'klant is (tot op zekere hoogte) koning.'
Citaat'klant is (tot op zekere hoogte) koning.'Dat is nu bijna iets ouderwets, dat de klant koning is. In veel winkels zie je die trend, van de jeanszaak tot het hogere segment.
Citaat van: "Bontius"Citaat'klant is (tot op zekere hoogte) koning.'Dat is nu bijna iets ouderwets, dat de klant koning is. In veel winkels zie je die trend, van de jeanszaak tot het hogere segment.Daarom: 'tot op zekere hoogte.'Ik verwacht ook geen rode loper en inwilliging van al mijn wensen, maar een schoen niet laten passen gaat echt te ver. Omdat ik nog niet een bekende ben, laat het eerste paar dan ook maar zitten. =;
het kan zijn dat die schoen voor een klant was he... Hij heeft mij wel eens schoenen laten zien die MTO zijn binnengekomen maar die mag je dan absoluut niet aantrekken. Kijken is met je oogjes en niet met je handjes (of voetjes in dit geval )
Ik heb bij Sir Max een tijdje geleden donkerbruine sučde C&J schoentjes gekocht. Ik ben er erg over te spreken. Alleen op de C&J site staat de schoen niet? Het is van de handgrade lijn, de Balmuir. Zegt iemand dat wat?
Citaat van: "Amice"Ik heb bij Sir Max een tijdje geleden donkerbruine sučde C&J schoentjes gekocht. Ik ben er erg over te spreken. Alleen op de C&J site staat de schoen niet? Het is van de handgrade lijn, de Balmuir. Zegt iemand dat wat? Staat uiteraard in het bekende Syleforum lijstje: http://www.styleforum.net/showpost.php?p=475472&postcount=3
Ik ben mij deze week eens gaan orienteren op Crocket&Jones Oxford schoenen.Ik heb nog niets gekocht, maar ik ben alleen wezen passen, welke mij het beste zit en ik kwam uit op de Connaught, maat 7, fitting E en leest 236. Deze pasten mij inderdaad zeer goed, alleen heb je in de 236 leest niet veel keus. Volgens de verkoper is de 348 leest, waar je de meeste keus in hebt, te smal voor mijn voet. Is er dan met de 348 leest en bijvoorbeeld een F fitting in plaats van een E fitting nog wat te schipperen of kloppen dan de verhoudingen niet meer?Of welke leesten raden de kenners hier mij aan die qua pasvorm in de buurt komen van de Connaught?
Oeps, sorry, in het verkeerde topic geplaatst
Nicowico, ik heb je vraag hier gezet:Citaat van: "Nicowico"Ik ben mij deze week eens gaan orienteren op Crocket&Jones Oxford schoenen.Ik heb nog niets gekocht, maar ik ben alleen wezen passen, welke mij het beste zit en ik kwam uit op de Connaught, maat 7, fitting E en leest 236. Deze pasten mij inderdaad zeer goed, alleen heb je in de 236 leest niet veel keus. Volgens de verkoper is de 348 leest, waar je de meeste keus in hebt, te smal voor mijn voet. Is er dan met de 348 leest en bijvoorbeeld een F fitting in plaats van een E fitting nog wat te schipperen of kloppen dan de verhoudingen niet meer?Of welke leesten raden de kenners hier mij aan die qua pasvorm in de buurt komen van de Connaught?