers shirts in de aanbieding waren voor 50 euro dus ga mijn 60 euro kostende SuSu shirt dinsdag maar eens terugbrengen  :roll:

Ciao

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1408 Gepost op: 05 januari 2008 - 20:44:13
Citaat van: "Don Jesper"
Heb toevallig gisteren mijn tweede SuSu pak gekocht bij de vestiging in Den Bosch. Werd er op een prettige manier geholpen. Als je er dan toch bent moet moet je eigenlijk geholpen worden door een lange jongeman met rood haar. Zeer correct en geeft zijn persoonlijke mening, iets waar ik bij de aanschaf van een tweede pak wel op prijs kan stellen aangezien ik vaker enige miskopen heb (ondanks het feit dat ik heel goed weet wat ik wel en niet wil).  Zal dinsdag wel even foto's posten.

Voor shirts moet je trouwens niet bij SuSu zijn. Zag zojuist dat bij Bob Lammers shirts in de aanbieding waren voor 50 euro dus ga mijn 60 euro kostende SuSu shirt dinsdag maar eens terugbrengen  :roll:

Ciao

Die jongeman met rood haar heb ik wel 's in de winkel gezien, ben zelf nooit door hem geholpen wel altijd door een man van +/- 30 met een bril. Prima service ook bij hem.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1409 Gepost op: 05 januari 2008 - 20:46:02
Hebben er mensen ervaring met de Suit Supply in Tilburg, wil er eerdaags eens langsgaan om een nieuw pak aan te schaffen. Ben wel benieuwd hoe daar de service is.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."