Auteur Topic: GSM  (834311 keer gelezen)

GSA

• Gast
Re: GSM
Reactie #780 Gepost op: 12 december 2008 - 16:05:48
er zijn hier volgens mij meer leden (waaronder mijzelf) met die telefoon, top toestel voor zakelijk én privé gebruik..

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #781 Gepost op: 12 december 2008 - 17:38:58
ben erg benieuwd naar je ervaringen, ben van plan de E71 ook binnenkort aan te schaffen!
Zal zeker mijn bevindingen posten. Vooralsnog niet binnen ;)
Ik zal hem voornamelijk prive gebruiken.

Mediaman

• Gast
Reactie #782 Gepost op: 13 december 2008 - 09:30:00
Eén advies als je wilt mailen met een toestel, neem er één met een Qwerty-toetsenbord.

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #783 Gepost op: 14 december 2008 - 11:36:08
Sinds een aantal weken ligt er een HTC Touch Diamond op mijn bureau, wachtend tot het abonnement ingaat [-o<. Uitstekend dingetje om mee te spelen en in mijn ogen ook altijd qua uiterlijk gepast om zo'n telefoon tevoorschijn te toveren.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #784 Gepost op: 14 december 2008 - 11:42:48
Sinds een aantal weken ligt er een HTC Touch Diamond op mijn bureau, wachtend tot het abonnement ingaat [-o<. Uitstekend dingetje om mee te spelen en in mijn ogen ook altijd qua uiterlijk gepast om zo'n telefoon tevoorschijn te toveren.

Ik heb ook de  htc diamond (nog drie maanden, dan komt er een opvolger) en het toestel bevalt nog erg goed. Ik zou wel even googlen naar xda developers en daar even speuren naar een nieuwe rom, dit zal de snelheid van te telefoon erg ten goede komen.

Edit: typo

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #785 Gepost op: 14 december 2008 - 11:56:31
Hier ook een HTC Diamond. Je zult misschien even tijd nodig hebben om eraan te wennen, maar dan is het ook echt een handig dingetje. Het komt vaker dan je denkt voor dat je ineens op een rare plek Google (of Google maps!) nodig hebt en dan is zo'n apparaatje een uitkomst. Natuurlijk ook gewoon leuk om altijd je e-mail en online nieuwsbronnen bij je te hebben. Het design is wat mij betreft vooral sober en klein, ik heb hem nooit zo 'mooi' gevonden geloof ik. Maar het VGA-scherm is subliem (veel scherper dan bij de IPhone bijv) en dat is uiteindelijk voor mij het belangrijkste.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #786 Gepost op: 14 december 2008 - 17:51:08
Eén advies als je wilt mailen met een toestel, neem er één met een Qwerty-toetsenbord.
Dat hangt er toch helemaal aan wat je gewend bent? ik koop geen pc in NL want dan krijg ik nooit een azerty met bijbehorende éèçà enz. En die gebruik ik veel in het Frans; bovendien: op werk en thuis verschillende is hoogst irritant - dat heb ik een tijdje gehad.

Mediaman

• Gast
Reactie #787 Gepost op: 14 december 2008 - 18:41:36
Dat hangt er toch helemaal aan wat je gewend bent? ik koop geen pc in NL want dan krijg ik nooit een azerty met bijbehorende éèçà enz. En die gebruik ik veel in het Frans; bovendien: op werk en thuis verschillende is hoogst irritant - dat heb ik een tijdje gehad.

En voor onze Belgische kijkers,..... :D

Ik bedoel een volledig toetsenbord ala een pc ongeacht regio.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #788 Gepost op: 17 december 2008 - 23:48:44
Sinds gister ben ik de eigenaar van een E71 en ik moet zeggen dat dit mij bijzonder goed bevalt. Binnen luttele seconde had ik door hoe het dingetje werkt en zat ik al - via mijn wireless thuis netwerk - SF te browsen op het redelijke schermpje. Eventjes wennen aan het feit dat je een toetsenbord hebt, maar afkortingen en snelle smsjes zijn nog nooit zo handig geweest.

Erg leuk is ook de GPS optie die - hoewel Orwell er tegen zou zijn - mij precies verteld waar ik ben en hoe ik ergens moet komen. Erg leuk in ieder geval!

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #789 Gepost op: 08 januari 2009 - 20:50:25
Binnenkort, na bijna drie jaar gebruik, deze vervangen:

Hoogstwaarschijnlijk door dit exemplaar:

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #790 Gepost op: 08 januari 2009 - 21:05:59
Gisteren een HTC Touch Pro in ontvangst genomen.

Dix0r

• Bekijk profiel
Reactie #791 Gepost op: 09 januari 2009 - 00:16:57
Binnenkort, na bijna drie jaar gebruik, deze vervangen:

Hoogstwaarschijnlijk door dit exemplaar:

Ik snap de Apple hype niet. Windows Mobile toestellen kunnen zoveel meer dan een iPhone. Maargoed, ik ben dan ook een ICT-er die het liefst de hele telefoon aanpast naar eigen wens.

Overigens heb ik zelf laatst de Nokia N96 aangeschaft voor een zacht prijsje, wilde Symbian OS maar eens een kans geven. En eigenlijk ben ik het 'touchscreen' gebeuren alweer beu.

Laatst bewerkt op: 09 januari 2009 - 00:19:41 door Dix0r

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #792 Gepost op: 09 januari 2009 - 10:06:44
Ik snap de Apple hype niet. Windows Mobile toestellen kunnen zoveel meer dan een iPhone. Maargoed, ik ben dan ook een ICT-er die het liefst de hele telefoon aanpast naar eigen wens.

Qua prijs maakt het voor mij nauwelijks uit. Ik ben al naar volle tevredenheid van een Windows-computer naar een Apple iMac overgestapt, Windows Mobile vind ik niet altijd even prettig werken (onder meer vaak te traag), de functionaliteiten die een Windows-telefoon meer heeft, gebruik ik eigenlijk niet en de iPhone is gewoon een mooi dingetje om tegenaan te kijken. Duidelijk minpunt ten opzichte van de concurrenten is de matige camera in de iPhone, maar als ik een foto wil maken, gebruik ik mijn fotocamera wel.

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #793 Gepost op: 09 januari 2009 - 10:21:09
Ik denk dat de accu van de iPhone 3G het grootste minpunt, vooral als je de standby-tijd vergelijkt met HTC modellen. Desondanks ben ik na 1,5 jaar nog zeer tevreden over mijn eerste generatie iPhone en zal ik zelf binnenkort ook overstappen naar de 3G versie.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #794 Gepost op: 09 januari 2009 - 11:29:34
Ikzelf heb nu een paar maanden een iPhone en ben meer dan tevreden. Werkelijk een ideaal toestel (wat niet wil zeggen dat er geen verbeterpunten zouden zijn).
Het toestel kan een hoop maar is toch ontzettend simpel. Alles ziet er mooi uit en alles werkt op dezelfde manier.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton