Deze onderhoudsfoto's wilde ik jullie niet onthouden!
Mijn Sandowns hebben het zwaar gehad de laatste tijd en voordat ze naar Northampton gaan voor een nieuwe zool, heb ik ze nog even gepoetst.
Ik hoef denkt ik niet uit te leggen welke foto voor en na is!
plaatjes
Ik ben met name benieuwd waarom je niet kiest voor Rapide of The Royal Treatment in Amsterdam. Laat ik voor op stellen dat ik je keuze niet wil bekritiseren. Waar het mij om gaat zijn de moverende redenen.
Van Diderich in Groningen heb ik overigens begrepen dat het vervangen van het onderwerk pas aan de orde is als je echt een gat in je buitenzool hebt gelopen. Ben benieuwd of dat bij jouw paar ook het geval is?
Groeten,
Don
TRT doet exact het zelfde als wat C&J gaat doen. Echter C&J zal de schoen opnieuw opbouwen op de "originele leest". Dat kan rapide en TRT niet!
Tja, en er zit dus echt een gat in de loopzool. Danny van TRT is ook bij S&S geweest om een partnership aan te gaan. S&S wilde dat niet omdat ze niet overtuigd waren van het concept. (dit is overigens geen waarde oordeel, want hierover kan ik absoluut niet oordelen)
In eertse instantie wilde ik in maastricht via Monfrance de schoenen aanbieden aan Danny, maar dat deed Monfrance dus niet.... Tja, dan ga ik netjes terug naar S&S.