Tja, wellicht is het een herhaling van zetten wat betreft halve vs hele zool, maar in mijn opinie heeft Charlie wel gelijk om de uitdaging niet aan te gaan met Schoenhersteller.
Ik heb eerder geschroomd om hiermee in de openheid te treden, temeer omdat het niet mijn bedoeling is iemand openlijk aan de schandpaal te nagelen, maar daar mij de houding van mijnheer Schoenhersteller op het forum tegen de borst stuit wil ik dit toch even kwijt:
Mijnheer Schoenhersteller is mij bekend. Enkele malen heb ik er een reparatie gebracht, waaronder het verhaal over de mislukte embouts. Ik was over het algemeen genomen niet bepaald tevreden over het geleverde werk. Daar ik mensen normaliter een kans gun heb ik er niet onmiddelijk een probleem van gemaakt, de embouts waren toen de druppel om geen gebruik meer te maken van zijn diensten. Uiteraard wil ik de discussie best aangaan indien dit gewenst is, maar voor nu wil ik volstaan met te zeggen dat het in mijn opinie toen niet voldeed aan de hoge eisen die wij hier normaliter stellen.