Citaat van: "Alberts"Ik geloof dat de draad niet door de hele stof heen gehaald word maar slechts door een deel ervan: Van buiten is de draad dan ook niet zichtbaarPrecies, 'blind gestikt' heet dit geloof ik.
Ik geloof dat de draad niet door de hele stof heen gehaald word maar slechts door een deel ervan: Van buiten is de draad dan ook niet zichtbaar
Ik ben aangenomen bij Suit Supply en ga in maart de Suit school volgen. Nog meer lui van hier die dan hun opwachting maken?
Citaat van: "Janusz"Ik ben aangenomen bij Suit Supply en ga in maart de Suit school volgen. Nog meer lui van hier die dan hun opwachting maken?Ik had gesolliciteerd via school, een leerling uit het 4e jaar is manager daar, maar ik kreeg te horen dat je minimaal 18 jaar moet zijn, terwijl SuSu volgens mij door een student is opgezet
Citaat van: "Rndtje"Citaat van: "Janusz"Ik ben aangenomen bij Suit Supply en ga in maart de Suit school volgen. Nog meer lui van hier die dan hun opwachting maken?Ik had gesolliciteerd via school, een leerling uit het 4e jaar is manager daar, maar ik kreeg te horen dat je minimaal 18 jaar moet zijn, terwijl SuSu volgens mij door een student is opgezetIk werk zelf bij SuSu Rotterdam en ik kan je vertellen dat het gewoon niet zo werkt als klanten door bijvoorbeeld een 16 jarige geholpen worden. Dat hoeft niet te betekenen dat die 16 jarige er geen verstand van heeft maar de klanten vinden het gewoon niet zo fijn.
Citaat van: "Janusz"Ik ben aangenomen bij Suit Supply en ga in maart de Suit school volgen. Nog meer lui van hier die dan hun opwachting maken? Gefeli......en dat je de school met goed gevolg mag doorlopen Janusz.
Citaat van: "Bketting"Citaat van: "Rndtje"Citaat van: "Janusz"Ik ben aangenomen bij Suit Supply en ga in maart de Suit school volgen. Nog meer lui van hier die dan hun opwachting maken?Ik had gesolliciteerd via school, een leerling uit het 4e jaar is manager daar, maar ik kreeg te horen dat je minimaal 18 jaar moet zijn, terwijl SuSu volgens mij door een student is opgezetIk werk zelf bij SuSu Rotterdam en ik kan je vertellen dat het gewoon niet zo werkt als klanten door bijvoorbeeld een 16 jarige geholpen worden. Dat hoeft niet te betekenen dat die 16 jarige er geen verstand van heeft maar de klanten vinden het gewoon niet zo fijn.Wat een onzin, dat men op leeftijd al iemand aanneemt of niet. alsof je aan iemand kan zien dat die 16 is;Babyfaces daargelaten! Ik word liever geholpen door een 16-jarige die enthousiast is en het een en ander weet dan een 22 jarige die doet alsof. En wie zegt dat klanten dat niet zo fijn vinden? AMEN!
Ga je dat full-time doen :