Het is in inderdaad een benchgrade.
Citaat van: "foto010101"Het is in inderdaad een benchgrade.Nu ik goed lees: "All Handgrade unless denoted by BG (Bench Grade)""Westbourne BG 348" ofwel idd Bench Grade.Meteen maar even met Pediwear gebeld. De Westbourne bieden ze aan voor € 262 en de Belgrave voor € 288.Ik kan dus voor € 26,- meer een handgrade hebben....
Cypri, zou dit verschil het gevolg kunnen zijn van het feit dat de 337 leest jouw voet beter omsluit dan de 348.......
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik moet zeggen, uit eigen ervaring, dat de Hallam niet al te duurzaam is. CitaatDe Audley is op leest 337, de Harewood op 358. Verder zijn ze hetzelfde. Adverteer dan niet als ware het een geheel nieuw model is, want dat is het gewoon niet. Het lijkt wel of ze die ontwerpen keer op keer recycelen. Kijk naar de Lowndes; we pakken de Hallam en maken er een dubbele monk van. En hoppa, een "nieuw" model. Zo ook de Seymour/Sevile en soortgelijk Audley/Harewood. Wat niet wil zeggen dat het er niet goed uitziet, integendeel.
De Audley is op leest 337, de Harewood op 358. Verder zijn ze hetzelfde.
Eindelijk even een paar foto's van mijn C&J Saville posten.Ik moet ze ook eens met dag licht maken, komen ze mooier uit.
Noodgedwongen? Hoezo?
Citaat van: "foto010101"Noodgedwongen? Hoezo?Zie topic Hoge wreef.
Ah, ik begrijp hem al
Citaat van: "foto010101"Ah, ik begrijp hem al Die Tetbury's zien er trouwens als nieuw uit. Zie ik goed dat ze een dubbele zool hebben? En merk je daar iets van ten opzichte van 'gewone' zolen?
"Dainite studded rubber sole".