Santoni is gewoon prima. Draag ze al zo'n 15 jaar jaar en heb nog nooit een paar hoeven te verzolen. Mijn Engelse schoenen aan de andere kant zijn gemiddeld al drie keer terug gegaan naar fabrikant, terwijl ze veel minder gedragen zijn.
Is dit in jouw opinie ook representatief voor de huidige Santoni, marcos? Er gaan namelijk verhalen in de rondte dat de huidige Santoni schoenen qua kwaliteit minder zijn dan een jaar of tien geleden. En als dat zo het geval is dan is het leuk dat de schoenen die 15 jaar geleden gemaakt zijn nu nog steeds meegaan, maar dat wil niet zeggen dat de schoenen die ik nu koop het over 15 jaar ook nog steeds doen.
Wat ik voornamelijk bedoel: de santoni's die je hebt, zijn die allemaal zo oud of heb je ook (relatief) recente aankopen? En zo ja, hoe verhouden die zich tot elkaar?
(Ik heb mijn (tot nu toe enige paar) Santoni's nu een half jaar en ben er zeer content mee; maar over duurzaamheid kan ik dus niets zeggen

)
Excuus als deze vergelijking (recent) al een keer gemaakt is, dan is mij die ontgaan