Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811386 keer gelezen)

Thibault

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel III
Reactie #885 Gepost op: 03 december 2007 - 17:12:52
Ik kijk er wel naar uit, nu is de dichtsbijzijnde winkel van C&J in Rijsel.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #886 Gepost op: 03 december 2007 - 17:18:39
Citaat van: "Thibault"
Ik kijk er wel naar uit, nu is de dichtsbijzijnde winkel van C&J in Rijsel.

En die stad kennen we hier in NL dan weer beter als Lille. Très ingewikkeld.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #887 Gepost op: 04 december 2007 - 18:40:48
Mocht ik op m'n oude dag ooit nog in Zuid-Europa terechtkomen, dan moeten het deze worden. Panama-hoed en een koele chardonnay (liefst uit eigen wijngaard) erbij en ik ben klaar.

Sean Connery

• Bekijk profiel
Reactie #888 Gepost op: 04 december 2007 - 19:15:48
Citaat van: "Niels"
Van plan om dit weekend de Lowndes en de Westbourne te gaan kopen. Vandaag bij S&S de Lowndes al aangehad.

(...)

En de Westbourne in Chestnut Burnished voor onder een donkerblauw pak.

Weet iemand waar de Westbourne op de 348 leest nog meer te koop is? Vind het werkelijk een prachtige schoen, maar tot nog toe onvindbaar! Maastricht is voor mij namelijk niet echt om de hoek...

Werkt Sir Max bijvoorbeeld ook met bestellingen als je zeker weet dat je het model wilt kopen in een bepaalde maat?

Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #889 Gepost op: 04 december 2007 - 19:28:57
Als je zeker weet wat je wilt hebben en je juiste schoenmaat weet, waarom bestel je hem dan niet via een internet webshop, meestal ook nog wat goedkoper.    :twisted:

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #890 Gepost op: 04 december 2007 - 19:30:52
Citaat van: "Sean Connery"

Werkt Sir Max bijvoorbeeld ook met bestellingen als je zeker weet dat je het model wilt kopen in een bepaalde maat?

Ja, bij hoge uitzondering.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #891 Gepost op: 04 december 2007 - 19:33:57

Weet iemand waar de Westbourne op de 348 leest nog meer te koop is? Vind het werkelijk een prachtige schoen, maar tot nog toe onvindbaar! Maastricht is voor mij namelijk niet echt om de hoek...

Volgens mij krijgt Zwartjes ze binnenkort in het assortiment. Dan betaal je niet direct extra voor een zogenaamde "special order" of andere onzin. Ik zou gewoon bellen en naar Dhr. van Leeuwen vragen. www.zwartjes.nl

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #892 Gepost op: 04 december 2007 - 19:42:10
Citaat van: "Bogart"

Ja, bij hoge uitzondering.

Ik heb begrepen dat een schoen minimaal in een bepaalde hoeveelheid moet worden afgenomen.

Waarom bestel je de schoen niet gewoon via pediwear (ca. 250 euro)??? Het is gewoon een 348 leest, die wordt op veel plekken verkocht!
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Sean Connery

• Bekijk profiel
Reactie #893 Gepost op: 04 december 2007 - 21:00:25
Citaat van: "foto010101"
Waarom bestel je de schoen niet gewoon via pediwear (ca. 250 euro)??? Het is gewoon een 348 leest, die wordt op veel plekken verkocht!

"Westbourne BG 348" ofwel idd Bench Grade.
Meteen maar even met Pediwear gebeld. De Westbourne bieden ze aan voor € 262 en de Belgrave voor € 288.

Ik kan dus voor € 26,- meer een handgrade hebben....

@foto010101:
Wat ik net gelezen heb over bestellen via pediwear.co.uk of via plal.com is inderdaad erg verleidelijk. Ik heb in principe geen probleem om via internet te bestellen, ik doe dat zelfs regelmatig. Echter, vraag ik me wel af hoe ze zulke grote prijsverschillen met normale winkels kunnen realiseren. Een Westbourne kost normaal gesproken toch iets van 370-390 euro, dat scheelt ruim 30 procent! Komt er bij de douane niet nog een flinke heffing bij?

Bij pediwear.co.uk hebben ze normaal gesproken een vrij gebruikelijke prijs dus dat zal waarschijnlijk wel goed zitten. Bij plal.com is het echt spotgoekoop! Vraag me dan toch af of dat wel te vertrouwen is, of dat Maleisïe gewoon totaal geen belastingen heeft!

@Niels:
Heb je bij pediwear.co.uk zo'n lage prijs kunnen krijgen door de prijs van plal.com te gebruiken voor de Price Pledge? Normaal vraagt Pediwear namelijk een vrij standaard prijs van 270 pond voor de Westbourne incl. verzendkosten; zo'n 350 euro. Betaal je voor 262 euro ook VAT of neem je dan toch een gokje met de douane?

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #894 Gepost op: 04 december 2007 - 21:18:06

"Westbourne BG 348" ofwel idd Bench Grade.
Meteen maar even met Pediwear gebeld. De Westbourne bieden ze aan voor € 262 en de Belgrave voor € 288.

Ik kan dus voor € 26,- meer een handgrade hebben....

@foto010101:
Wat ik net gelezen heb over bestellen via pediwear.co.uk of via plal.com is inderdaad erg verleidelijk. Ik heb in principe geen probleem om via internet te bestellen, ik doe dat zelfs regelmatig. Echter, vraag ik me wel af hoe ze zulke grote prijsverschillen met normale winkels kunnen realiseren. Een Westbourne kost normaal gesproken toch iets van 370-390 euro, dat scheelt ruim 30 procent! Komt er bij de douane niet nog een flinke heffing bij?

Bij pediwear.co.uk hebben ze normaal gesproken een vrij gebruikelijke prijs dus dat zal waarschijnlijk wel goed zitten. Bij plal.com is het echt spotgoekoop! Vraag me dan toch af of dat wel te vertrouwen is, of dat Maleisïe gewoon totaal geen belastingen heeft!

@Niels:
Heb je bij pediwear.co.uk zo'n lage prijs kunnen krijgen door de prijs van plal.com te gebruiken voor de Price Pledge? Normaal vraagt Pediwear namelijk een vrij standaard prijs van 270 pond voor de Westbourne incl. verzendkosten; zo'n 350 euro. Betaal je voor 262 euro ook VAT of neem je dan toch een gokje met de douane?

Bij de douane wordt er geen heffing gerekend als je de schoenen bestelt bij Pediwear. Pediwear zit nl. in de EU en is tevens zeer betrouwbaar. De schoen kost in een "normale" winkel meer geld, ze moeten daar o.a. hun personeel betalen.

Inderdaad, d.m.v. de "Price Pledge" kun je de schoen zo goedkoop krijgen, met dank aan Plal :D
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #895 Gepost op: 04 december 2007 - 21:31:41

Bij de douane wordt er geen heffing gerekend als je de schoenen bestelt bij Pediwear. Pediwear zit nl. in de EU en is tevens zeer betrouwbaar.

Ook ik heb goede ervaringen met pediwear.
Ze zijn opvallend klantvriendelijk. Als je exact weet wat je wilt kun je daar niet veel verkeerd doen.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #896 Gepost op: 05 december 2007 - 03:46:17
Citaat van: "cypripedium"

Bij de douane wordt er geen heffing gerekend als je de schoenen bestelt bij Pediwear. Pediwear zit nl. in de EU en is tevens zeer betrouwbaar.

Ze zijn opvallend klantvriendelijk. Als je exact weet wat je wilt kun je daar niet veel verkeerd doen.

Kan ik beamen. Bij mijn levering hadden ze helaas wat problemen met de fabriek waardoor de schoen enkele weken later kwam, maar levering was netjes en voor een mooie prijs.

Sean Connery

• Bekijk profiel
Reactie #897 Gepost op: 05 december 2007 - 10:45:38
Bedankt voor de reacties!

Ik zal ze binnenkort maar eens een belletje geven!

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #898 Gepost op: 05 december 2007 - 11:29:35

@Niels:

Correct. Je belt en geeft de prijs van Plal. Dan blijf je 3 minuten aan de telefoon hangen en krijg je de prijs te horen. Vervolgens krijg je een secured orde mail, en kan je bestellen.

262 is eindprijs. Maar zorg ervoor dat je dit ook in dat formulier aangeeft. Wanneer je dit niet doet gaan ze alsnog 10 pond verzendkosten rekenen e.d.

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #899 Gepost op: 05 december 2007 - 11:31:42
Citaat van: "Clay"
Citaat van: "cypripedium"

Kan ik beamen. Bij mijn levering hadden ze helaas wat problemen met de fabriek waardoor de schoen enkele weken later kwam, maar levering was netjes en voor een mooie prijs.

Werd gebeld, dat ze de Lowndes niet meer op voorraad hadden aangezien C&J moeite had aan de vraag te voldoen op dit moment. Ze hebben er nu een prioriteit bestelling van gemaakt en ik zou de eerste zijn welke hem krijgt toegestuurd wanneer ze weer binnenkomen. Verwachte levertijd 2 a 3 weken.

Kan er niet zo wakker van liggen. Liever 2 a 3 weken wachten en 160 e besparen, dan ze nu in de winkel halen...