Echter, toen ik bij SirMax een C&J ging kopen en tevens een andere schoen wilde proberen was hij wel erg huiverig. Voor die andere schoen moest ik maar een keer terugkomen...
Dat is wel vreemd..
"zou ik die eens mogen passen?"
=; "nee, kom daar maar een andere keer voor terug"
"o..k..?"
Passen en elders kopen heb ik wel gedaan, maar dat was uit pure budgettaire overwegingen. Als ik in zo'n zaak goed behandeld wordt kom ik daar later zeker terug (wanneer geld een kleinere factor is). Heb toen overigens wel een paar schoenspanners gekocht voor de moeite, zodat ik niet met een schuldgevoel de winkel verlaat
.
Bij S&S wordt je zo iig niet behandeld. Ben er dus afgelopen vrijdag nog geweest, en wordt er altijd op de juiste manier welkom geheten en met alle egars behandeld.
Passen is nooit een probleem. Ook al zijn het 4 verschillende modellen.
Afzet zal neem ik aan groot genoeg zijn om er niet wakker van te liggen dat er enkele studenten geen paar schoenen kopen, maar alleen een riem of spanners...
Ze vinden het volgens mij juist mooi dat we daar een half uur met hun een discussie voeren over de juiste maakwijze van een Edward Green, of de kleurvoering van de nieuwe collectie C&J's.
Kijk en mocht ik nou een keer een MTO C&J willen, dan loop ik uiteraard bij S&S naar binnen!