Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174589 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitą - modern tailors
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1410 Gepost op: 05 januari 2008 - 20:48:00
Citaat van: "Janusz"
Hebben er mensen ervaring met de Suit Supply in Tilburg, wil er eerdaags eens langsgaan om een nieuw pak aan te schaffen. Ben wel benieuwd hoe daar de service is.

Dat is de snelweg vestiging toch? Ik vind het zo-zo daar maar zeker niet slecht.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitą - modern tailors

maartenthieme

• Bekijk profiel
Reactie #1411 Gepost op: 05 januari 2008 - 21:20:31
*moderator-knipperdeknip*

Edit: Commerciėle uitingen zijn niet toegestaan, zeker niet in deze vorm.
SUITSUPPLY IS A ONE-OF-A-KIND BRAND THAT ACHIEVES STRONG INTERNATIONAL GROWTH=

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1412 Gepost op: 05 januari 2008 - 21:54:10
Citaat van: "Sergio"
Hebben er mensen ervaring met de Suit Supply in Tilburg, wil er eerdaags eens langsgaan om een nieuw pak aan te schaffen. Ben wel benieuwd hoe daar de service is.

Dat is de snelweg vestiging toch? Ik vind het zo-zo daar maar zeker niet slecht.

Volgens mij wel ja, ik weet opzich wel redelijk wat ik wil. Maar met mijn 1,95 ga ik er wel vanuit dat er nog het een en ander aan vermaakt moet worden, dan is het toch fijn dat die mensen dat wel goed afspelden en dergelijke.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1413 Gepost op: 05 januari 2008 - 21:55:20
Citaat van: "Sergio"

Volgens mij wel ja, ik weet opzich wel redelijk wat ik wil. Maar met mijn 1,95 ga ik er wel vanuit dat er nog het een en ander aan vermaakt moet worden, dan is het toch fijn dat die mensen dat wel goed afspelden en dergelijke.

Dat moet geen probleem zijn, maar verwacht geen persoonlijk dat zeer bekend is met allerlei inhoudelijke zaken.

Vanitą - modern tailors

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1414 Gepost op: 05 januari 2008 - 22:10:38
Als je 1.95m bent kun je wel slagen bij SuSu... zelf ben ik 1.94m met lange benen en de pantalon moet zelfs ingekort worden (iets wat ik tot op heden vrijwel nooit mee heb mogen maken).

Een lange relatie is gebaseerd op goed advies, persoonlijk contact en een eerlijk antwoord. Is iets waar enkele zaken nog wel eens aan zouden mogen denken. Daarentegen hebben de meeste heren op dit forum heel goed door wanneer iemand iets hen probeerd aan te smeren. Ook ik heb miskopen en aangezien een pak een redelijke investering is neem ik meestal iemand mee die me juist van een eventuele koop afhoud. Iets passen en er vervolgens nog enkele nachten over slapen is geheel niet verkeerd. Uiteindelijk maak je hierdoor de juiste keuze en heb je meer plezier van je pak. Moraal van dit stukje tekst? Tja, zag zojuist in een ander topic enkele pakken waar ik droevig van werd.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1415 Gepost op: 08 januari 2008 - 21:02:15
Gisteren eens gekeken naar een jasje bij de SuSu, twijfelde nog want een mt 44 trekt wel iets rondom de taille en ik verwacht dat dat in de toekomst nog wel erger gaat worden  :oops: Maar mt 46 is zelfs wanneer ik m'n gehele collectie truien over elkaar heen aantrek nog te ruim rondom de taille, ook de mouwen zijn te lang. Iemand enig idee of het inkorten van de mouwen en het tailleren van een jasje goed gedaan wordt bij SuSu? Weet niet of dit rocketscience is namelijk; bij shirts wordt het wel altijd goed gedaan, maar dat is dan ook vrij simpel.

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1416 Gepost op: 08 januari 2008 - 21:14:35
Citaat van: "Rutger Jan"
Gisteren eens gekeken naar een jasje bij de SuSu, twijfelde nog want een mt 44 trekt wel iets rondom de taille en ik verwacht dat dat in de toekomst nog wel erger gaat worden  :oops: Maar mt 46 is zelfs wanneer ik m'n gehele collectie truien over elkaar heen aantrek nog te ruim rondom de taille, ook de mouwen zijn te lang. Iemand enig idee of het inkorten van de mouwen en het tailleren van een jasje goed gedaan wordt bij SuSu? Weet niet of dit rocketscience is namelijk; bij shirts wordt het wel altijd goed gedaan, maar dat is dan ook vrij simpel.

Hangt van de vestiging af. In Amsterdam kon ik alles gedaan krijgen, tot aan versmallen van de schouderpartij aan toe, maar in Groningen deden ze stukken moeilijker. Overigens hebben ze het in Amsterdam wel erg goed gedaan.

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1417 Gepost op: 08 januari 2008 - 21:40:19

Is MTM geen optie? Ik meen dat Mikey Fuoco daar een jasje van heeft, ziet er prima uit!

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1418 Gepost op: 08 januari 2008 - 21:43:44
I second that! Verschilt zeer sterk per vestiging. Als je zelf een goede kleervermaker kent zou ik het daar laten doen.

Vanitą - modern tailors

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1419 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:11:30
Hmm, Groningen is niet bepaald perfect dus, zelf ken ik ook geen kleermaker. MTM is wel een optie, heb daar van Vortex ook positieve verhalen over gelezen. Zal eens op de site kijken waar dat kan, Groningen biedt die mogelijkheid namelijk niet. Wat ik met trekken bedoel wordt op deze foto die ik net van Migliore tegenkwam uitgebeeld: http://bp2.blogger.com/_06nU0UOp-2c/R0XaBLYP2wI/AAAAAAAAACQ/R_tgtuQ79Bc/s1600-h/DSC05974.JPG

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1420 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:12:59
Hmm, Groningen is niet bepaald perfect dus, zelf ken ik ook geen kleermaker. MTM is wel een optie, heb daar van Vortex ook positieve verhalen over gelezen. Zal eens op de site kijken waar dat kan, Groningen biedt die mogelijkheid namelijk niet. Wat ik met trekken bedoel wordt op deze foto die ik net van Migliore tegenkwam uitgebeeld: http://bp2.blogger.com/_06nU0UOp-2c/R0XaBLYP2wI/AAAAAAAAACQ/R_tgtuQ79Bc/s1600-h/DSC05974.JPG

Zal wel Amsterdam worden dan. Overigens denk ik dat mouwen korter maken nog wel lukt in Groningen, maar dat kan een aap ook nog wel, bij wijze van spreken. Ze hebben volgens mij maar 1 kleermaker

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1421 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:19:54
Ze hebben inderdaad maar 1 kleermaker, ben d'r ook vaak als enige. Ik ga morgen maar weer een kijkje nemen en even vragen naar de mogelijkheden en of ze misschien ook voorbeelden hebben. Hopelijk is de jongeman er dan.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1422 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:20:28
Ook vanuit de schouder?

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1423 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:25:37
Ze hebben inderdaad maar 1 kleermaker, ben d'r ook vaak als enige. Ik ga morgen maar weer een kijkje nemen en even vragen naar de mogelijkheden en of ze misschien ook voorbeelden hebben. Hopelijk is de jongeman er dan.

Er is inderdaad een verkoper die er daar volgens mij wel uitspringt, ook qua eigen outfits vaak, die moet je hebben met dat soort vragen denk ik

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1424 Gepost op: 08 januari 2008 - 22:30:40
Ik hoop dat ik vrijdag of zaterdag wat tijd heb, dan ga ik er in Groningen even langs om te kijken voor een pak. Hopelijk past 44 goed met wat simpele aanpassingen, anders wordt het wat vervelender als ik het zo lees.