Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811403 keer gelezen)

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel III
Reactie #960 Gepost op: 31 december 2007 - 15:43:55
Mooie schoen en een schappelijke prijs!
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

StevenK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #961 Gepost op: 31 december 2007 - 15:55:14
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Topdude"
Mooie schoen!
Maar euh, hoe weet je dan precies je maat als je een schoen besteld?
Ik bedoel, elk model heeft toch een bepaalde pasvorm en hoe kun je dan zeker zijn dat hij past?

Ergens gaan passen misschien ?

Dat vind ik nu niet direct van enige stijl getuigen. Als een verkoper mij de gelegenheid biedt bij hem of haar schoenen uit te zoeken, dan zal ik hem of haar ook de omzet gunnen, ondanks dat ik mogelijk meer geld kwijt ben.

Goede service is imho onbetaalbaar.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #962 Gepost op: 31 december 2007 - 16:02:30
Denkelijk is dat als je op dezelfde leest al een paar bezit waarvan de maat goed is, dan kan je de gok wel nemen zonder passen.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #963 Gepost op: 31 december 2007 - 16:05:45
Mooie schoenen, Niels.

Citaat van: "Carel"
Mooi Niels! maar na een mailtje sturen krijg je dus al zoveel korting?
Omdat op de site een prijs staat van 265 pond.

Pediwear zegt de schoenen voor de laagste prijs aan te willen bieden en P. Lal is doorgaans nog goedkoper.

Citaat van: "Pediwear"
At Pediwear we are constantly watching other Shoe Web Sites to ensure that we always offer you the best deal. The true Internet purchase price of a pair of shoes is the cost of the shoes combined with the delivery price. If you observe a website advertising a lower combined price please advise us (below) and we will offer you a further 5% off their combined price.

Citaat van: "StevenK"
Dat vind ik nu niet direct van enige stijl getuigen. Als een verkoper mij de gelegenheid biedt bij hem of haar schoenen uit te zoeken, dan zal ik hem of haar ook de omzet gunnen, ondanks dat ik mogelijk meer geld kwijt ben.

Tja, die discussie is al enige keren gevoerd. Je kunt vanwege puur budgettaire redenen ook eerst passen en online bestellen en later bij een ruimer budget alsnog bij de winkel een paar kopen. Maar goed, laten we de discussie niet nogmaals voeren.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #964 Gepost op: 31 december 2007 - 16:26:37
Citaat van: "Niels"
Zojuist na lang wachten (waren niet op voorraad) eindelijk mn Crockett & Jones Lowndes binnen via Pediwear.

Niets dan lof!  

Super schoenen, Niels!  :-({|=
gefeliciteerd met je aanwinst!

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #965 Gepost op: 31 december 2007 - 16:37:44
Mooie schoen!
Ik bedoel, elk model heeft toch een bepaalde pasvorm en hoe kun je dan zeker zijn dat hij past?

Hangt er maar vanaf. Als je ergens naar toe gaat en zegt ik wil deze schoen passen en verder geen advies of iets van de verkoper vraagt....

Trouwens als je er zo over denkt moet je gewoon niet via internet bestellen maar lekker naar de winkel gaan inderdaad.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #966 Gepost op: 31 december 2007 - 16:43:56
Mooie schoen!

Idd.

Citaat van: "Carel"
Mooi Niels! maar na een mailtje sturen krijg je dus al zoveel korting?
Omdat op de site een prijs staat van 265 pond.

Klopt. Zoals Jesper het hierboven al heeft uitgelegd. Kestie van aangeven dat je bij Plal.com de schoenen voor ?? kan krijgen en dan vragen wat zij er dan voor willen hebben. Kom je dus op het bedrag uit wat ik er voor heb betaald.

Citaat van: "Alberts"
Mooie schoen en een schappelijke prijs!

Dank je!

Citaat van: "cypripedium"

Super schoenen, Niels!  :-({|=
gefeliciteerd met je aanwinst!

Eveens bedankt!

Vooral die mening blijven uitdragen! Ik ben student. En kan mn die  €158,22 beter gebruiken.

Trouwens als je er zo over denkt moet je gewoon niet via internet bestellen maar lekker naar de winkel gaan inderdaad.

:wink:

StevenK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #967 Gepost op: 31 december 2007 - 18:09:42

Hangt er maar vanaf. Als je ergens naar toe gaat en zegt ik wil deze schoen passen en verder geen advies of iets van de verkoper vraagt....

Bestellen via Internet is op zich niets mis mee en misschien ben ik daarin wat ouderwets, maar ik vind het niet netjes om een ondernemer kosten te laten maken c.q. tijd te laten investeren, terwijl je vooraf al weet dat je bij die ondernemer niet gaat kopen. Ik zie het bij een vriend van me die een fietsenzaak heeft ook heel veel gebeuren. Mensen komen om allerlei adviezen vragen, maken proefritten en zeggen dan als ze een keuze hebben gemaakt: 'we denken er nog even over'. Die mensen ziet hij dan ook niet meer terug. Soms haalt 'ie dan een grap uit en zet hij direct daarna precies dat model fiets op marktplaats. Dan zie je diezelfde mensen meteen reageren.

Ik begrijp best dat iemand zuinig is op zijn geld, want geld dat je niet uitgeeft, hoef je ook niet te verdienen, maar de manier waarop vind ik niet netjes.

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #968 Gepost op: 31 december 2007 - 19:57:57

Bestellen via Internet is op zich niets mis mee en misschien ben ik daarin wat ouderwets, maar ik vind het niet netjes om een ondernemer kosten te laten maken c.q. tijd te laten investeren, terwijl je vooraf al weet dat je bij die ondernemer niet gaat kopen. Ik zie het bij een vriend van me die een fietsenzaak heeft ook heel veel gebeuren. Mensen komen om allerlei adviezen vragen, maken proefritten en zeggen dan als ze een keuze hebben gemaakt: 'we denken er nog even over'. Die mensen ziet hij dan ook niet meer terug. Soms haalt 'ie dan een grap uit en zet hij direct daarna precies dat model fiets op marktplaats. Dan zie je diezelfde mensen meteen reageren.

Ik begrijp best dat iemand zuinig is op zijn geld, want geld dat je niet uitgeeft, hoef je ook niet te verdienen, maar de manier waarop vind ik niet netjes.

Laat ik daar het volgende over zeggen; In casu ben ik zeker niet met de gedachten naar de betreffende winkel gegaan om ze via internet te bestellen. Ik werd tenslotte pas na dit bezoek door een vriend van me op Pediwear geattendeerd!

Ik ben ook zeker bereid om het geld er voor neer te leggen. Heb tenslotte enige tijd daarvoor nog de Santoni 6144 daar gekocht en er dus ook de volle mep voor betaald. Daarnaast verdient meneer zeker genoeg aan de verkoop van riemen, spanners e.d welke ik ook gewoon daar koop.

Vind het de discussie dus ook niet waard.  :?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #969 Gepost op: 31 december 2007 - 20:00:29
Moet iedereen voor zich weten.

StevenK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #970 Gepost op: 31 december 2007 - 20:02:21
Citaat van: "Niels"
Laat ik daar het volgende over zeggen; In casu ben ik zeker niet met de gedachten naar de betreffende winkel gegaan om ze via internet te bestellen. Ik werd tenslotte pas na dit bezoek door een vriend van me op Pediwear geattendeerd!

Zo zie je maar weer dat geschreven tekst als snel verkeerd begrepen kan worden. Ik had het zo gelezen dat je bewust op deze wijze te werk was gegaan en dat komt ongetijfeld voort uit mijn eigen referentiekader waarbinnen dit helaas gemeengoed is.

Mea culpa

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #971 Gepost op: 31 december 2007 - 20:03:19
Zou S&S ze zo ook bestellen? :wink:

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #972 Gepost op: 31 december 2007 - 20:05:51
Citaat van: "Bogart"
Zou S&S ze zo ook bestellen? :wink:

:lol:  Nee, want zij kopen ze in voor onder de 190.... (inside info :wink: )

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #973 Gepost op: 31 december 2007 - 20:28:46
Nou dan.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #974 Gepost op: 01 januari 2008 - 21:53:25
Dubbele monk vind ik erg mooi. Veel plezier ermee.

250 is een goede prijs, heb zelf ook zoiets betaald voor mijn Hallams via Pediwear maar moest inderdaad ook lang wachten omdat de schoenen niet op voorraad waren.

Inkoop van <190 voor S&S, dan vraag je je af waarom ze ze nooit in de sale doen, ze verkopen ze voor minimaal 360.