Citaat van: "maboc"Citaat van: "Mr.Barry"When genius failed heb ik net besteld (en nog een boek met methoden voor snelrekenen).Iemand "Bankier van de Maffia" (ofwel: House of Lords) gelezen? Aanraders in diezelfde stijl?snelrekenen? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?In een fractie van een seconde 67*89 kunnen uitrekenenen, lijkt mij.
Citaat van: "Mr.Barry"When genius failed heb ik net besteld (en nog een boek met methoden voor snelrekenen).Iemand "Bankier van de Maffia" (ofwel: House of Lords) gelezen? Aanraders in diezelfde stijl?snelrekenen? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
When genius failed heb ik net besteld (en nog een boek met methoden voor snelrekenen).Iemand "Bankier van de Maffia" (ofwel: House of Lords) gelezen? Aanraders in diezelfde stijl?
Citaat van: "maboc"Citaat van: "Mr.Barry"When genius failed heb ik net besteld (en nog een boek met methoden voor snelrekenen).Iemand "Bankier van de Maffia" (ofwel: House of Lords) gelezen? Aanraders in diezelfde stijl?snelrekenen? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?Hoofdrekenen voor gevorderden Dit systeem: http://en.wikipedia.org/wiki/Trachtenberg_systemIk kan echt verschrikkelijk snel hoofdrekenen nu (vergeleken met mensen die 'gewoon' hoofdrekenen) maar aangezien ik 'enge' verhalen hoor over toetsen bij bedrijven waar ik wel is zou willen werken in de toekomst, ga ik me dit systeem maar eigen maken.
Citaat van: "Mr.Barry"Citaat van: "maboc"Citaat van: "Mr.Barry"When genius failed heb ik net besteld (en nog een boek met methoden voor snelrekenen).Iemand "Bankier van de Maffia" (ofwel: House of Lords) gelezen? Aanraders in diezelfde stijl?snelrekenen? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?Hoofdrekenen voor gevorderden Dit systeem: http://en.wikipedia.org/wiki/Trachtenberg_systemIk kan echt verschrikkelijk snel hoofdrekenen nu (vergeleken met mensen die 'gewoon' hoofdrekenen) maar aangezien ik 'enge' verhalen hoor over toetsen bij bedrijven waar ik wel is zou willen werken in de toekomst, ga ik me dit systeem maar eigen maken.Interessant. Ik heb er wel eens wat over gehoord.Maar wat voor een bedrijven en en welke functies heb je dan op het oog. Tuurlijk...een beetje kunnen hoofdrekenen kan nooit kwaad maar het is mijn ervaring dat de meeste baasjes liever kiezen voor iemand die goed rekent dan snel. (Je zou het woord rekent in voorgaande zin kunnen vervangen door "nadenkt")
Citaat van: "maboc"Citaat van: "Mr.Barry"Citaat van: "maboc"Citaat van: "Mr.Barry"When genius failed heb ik net besteld (en nog een boek met methoden voor snelrekenen).Iemand "Bankier van de Maffia" (ofwel: House of Lords) gelezen? Aanraders in diezelfde stijl?snelrekenen? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?Hoofdrekenen voor gevorderden Dit systeem: http://en.wikipedia.org/wiki/Trachtenberg_systemIk kan echt verschrikkelijk snel hoofdrekenen nu (vergeleken met mensen die 'gewoon' hoofdrekenen) maar aangezien ik 'enge' verhalen hoor over toetsen bij bedrijven waar ik wel is zou willen werken in de toekomst, ga ik me dit systeem maar eigen maken.Interessant. Ik heb er wel eens wat over gehoord.Maar wat voor een bedrijven en en welke functies heb je dan op het oog. Tuurlijk...een beetje kunnen hoofdrekenen kan nooit kwaad maar het is mijn ervaring dat de meeste baasjes liever kiezen voor iemand die goed rekent dan snel. (Je zou het woord rekent in voorgaande zin kunnen vervangen door "nadenkt")Hint.
Nu lees ik heel veel, maar van vele schrijvers hier genoemd heb ik nog nooit gehoord!
Jij barbaar....'t was me al eerder opgevallen dat cultuur bij jou niet echt door de aderen vloeit
Overigens lees ik nu onder andere:Stephen R. Covey's, The 7 Habits of Highly Effective PeopleFrida Vogels, Dagboek 1964-1965Louis Couperus, MajesteitPrimo Levi, Is dit een mens?
Mijn bibliotheek die bestaat uit enkele luttele duizenden boeken, wordt dan ook jaarlijks aangevuld met slechts enkele honderden items.
Serieus? Hoe krijg je dat ooit allemaal gelezen?
Citaat van: "Bogart"Op dit moment, binnenkort op vakantie, vakantie leesmateriaal,de reeks van Barry Eisler."Sluipmoord""Solo""Ondergronds""Schaduwleven".Ik ben blij dat je me steunt met een nieuwe topic....maar laten we doen wat Carwo voor stelt en verder gaan in Boeken - Algemeenoverigens .... ik ken 'm (de schrijver) niet ....maar als ik de site zo bekijk lijkt het me inderdaad perfect voor de vakantie.
Op dit moment, binnenkort op vakantie, vakantie leesmateriaal,de reeks van Barry Eisler."Sluipmoord""Solo""Ondergronds""Schaduwleven".
Bol.comEn erg spannend.Beetje a la Baldacci, maar dan spannend.