Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811385 keer gelezen)

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel III
Reactie #870 Gepost op: 01 december 2007 - 19:32:02
Citaat van: "Carwo"
Citaat van: "foto010101"
"Dainite studded rubber sole".

Dat moet slippartijtjes voorkomen. Blij met de schoen?

Ja precies, erg handig bij een natte ondergrond! Het is een prima schoen. Het enige nadeel is dat het leer van een soort nubuck is, alhoewel dit niet te zien is. Dus je ziet wat eerder kleine krasjes ontstaan. Gelukkig zijn die zo opgelost na een poetsbeurtje.

Volgens mij kun je een soortgelijk model ook in kalfsleer krijgen.[/list]
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #871 Gepost op: 01 december 2007 - 19:38:00

Ja precies, erg handig bij een natte ondergrond! Het is een prima schoen. Het enige nadeel is dat het leer van een soort nubuck is, alhoewel dit niet te zien is. Dus je ziet wat eerder kleine krasjes ontstaan. Gelukkig zijn die zo opgelost na een poetsbeurtje.

Dat is bij die van jou in elk geval wel gelukt, ja.

Volgens mij kun je een soortgelijk model ook in kalfsleer krijgen.[/list]

Ik vind de Sandown erg mooi (geloof dat Migliore die ook heeft), maar ik vrees dat die niet gaan passen. Voor m'n volgende paar (waarschijnlijk weer C&J's) wil ik eens bij Sir Max gaan kijken. Ben benieuwd wat hij uit de kast kan toveren.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #872 Gepost op: 01 december 2007 - 19:41:49

Ik vind de Sandown erg mooi (geloof dat Migliore die ook heeft), maar ik vrees dat die niet gaan passen. Voor m'n volgende paar (waarschijnlijk weer C&J's) wil ik eens bij Sir Max gaan kijken. Ben benieuwd wat hij uit de kast kan toveren.

Ik hoop voor je dat C&J meer te bieden heeft. Mocht dat niet zo zijn, dan zijn er gelukkig nog meer interessante merken van een zelfde soort kwaliteit. Bespoke is wel leuk, maar zoals je zelf al aangeeft duur.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #873 Gepost op: 01 december 2007 - 19:50:10

Ik hoop voor je dat C&J meer te bieden heeft. Mocht dat niet zo zijn, dan zijn er gelukkig nog meer interessante merken van een zelfde soort kwaliteit. Bespoke is wel leuk, maar zoals je zelf al aangeeft duur.

Thanks. Ja, ik vind het toch wel leuk om gewoon een winkel binnen te kunnen lopen en iets uit te kiezen (ook al is de keuze dan klein). Mocht het toch tegenvallen, dan zal ik me eens op de wereld van de maatschoen storten. Maar voorlopig is mijn hoop op C&J gevestigd; ik heb ook iets met dat merk.

swestland

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #874 Gepost op: 01 december 2007 - 19:57:52
Citaat van: "swestland"
Eindelijk even een paar foto's van mijn C&J Saville posten.
Ik moet ze ook eens met dag licht maken, komen ze mooier uit.

Ik vind de vouwen toch wel aanzienlijk. Hoe oud zijn deze schoenen en gebruik je spanners?
Schoenen zijn denk ik 2,5 maand oud en ik heb nog niet echt goede schoenspanners gekocht eigenlijk. Ik heb een paar voor mijn santoni maar die passen niet goed in de C&J.
Ik zou niet weten hoe je die vouwtjes volledig moet tegen gaan want als je er mee loopt dan buigt het leer en krijg je vouwen, of maak ik nu een cruciale denk fout?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #875 Gepost op: 01 december 2007 - 20:06:10

Ik zou niet weten hoe je die vouwtjes volledig moet tegen gaan want als je er mee loopt dan buigt het leer en krijg je vouwen, of maak ik nu een cruciale denk fout?

Misschien wil Sergio nog een uitlegpoging wagen, maar ik zou sowieso even in het topic over schoenspanners kijken.

swestland

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #876 Gepost op: 01 december 2007 - 20:31:23

Misschien wil Sergio nog een uitlegpoging wagen, maar ik zou sowieso even in het topic over schoenspanners kijken.
Ja je hebt gelijk... ik heb ook meteen paar seeadlers besteld na het lezen van dat topic. Want tja dan heb je schoenen van 600euro en dan besparen op spanners die 25 kosten, dat slaat natuurlijk ook nergens op.

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #877 Gepost op: 01 december 2007 - 20:46:45

Ja je hebt gelijk... ik heb ook meteen paar seeadlers besteld na het lezen van dat topic. Want tja dan heb je schoenen van 600euro en dan besparen op spanners die 25 kosten, dat slaat natuurlijk ook nergens op.

Waar die seadlers besteld?

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #878 Gepost op: 01 december 2007 - 20:54:03
Citaat van: "Niels"

Ebay

swestland

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #879 Gepost op: 02 december 2007 - 14:13:11
Citaat van: "Niels"

Ebay
Ebay idd Link: http://stores.ebay.nl/Seeadler-Premium-Schuhspanner_W0QQsspagenameZADMEQ3aBQ3aEOIBSAQ3aNLQ3a45QQtZkm
25euro voor een Ceder houten paar. Plus 15euro verzend kosten (DHL).

Thibault

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #880 Gepost op: 03 december 2007 - 16:18:52
Voor de Belgen: blijkbaar komt er half december een C&J Shop in Brussel...eindelijk :).

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #881 Gepost op: 03 december 2007 - 16:35:50
Citaat
blijkbaar komt er half december een C&J Shop in Brussel.

Met Frans- of Nederlands/Vlaamstalig personeel? :D

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #882 Gepost op: 03 december 2007 - 16:42:59
Zijn ze in België nog niet over eens. :wink:

Thibault

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #883 Gepost op: 03 december 2007 - 16:43:33
Citaat van: "Bontius"
Citaat
blijkbaar komt er half december een C&J Shop in Brussel.

Met Frans- of Nederlands/Vlaamstalig personeel? :D

Ja amai, de invoerder van C&J sprak toch al Nederlands, dat is al een prestatie op zich :). In Brussel is het normaal Franstalig, zeker in de meer deftige winkels; maar ik vermoed dat ze wel 2talig zullen zijn (als de invoerder Nederlands spreekt).

MISERIE :)

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #884 Gepost op: 03 december 2007 - 16:52:43
Dan moeten 'we' snel zijn met annexeren :D