Beste MadHatter,
het klopt inderdaad dat wij een probleem hadden met de embouts. Ik zat hier een beetje op te wachten.
Iedereen heeft wel eens een zwak moment. Daar u hier niet eerlijk bent over de manier hoe u met mij om bent gegaan heb ik hier niet op gereageerd. Forum's zijn wat waarheid bevinding niet de meest ideale plek. Vandaar ook dat ik zeg, laat eens wat repareren bij mij.
Ik reageer hier daarom verder niet in het openbaar op. Wel met PB eventueel.
U bent verder altijd zeer tevreden geweest over mijn kwaliteit, zoals u eerder zelf heeft vermeld hier en bij mij, en ik kan wedijveren wat kwaliteit met de de alle hier genoemde schoenmakers, daar doen 2 misgeslagen spijkertjes geen afbreuk aan. Die btw volkomen onzichtbaar hersteld waren.
Ik zal hier binnenkort wel wat foto's posten van o.a. Santoni's en Borgioli met o.a. blind gestikte hele zolen.
Ger
Beste Schoenhersteller,
Naar mijn mening is het doel van dit forum juist de uitwisseling van ervaringen en meningen met betrekking tot verschillende onderwerpen. Op basis van deze ervaringen en meningen, soms feiten, kunnen andere mensen een gegrond besluit nemen, of hiervan leren. Natuurlijk is het aan een ieder om zelf de proef om de som te nemen. Ik zou het enkel graag zo objectief mogelijk houden. Daar u hier een eenzijdige indruk wekt, namelijk dat uw werk altijd superieur is aan dat van andere schoenherstellers, voelde ik mij in deze geroepen te reageren op uw relaas.
Het is nogmaals niet mijn bedoeling openlijk afbreuk aan uw persona te doen, echter moet het mij wel van het hart dat het werk zoals ik dat van u terug heb gekregen niet geheel naar tevredenheid was. Dan heb ik het niet enkel over het plaatsen van embouts, dat was zoals ik reeds opmerkte enkel de druppel. Om toch enigszins in detail te treden:
Eerder heb ik twee afzonderlijke paren schoenen door u laten verzolen, met een volledig nieuw onderwerk.
Het gebruikte materiaal was goed, echter was de groef naar mijn mening niet netjes gesneden en was de pekdraad waarmee de aflapnaad vervaardigd was niet netjes aangetrokken, waardoor deze loss lusjes vertoonde. Tot slot was bij mijn paar K-shoes niet volledig middels de oude gaten in de 'welt' gestikt, maar wellicht had ik dit moeten aangeven. Hoe dan ook is dat volgens mij ook niet hoe het zou moeten zijn. Het is nu inmiddels te lang geleden, daarnaast ben ik door ervaringen ook weer wijzer geworden en met de kennis van nu kan ik achteraf pas concluderen dat het beter kan.
Daarom zal ik hier uiteraard verder niets mee doen en ik heb er verder vrede mee.
Wellicht dat uw werk tegenwoordig beter is geworden, of dat het incidenten betreft, maar het leek mij niet meer dan eerlijk dat ik op dit forum ook de andere kant van het verhaal vertel. Het was namelijk nogmaals uw houding tegenover Charlie, alsmede de door u gewekte indruk van superioriteit van uw werk, waardoor ik mij geroepen voelde. Uw uitnodiging reparaties te brengen daarnaast kwam mij over als sluikreclame, hetgeen ik in het algemeen en in dit geval in het bijzonder niet kan waarderen.
Met vriendelijke groet,
Mad Hatter