Waarom bestel je de schoen niet gewoon via pediwear (ca. 250 euro)??? Het is gewoon een 348 leest, die wordt op veel plekken verkocht!
"Westbourne BG 348" ofwel idd Bench Grade.
Meteen maar even met Pediwear gebeld. De Westbourne bieden ze aan voor € 262 en de Belgrave voor € 288.
Ik kan dus voor € 26,- meer een handgrade hebben....
@foto010101:
Wat ik net gelezen heb over bestellen via pediwear.co.uk of via plal.com is inderdaad erg verleidelijk. Ik heb in principe geen probleem om via internet te bestellen, ik doe dat zelfs regelmatig. Echter, vraag ik me wel af hoe ze zulke grote prijsverschillen met normale winkels kunnen realiseren. Een Westbourne kost normaal gesproken toch iets van 370-390 euro, dat scheelt ruim 30 procent! Komt er bij de douane niet nog een flinke heffing bij?
Bij pediwear.co.uk hebben ze normaal gesproken een vrij gebruikelijke prijs dus dat zal waarschijnlijk wel goed zitten. Bij plal.com is het echt spotgoekoop! Vraag me dan toch af of dat wel te vertrouwen is, of dat Maleisïe gewoon totaal geen belastingen heeft!
@Niels:
Heb je bij pediwear.co.uk zo'n lage prijs kunnen krijgen door de prijs van plal.com te gebruiken voor de
Price Pledge? Normaal vraagt Pediwear namelijk een vrij standaard prijs van 270 pond voor de Westbourne incl. verzendkosten; zo'n 350 euro. Betaal je voor 262 euro ook VAT of neem je dan toch een gokje met de douane?